Welk energielabel heb jij?

Welk energielabel heb jij

A
3
33%
B
0
Geen stemmen
C
0
Geen stemmen
D
2
22%
E
0
Geen stemmen
F
0
Geen stemmen
G
4
44%

Totaal aantal stemmen: 9

Gijs83

Re: Welk energielabel heb jij?

Bericht door Gijs83 »

Kaw schreef:Dit is geen oplichting, maar hun manier van verkoop. Ik heb over dit bedrijf geen klachten kunnen vinden op internet.
Je snapt wel dat je toestel een winkelwaarde heeft van 110 euro, zonder abonnement? En dat je 2 jaar lang 22,50 per maand gaat betalen? Krijg je 50% korting over die 22,50 of over je belbundel dat misschien een deel is van die 22,50? Wat is je belbundel? Via welke provider ga je bellen?
Als ik jou was zou ik dat wel helder proberen te krijgen.
Fijn, dat je dat even nagezocht hebt! Nee ik krijg 50% korting over die 22,50. Misschien domme vraag: maar wat bedoel precies met 'belbundel'? Het gaat via Vodafone lopen en ik ben nu bij T-mobile.
Gijs83

Bericht door Gijs83 »

Gian schreef:24 keer 22,50 = 540 euro

-Prijs los toestel Noikia 6300 89,- euro bij Thypone

Dan mag je wel 600 belminuten p/mnd erbij krijgen ongeveer.

Even ter vergelijking;

Ik bel 240 min. voor 5 euro p mnd - Sim only en een lost toestel van 100 euro. Ook 2 jr contract.
Dat is 220 euro p 2jaar, en minuten in overvloed voor mij althans.
Dan mag ik dus over die belminuten nog wel eens nadenken en evt even nabellen.
Gian

Bericht door Gian »

ok, dus je zit 24 maanden vasta aan 12.50 p mnd.

Op zich niet slecht toch? mits je genoeg belminuten hebt.
Probeer je nummer te behouden. Kost meestal een tientje, en wel zo makkelijk.
Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangrijk deel het elimineren van theologische contradicties.
Hendrikus

Bericht door Hendrikus »

Niettemin: Gijs, meld je aan bij https://secure.infofilter.nl/Infosecure ... filter.php , daarmee kun je kenbaar maken dat je niet gebeld wilt worden voor telefonische verkoop. Te vaak zitten er addertjes onder het gras bij dit soort telefonische acties. Ik houd er niet van. Als ik (ondanks aanmelding bij Infofilter) toch nog gebeld word, vraag ik tegenwoordig meestal of ze het even voor me zwart op wit kunnen zetten. En als ze dan beginnen te sputteren van "meneer, deze prijs geldt alleen bij deze telefonische aanbieding", dan weet ik genoeg.
~~Soli Deo Gloria~~
jvdg

Bericht door jvdg »

Ik ga geen persoonlijke info afstaan om mee te kunnen doen aan een onderzoek waarbij een vaag label kan worden bepaald.
Dat betekent gewoon weer meer reclame, acties, telefoontjes en alle andere soorten van marketingactiviteiten.

Ik weet zelf wel waar het wat dit onderwerp betreft aan schort.
En wat ik niet weet....dat deert me niet. :)
MarthaMartha

Bericht door MarthaMartha »

ik voel me bijzonder energiek vandaag, is dat dan A of G ? :?
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
jvdg

Bericht door jvdg »

MarthaMartha schreef:ik voel me bijzonder energiek vandaag, is dat dan A of G ? :?
Ik voel me E.
MarthaMartha

Bericht door MarthaMartha »

jvdg schreef:
MarthaMartha schreef:ik voel me bijzonder energiek vandaag, is dat dan A of G ? :?
Ik voel me E.
Maar ik kan die E niet juist interpreteren zolang ik niet weet of A voor meest goed en G voor meest slecht staat, of precies andersom :quoi Voel je je nou een beetje richting goed, of een beetje richting slecht? :)
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
jvdg

Bericht door jvdg »

MarthaMartha schreef:
jvdg schreef:
Ik voel me E.
Maar ik kan die E niet juist interpreteren zolang ik niet weet of A voor meest goed en G voor meest slecht staat, of precies andersom :quoi Voel je je nou een beetje richting goed, of een beetje richting slecht? :)
Ik denk dat G het slechtste is. :jongle
Tiberius
Administrator

Bericht door Tiberius »

Gijs83 schreef:
Kaw schreef:Dit is geen oplichting, maar hun manier van verkoop. Ik heb over dit bedrijf geen klachten kunnen vinden op internet.
Je snapt wel dat je toestel een winkelwaarde heeft van 110 euro, zonder abonnement? En dat je 2 jaar lang 22,50 per maand gaat betalen? Krijg je 50% korting over die 22,50 of over je belbundel dat misschien een deel is van die 22,50? Wat is je belbundel? Via welke provider ga je bellen?
Als ik jou was zou ik dat wel helder proberen te krijgen.
Fijn, dat je dat even nagezocht hebt! Nee ik krijg 50% korting over die 22,50. Misschien domme vraag: maar wat bedoel precies met 'belbundel'? Het gaat via Vodafone lopen en ik ben nu bij T-mobile.
Het toestel is inderdaad erg minnetjes bij zo'n stevig abonnement.
Verder zou ik nooit zo via de telefoon een mobiel + abo kopen: zoiets kan je beter bij één van de vele telecomwinkeltjes (of hun websites) op je gemak uitzoeken. Dan kan je voor jezelf eerst op een rijtje zetten, wat je echt erop wil hebben en wat de prijsverschillen zijn tussen de toestellen en de abonnementen. Of misschien wil je helemaal wel geen abonnement, maar prepaid.

Je kan volgens mij binnen 4 dagen zonder financiële consequenties zo'n telefonische aankoop laten ontbinden. Daar zou ik gebruik van maken, als ik jou was.

Houd er overigens rekening mee, dat er waarschijnlijk nog 19% BTW boven op die bedragen komt.
Plaats reactie