De voorjaarsschoonmaak: doe jij er nog aan mee?

Rens

Bericht door Rens »

vlinder schreef:Weet jij gelijk waarom wij anti beest zijn :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Anders duurt mijn voorjaarschoonmaak zo lang :mrgreen:
ja, hallloooooooo, je moet die honden- en kattenharen niet gaan ópsparen hoor, da's nou nét niet de bedoeling................ :mrgreen:
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Adorote

Bericht door Adorote »

Rens schreef:
vlinder schreef:Weet jij gelijk waarom wij anti beest zijn :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Anders duurt mijn voorjaarschoonmaak zo lang :mrgreen:
ja, hallloooooooo, je moet die honden- en kattenharen niet gaan ópsparen hoor, da's nou nét niet de bedoeling................ :mrgreen:
Antibeest heel goed ze horen gebraden in de pan. :D
vlinder

Bericht door vlinder »

Dán ben ik weer niet antibeest. Een lekker stukje vlees is niet te versmaden. :mrgreen:
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Rens

Bericht door Rens »

Wie mensen leert kennen, gaat van dieren houden.

En voor mij zeer persoonlijk geldt, dat als ze mijn dieren afwijzen, wijzen ze mij daarbij af, omdat ze voor mij een onlosmakelijke eenheid met mij vormen.

kom niet aan m'n honden, want dan kon je aan mij.......................
Moderatorbericht:
vlinder

Bericht door vlinder »

Ach rens wat naar voor je dat je je nu afgewezen voelt :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Rens

Bericht door Rens »

vlinder schreef:Ach rens wat naar voor je dat je je nu afgewezen voelt :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: maar ik neem aan dat je wel een beetje snapt wat ik bedoel.................
Moderatorbericht:
Arretje

Bericht door Arretje »

Aan de grote schoonmaak doe ik niet. Mezelf kennende denk ik dat ik er heel enthousiast aan begin, maar het halverwege zo vreselijk spuugzat ben dat ik het nooit meer afmaak. Daarom begin ik er maar niet aan :oops:

Ik probeer elke week mijn huis schoon te houden, en wat deze week niet lukt, komt volgende week aan de beurt, maar echt zo'n geplande schoonmaak is niets voor mij!

Een goede gelegenheid om je kledingkasten uit te mesten is nu, bij de wisseling van winterkleding en zomerkleding.
Maar nu het voorjaar is krijg je wel eerder de kriebels om eens iets extra goed aan te pakken in huis :)
Christus is net zo gewillig om een vluchtende zondaar die tot Hem komt te vergeven, als dat wij gewillig zijn om te zondigen.
Rens

Bericht door Rens »

Voorjaarsschoonmaak en vrouwen................een onlosmakelijke en vérmakelijke combinatie............. :mrgreen: :mrgreen:

Zodra de lente dáár is, zijn er de schoonmaakkriebels.............zal het iets met vrouwelijke hormonen te maken hebben?????? :mrgreen: :mrgreen:
Moderatorbericht:
jvdg

Bericht door jvdg »

Rens schreef:Voorjaarsschoonmaak en vrouwen................een onlosmakelijke en vérmakelijke combinatie............. :mrgreen: :mrgreen:

Zodra de lente dáár is, zijn er de schoonmaakkriebels.............zal het iets met vrouwelijke hormonen te maken hebben?????? :mrgreen: :mrgreen:
Nestdrang
Arretje

Bericht door Arretje »

jvdg schreef:
Rens schreef:Voorjaarsschoonmaak en vrouwen................een onlosmakelijke en vérmakelijke combinatie............. :mrgreen: :mrgreen:

Nestdrang
Bijna net zo'n gevoel heb je ook als je hoogzwanger bent. (maar dat gevoel kennen jullie natuurlijk niet....)
Christus is net zo gewillig om een vluchtende zondaar die tot Hem komt te vergeven, als dat wij gewillig zijn om te zondigen.
wijkie

Bericht door wijkie »

Ik wil het geen grote schoonmaak noemen, waar ik mee bezig ben, maar ik wil wel het hele huis weer een keer schoon hebben ja. Vooral met dit mooie weer, krijg ik wel de kriebels. Maar ja, als je er nog 1 van anderhalf hebt rondlopen, mag je blij zijn als je per dag 1 kamer klaar krijgt. En dan zoek ik dus ook gelijk de kleren weer eens uit, ruim de kasten op. Echt alles gaat dan van zijn plaats.
Maar bij een grote schoonmaak denkt iedereen aan de lente. Daar zit het bij mij niet op vast.

Wat alleen zo jammer is....een week later kun je weer opnieuw beginnen (wat stoffen/zuigen en dweilen betreft) :? :wink:
Arretje

Bericht door Arretje »

wijkie schreef:Ik wil het geen grote schoonmaak noemen, waar ik mee bezig ben, maar ik wil wel het hele huis weer een keer schoon hebben ja. Vooral met dit mooie weer, krijg ik wel de kriebels. Maar ja, als je er nog 1 van anderhalf hebt rondlopen, mag je blij zijn als je per dag 1 kamer klaar krijgt. En dan zoek ik dus ook gelijk de kleren weer eens uit, ruim de kasten op. Echt alles gaat dan van zijn plaats.
Maar bij een grote schoonmaak denkt iedereen aan de lente. Daar zit het bij mij niet op vast.

Wat alleen zo jammer is....een week later kun je weer opnieuw beginnen (wat stoffen/zuigen en dweilen betreft) :? :wink:
Waarschijnlijk is daarom ook het huishouden niet mijn hobby! Je bent amper klaar of het is weer vies, met vier jonge kinderen over de vloer :?

Maar aan de andere kant: Als je de boel niet schoonmaakt ziet het er toch weer anders uit.... :wink: Dus toch maar schoonmaken!
Rens

Bericht door Rens »

Arretje schreef:
Bijna net zo'n gevoel heb je ook als je hoogzwanger bent. (maar dat gevoel kennen jullie natuurlijk niet....)
Ik snap nog stééds niet hoe het komt dat onze vrouwelijke, én dus betere wederhelften, altijd maar gefocust zijn op het krijgen van kinderen.......................het zal wel met de hormmonhuishouding te maken hebben, maar écht snappen doe ik het niet.

Zodra ze getrouwd zijn, zetten ze "alles op alles" om toch maar zo snel mogelijk kindertjes te ontvangen....................hoogst merkwaardig, tóch?
Moderatorbericht:
Arretje

Bericht door Arretje »

Rens schreef:
Arretje schreef:
Ik snap nog stééds niet hoe het komt dat onze vrouwelijke, én dus betere wederhelften, altijd maar gefocust zijn op het krijgen van kinderen.......................het zal wel met de hormmonhuishouding te maken hebben, maar écht snappen doe ik het niet.

Zodra ze getrouwd zijn, zetten ze "alles op alles" om toch maar zo snel mogelijk kindertjes te ontvangen....................hoogst merkwaardig, tóch?
Pardon, waar heb jij het nu over? Het ging toch over de grote schoonmaak? :roll:
JolandaOudshoorn

Bericht door JolandaOudshoorn »

Rens schreef:
Arretje schreef:

Nou, dat is lang niet altijd zo. Maar ik moet eerlijk bekennen dat zwanger zijn en baren iets wonderbaarlijks moois is. :P
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Plaats reactie