Curadomi.

ahuibers

Bericht door ahuibers »

RMU: Commentaar niet van belang voor Curadomi, medewerkers en zorgvragers
De RMU hoopt ook zo snel mogelijk te kunnen beginnen met open en constructieve besprekingen met de interim-directie. Op deze manier kan er een win-win situatie ontstaan voor Curadomi, de medewerkers en de vele honderden mensen die ook de komende maanden graag een beroep op Curadomi zullen willen blijven doen. “Laat één ding helder zijn: “de kwaliteit van de door de medewerkers geleverde zorg heeft nooit ter discussie gestaan. Curadomi is een prachtige organisatie waar veel mensen met hart en ziel dagelijks hun werk doen.”, aldus RMU-onderhandelaar Chris Baggerman.
ahuibers

Bericht door ahuibers »

Dit kreeg ik net over de mail van een vriend:

Je vriendin moet tegen RMU zeggen dat de pl. verv. direct. adjunct directeur van VLASTUIN Group is geweest en dat Vlastuin Metal Components failliet is gegaan door die vent. Dat hij niet vertrouwbaar is.
Hendrikus

Bericht door Hendrikus »

Oorspronkelijk gepost door ahuibers
Dit kreeg ik net over de mail van een vriend:

Je vriendin moet tegen RMU zeggen dat dat de pl. verv. direct. adjunct directeur van VLASTUIN Group is geweest en dat Vlastuin Metal Components failliet is gegaan door die vent. Dat hij niet vertrouwbaar is.
Ook al zou het honderd keer waar zijn, ik vind niet dat dit soort berichten, waarin iemand met naam en toenaam te kijk wordt gezet, via een forum kan worden verspreid.

Nog afgezien van het stijlbloempje "vertrouwbaar"...
~~Soli Deo Gloria~~
Lydianne

Bericht door Lydianne »

Als ik het goed begrijp is Curadomi net zoiets als Agathos?
Werkt Curadomi landelijk? Gaat het uit van bepaalde kerken? Kan iemand mij uitleggen wat Curadomi nu precies is? Is er ook een bestuur of alleen een directeur?
Misschien dom, maar 'k heb nog nooit van Curadomi gehoord en kan het niet zo goed plaatsen.
Egbert

Bericht door Egbert »

UIt de perskamer van Curadomi

Curadomi streeft maximale openheid na van haar organisatie naar de media. Vandaar dat we de media goed zo mogelijk proberen te bedienen.
Alleen is het laatste bericht van 10 maart 2005, het belangrijkste nieuws vindt men ws niet belangrijk genoeg om te vermelden.

:t
Met vriendelijke groet, Egbert.

Maar indien gij elkander bijt en vereet, zie toe, dat gij van elkander niet verteerd wordt.
Galaten 5:15

ps. iedereen die jarig is geweest of iets anders memorabels heeft meegemaakt is hierbij gefeliciteerd, alle anderen veel sterkte.
Plaats reactie