Spanningen Iran-VS

Kaw
Contacteer:

Bericht door Kaw »

Afganistan en Irak zijn in de handen van de Amerikanen. Daar tussenin geklemt zit Iran. Er was geen duidelijke reden om Irak aan te vallen en om een terroristische organisatie aan te pakken hoef je niet een heel land te bezetten (Afganistan), dus misschien moet die echte reden nog wel komen: namelijk het veel gevaarlijkere Iran.
elbert
Contacteer:

Bericht door elbert »

Mei 2003 (let vooral op het plakkaat op de brug van het vliegdekschip):

Afbeelding

4 jaar later wordt er nog steeds (wat zeg ik: nog veel harder dan toen) gevochten.
Ik denk dat er 2 mogelijkheden zijn:
1. er zit een briljante strateeg in het Witte Huis of het Pentagon die dit allemaal als perfecte dekmantel gebruikt.
2. er is iets enorm misgegaan.

Alles wijst op het tweede. :?
Rens

Bericht door Rens »

Kaw schreef:Afganistan en Irak zijn in de handen van de Amerikanen. Daar tussenin geklemt zit Iran. Er was geen duidelijke reden om Irak aan te vallen en om een terroristische organisatie aan te pakken hoef je niet een heel land te bezetten (Afganistan), dus misschien moet die echte reden nog wel komen: namelijk het veel gevaarlijkere Iran.
Ik ben bang dat, áls de VS (al dan niet met steun) Iran aanvalt, een WO III een feit zal zijn, omdat Rusland en China zich dan niet afzijdig zullen houden, gelet op hun contacten met Iran...........én de in fluwelen bewoordingen vervatte dreigingen van Rusland en China dat ze "zich ernstige zorgen maken als de VS de intergriteit en souvereiniteit van Iran zullen schenden, en dat zulks niet zonder gevolgen zal blijven"

De opmaat naar de Jongste Dag???
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Plaats reactie