Terug naar de middeleeuwen
Ok, nog één: Tuk is voor de doodstraf.Oorspronkelijk gepost door tukkertjeidd. Helemaal mee eens.Oorspronkelijk gepost door Orckie
daders oppakken en stante pede executeren in het openbaar.
Nogmeer? Is het niet een beetje hypocriet van jullie wanneer ik hier lees dat de meeste christenen tegen de doodstraf zijn, maar als domme kippen zonder koppen zulke leuzen roepen uit veilig Nederland, terwijl zij niet toegeven dat AMERIKA ja jullie heilig Amerika Saddam Hoessein in het zadel hielpen?
Wat zijn jullie nerominded!
Oorspronkelijk gepost door Kenadat is geen argument. Argumenten svp! En houdt de historische feiten in je achterhoofdOorspronkelijk gepost door tukkertje
Nee , je moet dode burgers achter de auto door de straten slepen. Hen ophangen aan een brug etc. Dat is fijn.![]()
Vind je dit geen argument????? Dode mensen achter een auto slepen voor het oog van de tv camera's. Dode mensen aan bruggen hangen alsof het varkens zijn. Nou????
natuurlijk zie ik ook wel dat Amerika fouten maakt. Dat doet iedereen. Ook Sharon, ook Arrafat en noem ze allemaal maar op. Maar dit is gewoon walchelijk. Heel de wereld sprak er vorige week schande van dat een blinde grijze terroristenleider met een piepstem uit zijn rolstoel geschoten was, maar nu hoor je niemand. Walchelijk.
Tuktuktuk, tsss tsss tsss, was jij als westerling je handjes in onschuld en hou jezelf vooral heel dom en naief. ga Amerika toejuichen met hun criminele misdaden (ho ik ben NIET antiVS!!! Alleen Kena kent de geschiedenis errug goed). Vooral geen doodstraf voor die rotzakken die de Vietnamezen misbruikten en vermoorden!
Wat dacht je van die Hollanders die de Indo´s ook zo hebben behandeld? Ook de doodstraf????
[Aangepast op 1/4/04 door Kena]
Wat dacht je van die Hollanders die de Indo´s ook zo hebben behandeld? Ook de doodstraf????
Mooi, dan geldt het ook voor een Detrout die kinderen verkrachtte en vermoordde. Ja, voor iedere psychopaat. Ja toch? Of niet?Oorspronkelijk gepost door tukkertje
Ja voor doodstraf. ter plekke
Wat is verstandig? Ik weet het niet meer, soms heb ik het idee dat het beste is een cutterzuiger erheen te sturen. Gewoon het hele land wegbaggeren, laten verdwijnen . . .Oorspronkelijk gepost door tukkertje
Decennia lang werden ze onderdrukt door een besnorde dictator. Vervolgens worden ze bevrijd van dit regime, kunnen weer voor hun mening uitkomen en mogen zelfs binnenkort voor het eerst gaan stemmen. Dus zou je denken dat die mensen blij zijn en hun bevrijders op hun blote knieen danken voor bewezen diensten.
Maar wat blijkt. Die mensen hebben geen enkel greintje respect meer. Ze vermoorden willoze amerikaanse burgers en slepen de lijken door de stad om ze aan een brug op te hangen. Wie dit goed keurt is echt achterlijk. Waar blijven alle regeringsleiders nu met hun afkeuring???? Dit heeft niets met oorlogvoeren te maken.
Ik ben haast geneigd te zeggen dat iedereen zich maar terug moet trekken. Grote muur eromheen bouwen, en laat ze het lekker uitzoeken.
Wat is verstandig. Terugtrekken of strakker optreden.
Ook dáár hebben wij geen rechten toe om dit maar te denken, Limosa.
Het enige waar wij aan denken is geld. Olie. Dat is de grondslag. Uiteindelijk zijn we zelf schuldige aan de gevolgen die wij NU meemaken.
We hebben, nogmaals, makkelijk kleppen hier in veilig mieterig en vooral kneuterige Holland. Een vreselijke irritante eigenschap van ons!
Het enige waar wij aan denken is geld. Olie. Dat is de grondslag. Uiteindelijk zijn we zelf schuldige aan de gevolgen die wij NU meemaken.
We hebben, nogmaals, makkelijk kleppen hier in veilig mieterig en vooral kneuterige Holland. Een vreselijke irritante eigenschap van ons!
Oorspronkelijk gepost door Kena
Tuktuktuk, tsss tsss tsss, was jij als westerling je handjes in onschuld en hou jezelf vooral heel dom en naief. ga Amerika toejuichen met hun criminele misdaden (ho ik ben NIET antiVS!!! Alleen Kena kent de geschiedenis errug goed). Vooral geen doodstraf voor die rotzakken die de Vietnamezen misbruikten en vermoorden!
Mooi, dan geldt het ook voor een Detrout die kinderen verkrachtte en vermoordde. Ja, voor iedere psychopaat. Ja toch? Of niet?Oorspronkelijk gepost door tukkertje
Ja voor doodstraf. ter plekke
Dutroux moeten ze de zelfde dood laten sterven als die kinderen. In een kerker , zonder eten of drinken.
Ik heb het niet over geld gehad hoor, of olie. Het gaat erom dat je een methode vindt om de mensen daar los te weken van hun geschiedenis, alle conflicten in die regio hebben een oorzaak in het verleden.Oorspronkelijk gepost door Kena
Ook dáár hebben wij geen rechten toe om dit maar te denken, Limosa.