100% met je eens.Marnix schreef:Haha... Tja, en ik, vanuit de oppositie, roep dat het geen eerlijke verkiezing is, waarbij ik bij voorbaar al kansloos ben
Wat is er uberhaupt eigenlijk het doel van. We discussieren hier allemaal vanuit een bepaalde invalshoek... wie is er dan goed? Degene die het best discussieert? Het minst opvliegend is? Zijn punt op een begrijpelijke manier kan duidelijk maken? Of stemmen we vooral op degene die qua lijn het dichtst bij ons zit? En wat bereiken we dan uiteindelijk met zo'n verkiezing?
Verkiezing forummer van 2009
Re: Verkiezing forummer van 2009
Neehee, jij doet aan geschiedvervalsing, via Gijs heb jij mij gePBt, dat je zo graag nog een prijs zou winnen en dat Gijs er wel in zou tuinen, dat als ik jou PB en dan ook Gijs BCC, er dan wel poll zou open gaan, en dat jij achter mij....jvdg schreef:Maarten, géén halve waarheden.Luther schreef:Ja, ik zei nog tegen Gijs: Doe dat nou, want ik ben het gewoon...BJD schreef:Is dit zoiets van.. Ik, Luther vind mezelf de bforummer van 2009 maar ik vind het gek zo daar zelf een topic over te starten.. dus Gijs wil jij dat doen![]()
![]()
Maar jij prikt het wel heel snel door...
Nee, laten we dit topic maar dicht zetten en er eerst maar eens een eerlijke groslijst van maken.
Ik heb jou Ge-PB't om Gijs op te stoken zo'n topic te openen, want ik wil zelf ook in aanmerking komen, en dacht jou als kruiwagen te gebruiken. Maar verdraaid nog aan toe:
Heeft die Gijs NB vergeten mijn nickname te vermelden.![]()
![]()
![]()
![]()
Complot exit!

De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Ik denk niet dat je op basis van het feit dat je het vaak met iemand eens moet zijn een forummer van het jaar te kiezen. Je mag in de poll van dit topic wie de meest verslaafde forummer van 2009 was. Bij de heren was de keuze overigens niet zo moeilijk, bij de dames lag dat duidelijk anders.Joannah schreef:ik vind jakobmarin de beste forummer, en marnix dan op nummer 2, wellicht.niet omdat ik het altijd eens ben met hem, maar de stijl, kan ik nog veel van leren :-)
De vragen zijn nu:
-wie zou jij willen voordragen?
-waar moeten we naar kijken een forummer van het jaar te kandideren/kiezen?
Dat was overigens een foutje hoor. Jullie(jvdg en Zita) staan wel degelijk in de verslavingsthermometer, maar zijn waarschijnlijk ondertussen online gekomen toen ik het aan het verwerken was, dat moet ik ook altijd op letten bij het maandelijks vaststellen, maar dan blijven er op gegeven witte gaten in het excel-bestand en die zoek je dan alsnog even op!jvdg schreef:Maarten, géén halve waarheden.Luther schreef:Ja, ik zei nog tegen Gijs: Doe dat nou, want ik ben het gewoon...BJD schreef:Is dit zoiets van.. Ik, Luther vind mezelf de bforummer van 2009 maar ik vind het gek zo daar zelf een topic over te starten.. dus Gijs wil jij dat doen![]()
![]()
Maar jij prikt het wel heel snel door...
Nee, laten we dit topic maar dicht zetten en er eerst maar eens een eerlijke groslijst van maken.
Ik heb jou Ge-PB't om Gijs op te stoken zo'n topic te openen, want ik wil zelf ook in aanmerking komen, en dacht jou als kruiwagen te gebruiken. Maar verdraaid nog aan toe:
Heeft die Gijs NB vergeten mijn nickname te vermelden.![]()
![]()
![]()
![]()
Complot exit!
Mijn keuze voor DIA is tweeledig: Een DIA projecteert iets. Zo projecteer ik gedachten op dit forom.Luther schreef:Evenals jij, want ik heb lange tijd gedacht dat je een vrouw was. Ik ken hier iemand in de buurt (vrouwtje) die Dia heet.-DIA- schreef:Tja, dat krijg je als je een sexeneutrale naam en dito avatar hebt...Luther schreef:-DIA- schreef:Nooit geweten dat Afgewezen een dame was....
Ik stelde me hem voor als een nette heer in driedelig grijs...![]()
Met deze opmerking, -DIA-, ben jij voor mij DE forumer van 2009!! Geweldig!!![]()
Verder is zijn het de eerste 3 letters van...
Sommigen weten dat, maar ik denk dat ik dat maar niet zo in het openbaar zeg...

