Gisteravond waren enkele medewerkers van de Bond tegen het vloeken bij Eva Jinek te gast.
Hun ledental vergrijst, dus neemt af.
In een filmpje zag je hoe er gereageerd werd op hen, als ze op straat iemand aanspraken of een rolletje pepermunt aanboden.
Eva Jinek zei in het begin van het gesprek dat ze ook ooit was berispt door hen.
Ik realiseerde me toen dat als deze bond geen levensvatbaarheid meer heeft er niemand meer is die op grof taalgebruik let.
Kennelijk is het in refoland dit onderwerp - deze bond - nogal ver van het bed.
Bond tegen het vloeken-ergernissen
Re: Bond tegen het vloeken-ergernissen
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
-
En ... hoe reageerden de mensen?Mara schreef: In een filmpje zag je hoe er gereageerd werd op hen, als ze op straat iemand aanspraken of een rolletje pepermunt aanboden.
Heel afwijzend, de meesten luisterden niet eens.Pimpelmees schreef:En ... hoe reageerden de mensen?Mara schreef: In een filmpje zag je hoe er gereageerd werd op hen, als ze op straat iemand aanspraken of een rolletje pepermunt aanboden.
Eva zei nog dat het moeizaam moest zijn voor hen, een soort vechten tegen de bierkaai.
Of het wel zin had?
Ik heb het stukje even bekeken.Mara schreef:Gisteravond waren enkele medewerkers van de Bond tegen het vloeken bij Eva Jinek te gast.
In een filmpje zag je hoe er gereageerd werd op hen, als ze op straat iemand aanspraken of een rolletje pepermunt aanboden.
Eva Jinek zei in het begin van het gesprek dat ze ook ooit was berispt door hen.
Ik realiseerde me toen dat als deze bond geen levensvatbaarheid meer heeft er niemand meer is die op grof taalgebruik let.
Het verhaal van de directeur en 2 medewerkers komt erg helder en positief over. Knap!
En ook al zegt Eva Jinek graag een potje schelden, ze is toch ook niet blij met al haar rommel die over haar op sociale media geschreven wordt.
Heel leuk hoe die kinderen reageren in de klas.
Het is jammer dat de kinderen tegenwoordig zoveel slechte voorbeelden hebben...
Ja ja zeker, en ze is veel milder geworden.Panny schreef:Ik heb het stukje even bekeken.Mara schreef:Gisteravond waren enkele medewerkers van de Bond tegen het vloeken bij Eva Jinek te gast.
Het verhaal van de directeur en 2 medewerkers komt erg helder en positief over. Knap!
En ook al zegt Eva Jinek graag een potje schelden, ze is toch ook niet blij met al haar rommel die over haar op sociale media geschreven wordt.
Heel leuk hoe die kinderen reageren in de klas.
Het is jammer dat de kinderen tegenwoordig zoveel slechte voorbeelden hebben...
Ze zit inmiddels niet meer op twitter o.a. heb ik begrepen.
Het is ook een rioolput daar, soms.
Ik had verwacht dat het oude mannetjes waren
Moest mijn beeld wat bijstellen. Postief dat die jonge man er ook bij was.
Geven ze een goed statement mee af.
Haha wij moesten op de middelbare school een les geven tegen vloeken.
Zat er een blaadje bij het lespakket met allerlei vloeken of verbasteringen.
Gingen we die voorlezen
halverwege kwamen we erachter dat het niet zo goed idee was 

Moest mijn beeld wat bijstellen. Postief dat die jonge man er ook bij was.
Geven ze een goed statement mee af.
Haha wij moesten op de middelbare school een les geven tegen vloeken.
Zat er een blaadje bij het lespakket met allerlei vloeken of verbasteringen.
Gingen we die voorlezen

Erg mooie documentaire! Dit zet de Bond tegen vloeken in goed daglicht!