Prettig weekend!

Bert Mulder
Contacteer:

Bericht door Bert Mulder »

marsm104 schreef:
wim schreef:wolf?
:lol:
een wolf die schapen eet natuurlijk
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
edele strijdster

Bericht door edele strijdster »

Bert Mulder schreef:
marsm104 schreef:
:lol:
een wolf die schapen eet natuurlijk
In het nachteethuis :mrgreen:
Hartelijke groeten,
Edele Strijdster
Marnix

Bericht door Marnix »

Petrus schreef:Ik maak er vrijwel altijd van: een fijn weekend en een goede zondag..........
Hoort de zondag dan niet bij het weekend? :)
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Bert Mulder
Contacteer:

Bericht door Bert Mulder »

Marnix schreef:
Petrus schreef:Ik maak er vrijwel altijd van: een fijn weekend en een goede zondag..........
De zondag is de eerste dag van de week
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
jvdg

Bericht door jvdg »

Knap gevonden, maar bedoelde Rick Marsman dat ook?
Marnix

Bericht door Marnix »

Bert Mulder schreef:
Marnix schreef:
De zondag is de eerste dag van de week
Maar niet van de werkweek :D Het is een rustdag. En het weekend ook een beetje, hoewel de zondag natuurlijk wel anders is. En bijzonderder.
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Adorote

Bericht door Adorote »

Het weekeide bestaan alleen uit de vrijdag avond en zaterdag, en de Zondag is de eerste dag der week een feestdag waar wij de Verrijzenis des Heren vieren .
Kaw
Contacteer:

Bericht door Kaw »

Prettig weekend! Tot volgende week...
Adorote

Bericht door Adorote »

Het is nu maandag rustig aan de vrijdag komt er vanzelf aan,dan is het tijd voor een glaasje wijn, aankomende Zondag nieuwe eerste dag der week.
Plaats reactie