Wat leeeuukkk... komt Ado altijd voor je koken dan?! :oedele strijdster schreef:
Tja, meer als dit kan ik er toch echt niet van maken... Meer foto's heb ik niet.

Al eens gewokt? Voor 1 prijs de hele avond eten.wim schreef:Eh... uurtje ofzo.Hendrikus schreef:Hoe ver wil je rijden, Wim?wim schreef:Morgenavond wil ik uit eten met vrouw en kinders. Tips?
Als je van vis houdt:wim schreef:Morgenavond wil ik uit eten met vrouw en kinders. Tips?
De kans is wel groot dat je daar het kroonprinselijk echtpaar tegen het lijf loopt.Hendrikus schreef:Dit zou ik in elk geval maar niet doen. Vinden de kinderen vast niet leuk, en je portemonnee ook niet. En om nou te zeggen dat het zó lekker is dat het deze prijzen rechtvaardigt? Neuh... :roll:
Toen ik er de laatste keer was, waren zij er niet 8)Tiberius schreef:De kans is wel groot dat je daar het kroonprinselijk echtpaar tegen het lijf loopt.Hendrikus schreef:Dit zou ik in elk geval maar niet doen. Vinden de kinderen vast niet leuk, en je portemonnee ook niet. En om nou te zeggen dat het zó lekker is dat het deze prijzen rechtvaardigt? Neuh... :roll:
Ben je er wel eens geweest dan?Hendrikus schreef:Dit zou ik in elk geval maar niet doen. Vinden de kinderen vast niet leuk, en je portemonnee ook niet. En om nou te zeggen dat het zó lekker is dat het deze prijzen rechtvaardigt? Neuh... :roll:
Jazeker, anders kon ik er toch niet over meepraten?JolandaOudshoorn schreef:Ben je er wel eens geweest dan?
Ik hou niet zo van perenJolandaOudshoorn schreef:Als je een ritje er voor over heb, probeer dan eens bij deze: http://www.degieserwildeman.nl/ een hapje te eten
Welliswaar duur. maar wat mij betreft het geld ook waard!!
Haha. Nou een McDonalds hoeft het dit keer niet te zijn, maar dit ziet er een beetje te luxe uit.Hendrikus schreef:Dit zou ik in elk geval maar niet doen. Vinden de kinderen vast niet leuk, en je portemonnee ook niet. En om nou te zeggen dat het zó lekker is dat het deze prijzen rechtvaardigt? Neuh... :roll:
Vis is aan mij niet zo besteed.JolandaOudshoorn schreef:Als je van vis houdt:wim schreef:Morgenavond wil ik uit eten met vrouw en kinders. Tips?
http://www.simonisvis.nl