jvdg schreef:Afgewezen schreef:geledu schreef:De volgende partijen zijn het waard om gefeliciteerd te worden :
CDA
SP
PvdV
CU
en in dit rijtje hoort ook de partij van de dieren, dit wel met een opmerking : Ik schaam me dat er in een land als de onze ruimte is voor zo,n partij .
Ze kan geen zin zeggen zonder dat de dieren er in voor komen.
Komt weer lekker profesioneel over naar de rest van de wereld...

:
De Partij voor de Dieren heeft zeker wel een punt. Alleen wat overdreven om voor dat ene punt een hele partij op te zetten.
Voorlopig had de heer Van der Vlies wel een punt met de uitzetting van spinnen. Heeft iemand overigens een idee waarom de lijsttrekster de "pik" op de heer VdV leek te hebben?
Nou ja, de algemene stemming in NL is dat SGP niet kan. Dus om dan eens lekker SGP aan te vallen scoort.
En met het onderwerp (het op onverdoofde manier ontdoen van lichaamsdelen van varkens) had de SGP goedgekeurd. Ik meen de CDA/VVD (wie nog meer??) ook wel maar dat waren geen "smurfjes", dus niet aanwezig.
Maar toen ik dat zag (ik heb maar een klein stukje smurfendebat gezien) moest ik toch echt denken aan Janmaat.
Die kon ook elk onderwerp binnen 2 of 3 zinnen zo een draai geven dat de buitenlanders de schuld waren. Thieme doet dat dan bij de dieren.