Onzin, natuurlijk.jakobmarin schreef:Jezus was niet zo bijster positief over kerkelijke vergaderingen :roll:
Wie dacht je dat de ambten ingesteld heeft?
Of denk je dat de reformatoren die zelf uit hun duim hebben gezogen?
De vraag is of die ambtsdragers geroepen zijn om van alles en nog wat in reglementen en formules vast te leggen. Dat staat in de Bijbel nergens in hun taakomschrijving.Tiberius schreef:Onzin, natuurlijk.jakobmarin schreef:Jezus was niet zo bijster positief over kerkelijke vergaderingen :roll:
Ik heb het over de vergaderingen, niet over de instelling van de ambten.Tiberius schreef:Onzin, natuurlijk.jakobmarin schreef:Jezus was niet zo bijster positief over kerkelijke vergaderingen :roll:
Gescand.Erasmiaan schreef:???Tiberius schreef:Ik hoop niet, dat dit een serieuze vraag is. Dit riekt naar belediging van een medeforummer.Erasmiaan schreef:Heb je dit artikel overgetypt?
Ik bedoel: overgetypt of gescant? Of ds. Meeuse gemaild?
De schrijver staat erbij, maar niet de bron. Terwijl we dat wel hadden afgesproken.Tiberius schreef: Refo, de bronvermelding staat er onder; in de posting van Erasmiaan: de Daniel.
Verder staat ook de auteur er onder: ds. C.J. Meeuse.
Dat is mij niet bekend.jakobmarin schreef:Ik heb het over de vergaderingen, niet over de instelling van de ambten.Tiberius schreef:Onzin, natuurlijk.jakobmarin schreef:Jezus was niet zo bijster positief over kerkelijke vergaderingen :roll: