Romantisch Dagblad - www.refdag.nl
Na de site van dit postorderbedrijf bezocht te hebben kom ik tot één conclusie:
De ophef op dit forum over dit bedrijf en de advertentie is lichtelijk overdreven.
Hopelijk kan het niveau van mag wel/mag niet en hoort wel/hoort niet onstegen worden op dit forum en kunnen mensen elkaar werkelijk opbouwen in het geloof in de Zoon van God; Jezus Christus.
De ophef op dit forum over dit bedrijf en de advertentie is lichtelijk overdreven.
Hopelijk kan het niveau van mag wel/mag niet en hoort wel/hoort niet onstegen worden op dit forum en kunnen mensen elkaar werkelijk opbouwen in het geloof in de Zoon van God; Jezus Christus.
Gelooft het evangelie en bekeert u !
- jakobmarin
vind ik niet.plebe schreef:Na de site van dit postorderbedrijf bezocht te hebben kom ik tot één conclusie:
Ik zou in ieder geval niet willen, dat mijn vrouw in broekje en BH wereldwijd te bewonderen was.
Maar, daar kun je anders over denken.
- jakobmarin
Ja, nu kom je op een andere discussie. Moet er überhaupt reclame gemaakt worden (op die manier)?Breekijzertje schreef:Hoe wil jij anders reclame maken voor ondergoed dan dat het geshowd wordt door een goed-uitziende vrouw?jakobmarin schreef:Ik zou in ieder geval niet willen, dat mijn vrouw in broekje en BH wereldwijd te bewonderen was.
Juist.......Breekijzertje schreef:Hoe wil jij anders reclame maken voor ondergoed dan dat het geshowd wordt door een goed-uitziende vrouw?jakobmarin schreef:Ik zou in ieder geval niet willen, dat mijn vrouw in broekje en BH wereldwijd te bewonderen was.
De foto's die ik gezien heb vond ik functioneel en niet uitdagend ofzo!
Kom op mensen, wat een fatsoensrakkerij weer. Da's vaak het enige wat de buitenwacht van ons merkt. Buitenkantjes en regeltjes.
We doen er de Heere ernstig tekort mee!
Vertel het aan de mensen dat Jezus leeft
De belangrijkste Persoon in je leven is geworden
Hij je Redder is
en dat je uit liefde en dankbaarheid je leven op een bepaalde wijze indeelt.
of.......is geloofsonzekerheid je enige zekerheid?
Zoek Hem dan in Zijn Woord
Jaag naar het eeuwige leven!
en verpruts je tijd niet met fatsoensrakkerij!
- jakobmarin
Kom op, nu moeten we niet doen alsof dit fatsoensrakkerij is.
Als op die site allerlei beelden en teksten staan ("dubbel sensueel", "verleidelijk rugaanzicht" van de stringtanga's, en weet ik niet wat) moeten we dit gewoon afkeuren, punt uit.
Een man heeft al zo weinig nodig om verleid te worden.
En zei Jezus niet: wie een vrouw aanziet om haar te begeren, die heeft al overspel met haar gedaan?
Nou, daarvoor kun je op deze site prima terecht
De site wordt overigens wel traag, dus de reclame heeft zijn werk intussen goed gedaan..... :roll:
Als op die site allerlei beelden en teksten staan ("dubbel sensueel", "verleidelijk rugaanzicht" van de stringtanga's, en weet ik niet wat) moeten we dit gewoon afkeuren, punt uit.
En zei Jezus niet: wie een vrouw aanziet om haar te begeren, die heeft al overspel met haar gedaan?
De site wordt overigens wel traag, dus de reclame heeft zijn werk intussen goed gedaan..... :roll:
Laatst gewijzigd door jakobmarin op 04 nov 2005, 20:32, 1 keer totaal gewijzigd.
.....Je hebt de site nadrukkelijker bekeken dan ikjakobmarin schreef:Kom op, nu moeten we niet doen alsof dit fatsoensrakkerij is.
We kunnen wel van alles afkeuren, overal tegen waarschuwen....
Maar ik mis zo vaak het gunnende en wervende woord over de Man die mij vastgreep in het donker!
- jakobmarin
Ik twijfelde ook of ik het moest doen op die manier, maar is het wel duidelijk.
Ik vind het gewoon raar dat het RD meewerkt aan zulke sites. Die screen je toch eerst?
En, inderdaad, de Man die naakt (!) aan het kruis hing, is veel belangrijker dat wat ook ter wereld!!
Naar Hem moeten we juist wel kijken, zoveel mogelijk (zie op Mij!)
En Hij is nog veel schoner dan de mensenkinderen ook (ps 45)
Ik vind het gewoon raar dat het RD meewerkt aan zulke sites. Die screen je toch eerst?
En, inderdaad, de Man die naakt (!) aan het kruis hing, is veel belangrijker dat wat ook ter wereld!!
Naar Hem moeten we juist wel kijken, zoveel mogelijk (zie op Mij!)
En Hij is nog veel schoner dan de mensenkinderen ook (ps 45)
- jakobmarin
- jakobmarin
Ja hoor, nou kom ik via de adverteerder http://www.responserepublic.net/ van Refdag toch weer terecht bij die Tchibo.
Hoe verzinnen ze het..... :mrgreen:
Als het maar geld opleverd hé, tja, zo gaat dat.
Hoe verzinnen ze het..... :mrgreen:
Als het maar geld opleverd hé, tja, zo gaat dat.