Felicitatie aan de SP stemmers

Pim
Contacteer:

Bericht door Pim »

limosa schreef:Rouvoet voelde zich zo geweldig goed thuis aan de linkerzijde dat hij zichzelf verraste met z'n aanpassingsvermogen. De formatie moet nog beginnen maar de C begint nu al te krimpen.
Hij zat aan de rechterkant terwijl hij dat zei. Tussen Wilders en Rutte in. ;)
Hartelijke groet,

Pim.

Het is vandaag een dag van Goede Boodschap. PrekenWeb.nl
refo

Bericht door refo »

Pim schreef:
limosa schreef:Rouvoet voelde zich zo geweldig goed thuis aan de linkerzijde dat hij zichzelf verraste met z'n aanpassingsvermogen. De formatie moet nog beginnen maar de C begint nu al te krimpen.
Het ging niet om de kant maar om de tafel. Hij zat met WIlders en Marijnissen aan de winnaartafel.
limosa

Bericht door limosa »

Pim schreef:
hij zat wel rechts, maar hij dacht links :-)
Pim
Contacteer:

Bericht door Pim »

Tiberius schreef: Laten we hem op dat punt gewoon het voordeel van de twijfel geven.
Want laten we wel wezen, de afgelopen weken zijn uiterst enerverend geweest voor hem.
En er komt in de nabije toekomst ongetwijfeld genoeg op die jongen af.

Zoals ik vanochtend al typte in een ander topic: laten we hopen en bidden dat hij en zijn team de komende 4 jaar die ene Naam mag uitdragen in de Tweede Kamer of het kabinet. Desnoods met woorden. Ook zij hebben onze steun en gebed hard nodig. Niet alleen de mannen van de SGP.

Verder ben ik ook wel benieuwd naar een verklaring door een echte Unionist. :wink:
Ik geef hem graag het voordeel van de twijfel. Mijn reactie was er dan ook duidelijk een van teleurstelling en niet van 'zie je wel'.
Hartelijke groet,

Pim.

Het is vandaag een dag van Goede Boodschap. PrekenWeb.nl
tukkertje
Contacteer:

Bericht door tukkertje »

Mooi dat Geert met 9 zetels in de kamer komt. Hopelijk vergaat het hem niet als de LPF. Heb er wel vertrouwen in.
Afgewezen

Bericht door Afgewezen »

geledu schreef:De volgende partijen zijn het waard om gefeliciteerd te worden :
CDA
SP
PvdV
CU
en in dit rijtje hoort ook de partij van de dieren, dit wel met een opmerking : Ik schaam me dat er in een land als de onze ruimte is voor zo,n partij .
Ze kan geen zin zeggen zonder dat de dieren er in voor komen.
Komt weer lekker profesioneel over naar de rest van de wereld... :oops:
De Partij voor de Dieren heeft zeker wel een punt. Alleen wat overdreven om voor dat ene punt een hele partij op te zetten.
jvdg

Bericht door jvdg »

Afgewezen schreef:
CDA
SP
PvdV
CU
en in dit rijtje hoort ook de partij van de dieren, dit wel met een opmerking : Ik schaam me dat er in een land als de onze ruimte is voor zo,n partij .
De Partij voor de Dieren heeft zeker wel een punt. Alleen wat overdreven om voor dat ene punt een hele partij op te zetten.
Voorlopig had de heer Van der Vlies wel een punt met de uitzetting van spinnen. Heeft iemand overigens een idee waarom de lijsttrekster de "pik" op de heer VdV leek te hebben?
Klomp

Bericht door Klomp »

Pim schreef:
Tiberius schreef: Laten we hem op dat punt gewoon het voordeel van de twijfel geven.
Want laten we wel wezen, de afgelopen weken zijn uiterst enerverend geweest voor hem.
En er komt in de nabije toekomst ongetwijfeld genoeg op die jongen af.

