Het elfde uur en Bas van der Vlies
- Miscanthus
Dat onze Bas het goed doet voor de camera daar waren we het met zn allen al over eens.
Maar dat er zelfs op de EO site reactie's worden gegeven die gaan over de rappende Rouvoet verbaasde me wel.
Het lijkt wel of ze hier meelezen.
Vooral deze uitspraak is wel raak :

Maar dat er zelfs op de EO site reactie's worden gegeven die gaan over de rappende Rouvoet verbaasde me wel.
Hier kan ik uiteraard van harte mee instemmen.reactie op EO-site schreef: Liever een standvastige Vlies dan een zweverige rappende Rouvoet
Nou, ik heb die reacties eens zitten lezen onder betreffende uitzending, maar volgens mij zit er continu eenzelfde persoon de cu te veroordelen, en lief te doen tegen ome Bas.
Valt wel heel erg op. Twee reacties zijn wel heel toevallig enkele minuten na elkaar.
Valt wel heel erg op. Twee reacties zijn wel heel toevallig enkele minuten na elkaar.
Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangrijk deel het elimineren van theologische contradicties.
Re: elfde uur
Zie mijn vorige posting.Johannes schreef:in het archief kom ik Bas vd vlies niet tegen
kan iemand deze link op deze site zetten?
hartelijk dank
Zucht hou eens op met polariseren. Je kan het niet laten om toch even wat chauvinisme er tegenaan te gooien en de SGP weer even boven de CU te zetten. Beetje jammer hoor. En ondertussen een beetje over Knevel lopen zeuren.... mag ik nou ook over jou gedrag gaan klagen?geledu schreef:Dat onze Bas het goed doet voor de camera daar waren we het met zn allen al over eens.
Hier kan ik uiteraard van harte mee instemmen.reactie op EO-site schreef: Liever een standvastige Vlies dan een zweverige rappende Rouvoet
Even er tussendoor, Andries Knevel komt op tv niet altijd als heel sypmphatiek over (hoewel hij in het dagelijkse leven wel degelijk is).
Hij kiest er voor om heel duidelijk te sturen in een interview. Voor de kwaliteit is dat het beste, voor zijn imago allicht wat minder... daarom vind ik het goed dat hij deze keuze durft te maken. Hij haalt altijd veel informatie uit mensen en weet de niet interessante informatie te beperken... En tja, dat levert kwaliteit op, maar ook kritiek omdat hij er af en toe mensen voor moet onderbreken.
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:Klavier schreef:if post from CU-Fan as reply on SGP-FanMarnix schreef: Zucht hou eens op met polariseren.
then
skip reading post
only write "incorrect"
end if
if post from SGP-Fan as reply on CU-Fan
then
skip reading post
only write "incorrect"
end if
repeat all
:mrgreen:
Ik kan er gewoon niet zo goed tegen als hij wordt afgekraakt, dat heet collegialiteit he 

Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Ik zie jou al zenuwachtig bladeren door de blaadjes die je voor je hebt en de blaadjes voor de ziljoenste keer herschikken terwijl je de president van Nederland afkapt en er irritant doorheen praat om te sturen naar het onderwerp waar jij het over wil hebbenMarnix schreef:Ik kan er gewoon niet zo goed tegen als hij wordt afgekraakt, dat heet collegialiteit he