Oorspronkelijk gepost door Adje
wat wil men in Nederland van Oudkerk zeggen, wanneer men prostitutie bij wet regelt?
precies adje...
waar hebben we het NB over, Prostitutie bedrijven of genieten is GEEN strafbaar feit in NL, zo diep zijn we gezakt m.b.t. wet-en regelgeving...
alles moet toch kunnen. toevallig komt het nu van Oudkerk uit, mara hoevelen politici zullen het ook doen? weet jij het?
we zijn zo diep gezakt!
en de mensen die nu zo hard roepen dat oudkerk weg moet, weet jij wat di3e allemaal wel niet uitvreten.
Ik keur het gedrag van oudkerk absoluut niet goed. maar dat politiek gezeur dat hij uit hoofde van zijn functie daar niet zou mogen komen is juridisch absoluut niet te staven.
en dat zou nu juist wel zo moeten zijn!
andere kant van het verhaal is de manier waarop oudkerk er op anticipeert.... daar heb ik ook mijn grote vraagstekens bij.
Overigens was Pim Fortuyn ook heel transparant ( in woord en geschrift) over zijn ronduit vunzige en omstreden liefdes cq. seks leven. in darkrooms van homobars e.d.
tis dieptriest dat volksvertegenwoordigers zich hier ook te buiten gaan , maar zoals Lecram ook zegt, tzijn ook "maar mensen".
echter door de hele media-hetze, die steeds meer aan dit soort persoonselijke affaire berichtgeving lijken te willen gaan is zijn naam heel erg in discrediet gebracht en zal hij door veel mensen niet serieus genomen worden.
ik denk dus dattie beter de eer aan zichzelf kan houden, en zoals ik vanmiddag op radio 1 hoorde, zich terugtrekken , achter de schermen goed werk gaan doen, want hij heeft politiek bezien best wel kwaliteiten, om dan na een aantal jaren met zijn goed uitgevoerde werkzaamheden te rehabiliteren.
dus... toch maar (tijdelijk) uit het gezichtsveld van het publiek met die Oudkerk