Huwelijk Prins Friso en Prinses Mabel Miss Smith

gerrit de 2e
Contacteer:

Bericht door gerrit de 2e »

england

Bericht door england »

Jahoor...En mag dat allemaal in dta rechtschapen Nederland...?
lunatic

Bericht door lunatic »

Mabel keek de hele tijd vreselijk verliefd :in ,
manlief zag er wat minder gelukkig uit en zat de hele tijd een beetje te zuchten en krampachtig te kijken :#
Waarschijnlijk vond hij al die strikken ook wat overdreven :t
england

Bericht door england »

hahah, misschien had ie net van zijn moeder op z'n kop gekregen? Als ik dat artikel zo eens las...brr...dan zou ik ook benauwd kijken! Of misschien zat z'n pak em te krap?
gerrit de 2e
Contacteer:

Bericht door gerrit de 2e »

Oorspronkelijk gepost door lunatic

manlief zag er wat minder gelukkig uit en zat de hele tijd een beetje te zuchten en krampachtig te kijken :#
Tja...t'bezit van de zaak is't eind van t'vermaak...

[Aangepast op 26/4/04 door gerrit de 2e]
Orckie

Bericht door Orckie »

ze schijnen geoefend te hebben voor de grote dag...

Nou ze hadden Friso dan eens moeten leren om verliefd zijn bruid terug in de ogen te staren...

Alex deed dat veel beter. Die had het voor kunnen doen...
nicname

Bericht door nicname »

k 'Vond er echt niet veel aan, als die drukke strikjes en dan een paar van die mega strikken onderaan. Maar goed smaken verschillen.

Ze heeft Friso in elk geval 'gestrikt'...;)

GRoetjes Nic
Egbert

Bericht door Egbert »

Ik denk dat Friso zich
a]zorgen maakte om de preek, die zoals al gezegd is niets was
b] zich zorgen maakte dat Mabel [ondanks dat het geen goede preek was] geen belangstelling voor de preek had.
c] het verlies van een troon hem toch niet helemaal lekker zat.
Met vriendelijke groet, Egbert.

Maar indien gij elkander bijt en vereet, zie toe, dat gij van elkander niet verteerd wordt.
Galaten 5:15

ps. iedereen die jarig is geweest of iets anders memorabels heeft meegemaakt is hierbij gefeliciteerd, alle anderen veel sterkte.
Rachmaninov

Bericht door Rachmaninov »

Zijn er hier ook nog mensen die zo onder de indruk zijn van de werkelijk prachtige uitvoering van de Cantate van Bach? Ik kan me niet herinneren het ooit zo mooi gehoord te hebben.

Voor de liefhebbers: hier kun je deel 1 beluisteren. In een iets "mindere" (Leusink-) uitvoering dan die uit Delft, maar het blijft voor mij zeer indrukwekkende muziek.

http://bach.pfcorner.net/bwv034/1.mp3
Daphne

Bericht door Daphne »

Oorspronkelijk gepost door Egbert
Ik denk dat Friso zich
a]zorgen maakte om de preek, die zoals al gezegd is niets was
b] zich zorgen maakte dat Mabel [ondanks dat het geen goede preek was] geen belangstelling voor de preek had.
c] het verlies van een troon hem toch niet helemaal lekker zat.

:,:,:,:,:,:,:,:, als hier geluid bij zou zitten zou ik heel hard hebben ge:u:u:u:u:u:u:u:u en gefloten maar helaas... zit geen geluid bij... dus ik vertel het je maar gewoon... Eggie... dit is weer ouderwets Eggie! :D:cool:

Wat mij het meest trof in deze Topic.... ENGLAND... NOG NOOIT VAN MABEL GEHOORD?! We hadden speciaal een woord verzonnen voor de gasten van overzee: Mabelgate... en jullie hebben er niets van mee gekregen... Beckhamgate hebben jullie nu daarow he?! :$ schande allemaal!:thu

Ennuh wat me ook op viel WillemJan heeft even zitten broeden denk ik op OSW en jahoor... zn frustratie komt er uit! Goed onderbouwt hoor! Je mag ook wel eens wat luchtiger reageren! Niets mis mee :thu:D:cool: maargoed.... dat was mijn inbreng :D:+:wo:cool:
Pink Ivy

Bericht door Pink Ivy »

Schijnt ook (Tja heb rtl boulevard gekeken) Dat Friso Mabels verliefde blikken echt wel beantwoord heeft alleen dat die net niet in de camera vielen. En dat Mabel eigenlijk wel erg veel naar hem keek....

tja ik denk dat je als je de koninklijke familie in trouwt een verantwoorde jurk moet dragen, kan je niet met een sexy decollete komen.. dus dan maar ff heel schattig megaveel strikjes.....
Pim
Contacteer:

Bericht door Pim »

BTW, de titel van deze topic klopt niet. Want dat gangster-meisje is geen prinses en zal het nooit worden ook.

Toch?!
Hartelijke groet,

Pim.

Het is vandaag een dag van Goede Boodschap. PrekenWeb.nl
limosa

Bericht door limosa »

Oorspronkelijk gepost door Pim
BTW, de titel van deze topic klopt niet. Want dat gangster-meisje is geen prinses en zal het nooit worden ook.

Toch?!
heel goed Pim, ik wilde steeds al zoiets posten maar 'k kon de OSW-variant niet vinden; "gangster-meisje" is goed, andere aanduidingen die ik inmiddels gehoord heb zijn niet helemaal OSW-proof . . .
jacob

Bericht door jacob »

klinkt dit niet een beetje als een verdorven zondaar zal nooit het koninkrijk Gods beerven?
limosa

Bericht door limosa »

Oorspronkelijk gepost door jacob
klinkt dit niet een beetje als een verdorven zondaar zal nooit het koninkrijk Gods beerven?
heeft niets met elkaar te maken jacob
Plaats reactie