© -DIA- 33.950 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Afgewezen?? Zit die nog op t forum dan?
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
Je noemt hier al wat! En we hebben hier genoeg forummers om er uit te komen, dacht ik zo. Vast iemand met heldere ideeën! Als we een helder pad bewandelen moeten we tot een heldere conclusie kunnen komen!Marnix schreef:Haha... Tja, en ik, vanuit de oppositie, roep dat het geen eerlijke verkiezing is, waarbij ik bij voorbaar al kansloos ben
Wat is er uberhaupt eigenlijk het doel van. We discussieren hier allemaal vanuit een bepaalde invalshoek... wie is er dan goed? Degene die het best discussieert? Het minst opvliegend is? Zijn punt op een begrijpelijke manier kan duidelijk maken? Of stemmen we vooral op degene die qua lijn het dichtst bij ons zit? En wat bereiken we dan uiteindelijk met zo'n verkiezing?
Ik heb eens zitten denken op wie ik wel zou stemmen maar ik kan niet zo snel een keuze maken. Er lopen hier een hoop mensen rond, allemaal verschillend, allemaal met bepaalde gaven... en die mix maakt het juist zo interessant
Zolang ik niet genomineerd ben voor die titel, kunnen we beter deze flauwekul stoppen.Gijs83 schreef:Je noemt hier al wat! En we hebben hier genoeg forummers om er uit te komen, dacht ik zo. Vast iemand met heldere ideeën! Als we een helder pad bewandelen moeten we tot een heldere conclusie kunnen komen!Marnix schreef:Haha... Tja, en ik, vanuit de oppositie, roep dat het geen eerlijke verkiezing is, waarbij ik bij voorbaar al kansloos ben
Ik heb eens zitten denken op wie ik wel zou stemmen maar ik kan niet zo snel een keuze maken. Er lopen hier een hoop mensen rond, allemaal verschillend, allemaal met bepaalde gaven... en die mix maakt het juist zo interessant

Is zo'n verkiezing in materialistisch opzicht ook nog interessant? 

Ik wantrouw iedereen die een theologie heeft. Ware theologie ademt en loopt. (Willem Barnard)
Die vraag heb ik ook al gesteld, maar er komt geen antwoord.Josephus schreef:Is zo'n verkiezing in materialistisch opzicht ook nog interessant?

