Beste Nellie,
Ik zal voor je bidden tot de grote Heelmeester (exodus 15:26) en wens je geduld toe en hopelijk slaagt de operatie goed!
Ziekenhuis,
- jakobmarin
Hallo Jacobmarin ik denk een man? ik wil je heel hartelijk bedanken dat je voor mij wil bidden, de Heere wil er toch om gevraagd zijn he?jakobmarin schreef:Beste Nellie,
Ik zal voor je bidden tot de grote Heelmeester (exodus 15:26) en wens je geduld toe en hopelijk slaagt de operatie goed!
Het is een gerust idee dat er zoveel mensen meeleven .
hartelijke Groet Nellie.
Nellie,
Ik ken je niet! Maar God kent,weet,ziet en hoort alles. Daarvan ben ik overtuigd!
Welzalig hij zie al zijn kracht
en hulp alleeen van U verwacht!
Van jezelf afzien en tot God opzien. Het is een onmogelijk werk van onze kant.
Dat God door zijn Heilige Geest jouw dat wil schenken.
Als we met onszelf dit leven door moeten is het een tranendal. (Zelf ligt er dagelijks een last van veel zorgen op me, en ik kan dus uit ervaring spreken als ik zeg dat het heel zwaar is om het zelf te moeten dragen, maar toch geloof ik ziende op anderen dat er kracht en hulp kan zijn als Hij je bijstaat)
Dat het voor jouw en veel anderen die in zorgen en moeiten zijn mag wezen: 't Is God alleen die krachten geeft..................
Ik ken je niet! Maar God kent,weet,ziet en hoort alles. Daarvan ben ik overtuigd!
Als we met onszelf dit leven door moeten is het een tranendal. (Zelf ligt er dagelijks een last van veel zorgen op me, en ik kan dus uit ervaring spreken als ik zeg dat het heel zwaar is om het zelf te moeten dragen, maar toch geloof ik ziende op anderen dat er kracht en hulp kan zijn als Hij je bijstaat)
Dat het voor jouw en veel anderen die in zorgen en moeiten zijn mag wezen: 't Is God alleen die krachten geeft..................
Goedemorgen,Oude Paden schreef:Nellie,
Dag oude paden? mooi blad trouwens.
Ik wil u hartelijk bedanken voor deze woorden als we dat maar eens ter harte mogen nemen dan zou het niet moeilijk zijn,en daar mag ik toch wel eens iets van gehad hebben, bij mijn grote operatie kon ik het over geven ...totaal afhankelijk,wat een mooi plaatsje was dat (net alle eerbied gesproken).
Maar de dagelijkse dingen houden me zo bezig dat mijn afhankelijk leven weggezondigd is ,en had ik daar nou maar zo n last van dat ik niet verder kon..... het is wat om een zondig mens te zijn..
Hartelijk dank voor de troostvolle woorden. Nellie.