sorry als ik zo overkom is niet mijn bedoelingmemento schreef:Kom kom broeder, niet zo hoogmoedig en neerbuigend doen hoor...D-J schreef:neuh....J.C. Philpot schreef:Dat moest er nog eens bijkomen. Ben je ook nog van plan inhoudelijk deel te nemen aan de discussies op dit forum?D-J schreef:ik heb ook niet gezegd dat hij onfeilbaar is!
ben ik niet van plan. heb wel iets beters te doen.
doe dit topic maar op slot.
Ds.F.Mallan.
Re: Ds.F.Mallan.
Dat is nu precies wat ik bedoel. Daarom mogen zijn uitspraken ook ter discussie worden gesteld.Oude-Waarheid schreef:
Tja wie zegt dat zijn opa onfeilbaar is dandaar is toch geen sterveling onfeilbaar :!:
-
Nou, vanaf deze plaats van harte beterschap gewenst!D-J schreef:J.C. Philpot schreef:Wat voor betere zaken heb je dan zoal te doen? Gewoon nieuwschierigheidD-J schreef:neuh....
ben nu ziek dus. heb nu niks te doen maar normaal gesproken heb ik school en huiswerk
Hartelijke groeten,
Edele Strijdster
Edele Strijdster
Nee, maar wel dat we niet negatief moeten doen. Dan moet je ook aan een discussie daarover willen deelnemen om dat verder toe te lichten en of te onderbouwen.Oude-Waarheid schreef:D-J begon er toch niet over (onfeilbaarheid) van zijn opaJ.C. Philpot schreef:Dat moest er nog eens bijkomen. Ben je ook nog van plan inhoudelijk deel te nemen aan de discussies op dit forum?D-J schreef:ik heb ook niet gezegd dat hij onfeilbaar is!
Gelukkig!D-J schreef:sorry als ik zo overkom is niet mijn bedoelingmemento schreef:Kom kom broeder, niet zo hoogmoedig en neerbuigend doen hoor...D-J schreef:neuh....J.C. Philpot schreef: Dat moest er nog eens bijkomen. Ben je ook nog van plan inhoudelijk deel te nemen aan de discussies op dit forum?
En nu je ziek bent heb je mooi de tijd om wat rond te lezen op het forum. Misschien dat het lezen je toch verleidt om mee te discussiëren, net als alle andere leden die eigenlijk wel wat beters te doen hebben

Anyway: Beterschap!
- J.C. Philpot
- Oude-Waarheid
Re: Ds.F.Mallan.
Beste Jan03 maar jij legt D-J woorden in zijn mond die hij niet gezegd heeft tochjan03 schreef:Dat is nu precies wat ik bedoel. Daarom mogen zijn uitspraken ook ter discussie worden gesteld.Oude-Waarheid schreef:
Tja wie zegt dat zijn opa onfeilbaar is dandaar is toch geen sterveling onfeilbaar :!:

Ben het met KAW eens dat het helaas hier vaker gebeurd.
- J.C. Philpot
- J.C. Philpot