Laten we eerst een groslijst opstellen, waaruit dan twee groepen (m/ v) van 5 uit ontstaan en waarvoor dan weer een poll opgestart wordt.Gijs83 schreef:Ik denk niet dat je op basis van het feit dat je het vaak met iemand eens moet zijn een forummer van het jaar te kiezen. Je mag in de poll van dit topic wie de meest verslaafde forummer van 2009 was. Bij de heren was de keuze overigens niet zo moeilijk, bij de dames lag dat duidelijk anders.Joannah schreef:ik vind jakobmarin de beste forummer, en marnix dan op nummer 2, wellicht.niet omdat ik het altijd eens ben met hem, maar de stijl, kan ik nog veel van leren :-)
De vragen zijn nu:
(Redelijk) actieve forummers in 2009 waren:
Gebruikersnaam Berichten
1 Tiberius 13649
2 Afgewezen 10850
3 Marnix 10560
4 jvdg 10370
5 refo 10361
6 Rens 9793
7 Hendrikus 9624
8 memento 9130
9 MarthaMartha 8139
10 JolandaOudshoorn 8103
11 Lassie 7836
12 henriët 6524
13 helma 6488
14 Bert Mulder 6229
18 albion 4967
19 Mister 4914
20 Jongere 4856
21 Daphne 4839
22 Gian 4562
23 freek 4556
24 Erasmiaan 4430
26 Luther 4210
27 Wilma van den Berg 4002
28 wim 3972
29 Gijs83 3875
30 judith 3614
33 vlinder 3343
39 Zonderling 2685
40 Josephus 2511
41 Kislev 2463
43 parsifal 2352
44 -DIA- 2330
48 fluitje 2203
51 Ander 1962
56 jakobmarin 1654
57 Marco 1607
59 Oude-Waarheid 1492
60 Auto 1471
61 BJD 1463
63 caprice 1415
65 rekcor 1391
66 Ichtus 1377
67 Wilhelm 1374
70 Mariavt 1335
71 monique 1297
72 mayflower 1236
73 Margriet 1213
77 zusterelly 1079
84 Zita 971
86 hmprff 961
93 Democritus 855
95 edele strijdster 827
96 elbert 824
102 Geka 756
105 Alexander CD 708
106 Droelie 708
113 Johann G.Walther 657
114 Marie-Henriëtte 645
116 pierre27 622
117 Bureaucraat 615
122 Jo-Ann 589
124 Jean le Fontain 584
126 vogeltje 543
129 Avi 530
134 sela 496
138 *girly* 477
156 DWW 376
160 PvS 371
162 FlyingEagle 367
170 Joannah 352
172 JaCa 347
176 Kippetje 322
181 Fjodor 295
184 eilander 286
188 Genade door recht 280
203 denkertje21 243
212 gertje 228
220 ZWP 207
226 Bloempje28 191
244 priscilla 165
254 Upquark 153
277 claus 130
278 Reformer 130
279 ber10e 129
280 Letstalk 128
317 Tom A Hawk 91
322 esthervanbuuren 89
324 Eppo Gremdaat 88
327 Barmhartigheid 86
328 scape 85
329 haaf 83
334 sunlover 82
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Aantal posts zegt natuurlijk niets over waardevolle bijdragen.
Als je bij memento en Tiberius hun MODWAARSCHUWINGen er niet bij telt blijft er niet veel over....
Daarnaast heb je ook nog posters (in het verleden meer dan nu) die alleen teksten quoten (als teken van: ik ben het er mee eens), maar verder niet veel bijdroegen.
En als je de chat mee telt is er weer een hele andere groep (dames) die hoog in de rankinglist komt.
Als je bij memento en Tiberius hun MODWAARSCHUWINGen er niet bij telt blijft er niet veel over....

Daarnaast heb je ook nog posters (in het verleden meer dan nu) die alleen teksten quoten (als teken van: ik ben het er mee eens), maar verder niet veel bijdroegen.
En als je de chat mee telt is er weer een hele andere groep (dames) die hoog in de rankinglist komt.
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Zo, niet verwacht dat ik nog s in de TOP40 zou komenLuther schreef:Laten we eerst een groslijst opstellen, waaruit dan twee groepen (m/ v) van 5 uit ontstaan en waarvoor dan weer een poll opgestart wordt.Gijs83 schreef:Ik denk niet dat je op basis van het feit dat je het vaak met iemand eens moet zijn een forummer van het jaar te kiezen. Je mag in de poll van dit topic wie de meest verslaafde forummer van 2009 was. Bij de heren was de keuze overigens niet zo moeilijk, bij de dames lag dat duidelijk anders.Joannah schreef:ik vind jakobmarin de beste forummer, en marnix dan op nummer 2, wellicht.niet omdat ik het altijd eens ben met hem, maar de stijl, kan ik nog veel van leren :-)
De vragen zijn nu:
(Redelijk) actieve forummers in 2009 waren:
Gebruikersnaam Berichten
------

Idd, aantal postings zegt niks.vlinder schreef:Aantal posts zegt natuurlijk niets over waardevolle bijdragen.
Als je bij memento en Tiberius hun MODWAARSCHUWINGen er niet bij telt blijft er niet veel over....![]()
Postings moeten gewaardeerd worden op hun inhoud.
Maar dat is juist bij uitstek op een discussieforum niet uitvoerbaar.
Blijft over: Sympathie en het eens zijn met de "ligging" van de forummers.
Allemaal onmeetbare factoren.
Vandaar dat ik zo'n verkiezing niet van enige waarde acht.
Kijk, en dat zijn nu juist allemaal redenen om jou aan te wijzen als RF'er van het jaar 2009!jvdg schreef:Idd, aantal postings zegt niks.vlinder schreef:Aantal posts zegt natuurlijk niets over waardevolle bijdragen.
Als je bij memento en Tiberius hun MODWAARSCHUWINGen er niet bij telt blijft er niet veel over....![]()
Postings moeten gewaardeerd worden op hun inhoud.
Maar dat is juist bij uitstek op een discussieforum niet uitvoerbaar.
Blijft over: Sympathie en het eens zijn met de "ligging" van de forummers.
Allemaal onmeetbare factoren.
Vandaar dat ik zo'n verkiezing niet van enige waarde acht.