Zoals ik vanochtend al typte in een ander topic: laten we hopen en bidden dat hij en zijn team de komende 4 jaar die ene Naam mag uitdragen in de Tweede Kamer of het kabinet. Desnoods met woorden. Ook zij hebben onze steun en gebed hard nodig. Niet alleen de mannen van de SGP.

Verder ben ik ook wel benieuwd naar een verklaring door een echte Unionist. :wink:
Ik geef hem graag het voordeel van de twijfel. Mijn reactie was er dan ook duidelijk een van teleurstelling en niet van 'zie je wel'.
Precies zo bij mij.
Klomp

Bericht door Klomp »

jvdg schreef:
Afgewezen schreef:
CDA
SP
PvdV
CU
Voorlopig had de heer Van der Vlies wel een punt met de uitzetting van spinnen. Heeft iemand overigens een idee waarom de lijsttrekster de "pik" op de heer VdV leek te hebben?
Nou ja, de algemene stemming in NL is dat SGP niet kan. Dus om dan eens lekker SGP aan te vallen scoort.
En met het onderwerp (het op onverdoofde manier ontdoen van lichaamsdelen van varkens) had de SGP goedgekeurd. Ik meen de CDA/VVD (wie nog meer??) ook wel maar dat waren geen "smurfjes", dus niet aanwezig.

Maar toen ik dat zag (ik heb maar een klein stukje smurfendebat gezien) moest ik toch echt denken aan Janmaat.
Die kon ook elk onderwerp binnen 2 of 3 zinnen zo een draai geven dat de buitenlanders de schuld waren. Thieme doet dat dan bij de dieren.
Miscanthus

Bericht door Miscanthus »

tukkertje schreef:Mooi dat Geert met 9 zetels in de kamer komt. Hopelijk vergaat het hem niet als de LPF. Heb er wel vertrouwen in.
Als godsdienst verboden of tegengewerkt mag worden, vrees ik dat jij ook niet al te lang meer zult zingen in het Rijssens mannekoor....
Klomp

Bericht door Klomp »

Miscanthus schreef:
tukkertje schreef:Mooi dat Geert met 9 zetels in de kamer komt. Hopelijk vergaat het hem niet als de LPF. Heb er wel vertrouwen in.
Als godsdienst verboden of tegengewerkt mag worden, vrees ik dat jij ook niet al te lang meer zult zingen in het Rijssens mannekoor....
Ja zonder die Spruytjeslucht is enige mildheid tov christenen misschien wel sneller weg.
Hendrikus

Bericht door Hendrikus »

Miscanthus schreef:
't Is geen christelijk koor, dus dat zal zo'n vaart niet lopen. Vorige dirigent zei altijd: wij zingen alles, van geestelijk tot beestelijk. De heren lopen dus hooguit het risico dat het geestelijke niet meer mag - dan blijft het beestelijke over... 8)
tukkertje
Contacteer:

Bericht door tukkertje »

Hendrikus schreef:
Miscanthus schreef:
't Is geen christelijk koor, dus dat zal zo'n vaart niet lopen. Vorige dirigent zei altijd: wij zingen alles, van geestelijk tot beestelijk. De heren lopen dus hooguit het risico dat het geestelijke niet meer mag - dan blijft het beestelijke over... 8)
Maakt niet uit wat het is, als het maar hard is ;)
tukkertje
Contacteer:

Bericht door tukkertje »

Miscanthus schreef:
Hoe kom je bij die onzin dan????????????????
David J

Bericht door David J »

Ik wil Wilders best feliciteren met zijn overwinning, maar ik vind het treurig dat een partij met negen zetels in de Kamer komt louter omdat ze tegen (de cultuur van) een grote groep Nederlanders zijn. Ik had gehoopt dat Marco Pastors de stem van klein rechts zou krijgen, omdat hij het meest positieve geluid had. 'Het is momenteel een zootje, maar met een stevig rechts beleid komt het goed, ook voor de moslims onder ons'.

Wilders blijft m.i. steken in negativiteit en sentimenten die grenzen aan haat. Treurig dat zo'n boodschap aanslaat.
Plaats reactie