Volgens mij heeft de topicstarter expres de titel zo geformuleerd dat je op het verkeerde been gezet zou worden, anders had hij wel geschreven: "Wanneer neemt Wimlex het over?" of "Wanneer krijgen we een koning?"
Maar goed mijn mening is dat Willem-Alexander het gauw mag worden, dan kan hij ook eens werken voor zijn geld. 't Is nu feitelijk alleen maar geld opstrijken en uitgeven. En Beatrix heeft haar pensioen wel verdient, een van de meest kundige en arbeidzame koninginnen van de laatste eeuw.
Net als nu in Engeland. Charles komt eerst in het bejaardentehuis, en daar wordt hij nog eens koning. Met die pausen is het ook altijd zo; Een hoogbejaarde paus overlijdt en de kandidaat-paus moet minstens boven de 70 zijn wil hij in aanmerking komen voor de "job".
Wanneer komt onze koning?
Mis!Erasmiaan schreef:Volgens mij heeft de topicstarter expres de titel zo geformuleerd dat je op het verkeerde been gezet zou worden, anders had hij wel geschreven: "Wanneer neemt Wimlex het over?" of "Wanneer krijgen we een koning?"
Dan had ik wel een HOOFDLETTER gebruikt, weet je wel. En het niet onder "Actuele Zaken" gepost. En bovendien zou het een nutteloze vraag zijn geweest, want van die ure weet niemand. Het enige nuttige antwoord zou geweest zijn: spoedig.
Tenslotte: over de komst van de Koning maak ik geen grapjes.
Om heel eerlijk te zijn: zoals ik het eerst geformuleerd had, viel het me ook op dat je het op twee manieren kon lezen. Daarom heb ik het aangepast maar blijkbaar was het nog voor sommigen voor meerdere uitleg vatbaar.
Het ging mij puur en alleen om een speculatie over een troonswisseling, geïnspireerd door een artikel op nu.nl waar veel mensenzeiden te verwachten dat het binnen 5 jaar was. Er was bij mij geen enkele bijbedoeling.
Bij 7500 postings kom ik weer terug (en af en toe tussendoor als ik zin heb)