Moet Rob Oudkerk nog een kans krijgen???

marsm104
Contacteer:

Bericht door marsm104 »

Oorspronkelijk gepost door Adje
wat wil men in Nederland van Oudkerk zeggen, wanneer men prostitutie bij wet regelt?
Volgensmij is het wel een vorm van gedoogbeleid, het protutié gebeuren. Net als drugs. Een vorm van bevrediging. Een zeer slechte vorm van...

Politici en andere hooge-fuctie-ambtenaren moeten een voorbeeldfuctie bekleden, en zich méér dan netjes gedragen, volgens de wet.
En deze mensen horen de grenzen niet op te zoeken!
Met vriendelijke groet, Rick Marsman
Adje

Bericht door Adje »

weet ik niet hoor Marsman. Als we met z'n allen zo graag een asociaal land willen worden, moeten we ook niet zo raar doen wanneer politici meedoen... gewoon dapper de consequenties aanvaarden van je eigen gekozen weg!
marsm104
Contacteer:

Bericht door marsm104 »

weet ik niet hoor Marsman. Als we met z'n allen zo graag een asociaal land willen worden, moeten we ook niet zo raar doen wanneer politici meedoen... gewoon dapper de consequenties aanvaarden van je eigen gekozen weg!
Dat is ook zeker waar. Maar ik vind niet dat ze de grenzen op moeten zoeken. Zij moeten streven naar een beter land. Vooral een partij als het CDA zou dat moeten.

Direct alle "gedoogbeleid-en" afschaffen.

Internationaal maak je toch ook geen indruk meer; als je met 2,9kg drugs over de grens mag. Wat denken de andere landen wel niet van ons....
Billy

Bericht door Billy »

wat wil men in Nederland van Oudkerk zeggen, wanneer men prostitutie bij wet regelt?
precies adje...
waar hebben we het NB over, Prostitutie bedrijven of genieten is GEEN strafbaar feit in NL, zo diep zijn we gezakt m.b.t. wet-en regelgeving...

alles moet toch kunnen. toevallig komt het nu van Oudkerk uit, mara hoevelen politici zullen het ook doen? weet jij het?

we zijn zo diep gezakt!

en de mensen die nu zo hard roepen dat oudkerk weg moet, weet jij wat di3e allemaal wel niet uitvreten.

Ik keur het gedrag van oudkerk absoluut niet goed. maar dat politiek gezeur dat hij uit hoofde van zijn functie daar niet zou mogen komen is juridisch absoluut niet te staven.
en dat zou nu juist wel zo moeten zijn!

andere kant van het verhaal is de manier waarop oudkerk er op anticipeert.... daar heb ik ook mijn grote vraagstekens bij.

Overigens was Pim Fortuyn ook heel transparant ( in woord en geschrift) over zijn ronduit vunzige en omstreden liefdes cq. seks leven. in darkrooms van homobars e.d.

tis dieptriest dat volksvertegenwoordigers zich hier ook te buiten gaan , maar zoals Lecram ook zegt, tzijn ook "maar mensen".

echter door de hele media-hetze, die steeds meer aan dit soort persoonselijke affaire berichtgeving lijken te willen gaan is zijn naam heel erg in discrediet gebracht en zal hij door veel mensen niet serieus genomen worden.

ik denk dus dattie beter de eer aan zichzelf kan houden, en zoals ik vanmiddag op radio 1 hoorde, zich terugtrekken , achter de schermen goed werk gaan doen, want hij heeft politiek bezien best wel kwaliteiten, om dan na een aantal jaren met zijn goed uitgevoerde werkzaamheden te rehabiliteren.

dus... toch maar (tijdelijk) uit het gezichtsveld van het publiek met die Oudkerk
"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."

Michiel Adriaanszoon de Ruyter
Jelle

Bericht door Jelle »

Ik hoorde afgelopen zaterdag een vrouw op de radio zeggen dat ze het allemaal een beetje hypokriet vond. Eerst wel de sex en het hoerenberoep legaliseren en het laten vallen onder officeel erkende beroepen, maar zodra er een bekend iemand gebruik van maakt staat heel Nederland op zijn kop. Ik kon haar geen ongelijk geven. Wel gaf ze aan dat deze afschuwelijke wet nooit had moeten komen.

Mijn mening is ook dat hij zich niet meer geloofwaardig kan maken.
tukkertje
Contacteer:

Bericht door tukkertje »

Hee Jelle, een keer is genoeg hoor:,:,:,:,:D
marsm104
Contacteer:

Bericht door marsm104 »

En we vergeten hier het aspect dat je 's avonds op tv ook allerlei rare films kunt bekijken. Dit is on-controleerbaar. Dus wie weet wie er allemaal nog meer doen aan dit soort praktijken.

Persoonlijk vind ik het aso. Het is de overheid, je gezag. Net als je ouders. Van hen verwacht je het ook niet.

Als ik kijk naar politie. Die mogen in uniform niet roken. Omdat ze dan herkenbaar zijn, en geen goed voorbeeld geven.
Roken is dus wel toegestaan, maar niet door de overheid. Op zo'n manier mag een ambtenaar het ook niet!
Jelle

Bericht door Jelle »

Oorspronkelijk gepost door tukkertje
Hee Jelle, een keer is genoeg hoor:,:,:,:,:D

:,:,inmiddels al weggehaald, komt doot het nieuwe powerbook,die gaat zo znel dat hij het drie keer achterelkaar plaatst.

maar geregeld tukkertje
tukkertje
Contacteer:

Bericht door tukkertje »

Hahahahahahahaha, als een Jood niet kan zwemmen ligt het aan het water :D:D:D;););)
Olli

Bericht door Olli »

Nou ik vind het in eerste instantie een verschrikkelijke domme zet van wat deze man heeft gedaan. Want het bezoeken van prostiuees is een zonde. Het is voor zijn familie natuurlijk zeker geen goede zet.

Maar ik vind het aan de ene kant verschrikkelijk hypocriet dat men hier nu zo over valt. Ik weet zeker als je daar uit gaat zoeken wie er daar allemaal komen dat je schrikt van de namen die je hoort.

En het is inderdaad net wat Jelle ook zei:

Ik hoorde afgelopen zaterdag een vrouw op de radio zeggen dat ze het allemaal een beetje hypokriet vond. Eerst wel de sex en het hoerenberoep legaliseren en het laten vallen onder officeel erkende beroepen, maar zodra er een bekend iemand gebruik van maakt staat heel Nederland op zijn kop. Ik kon haar geen ongelijk geven. Wel gaf ze aan dat deze afschuwelijke wet nooit had moeten komen.
nursje

Bericht door nursje »

Je vind de ophef hypocriet???
Dat vind ik nou weer ongelooflijk. Iemand die een dusdanige functie vervuld kan maar ieder gedrag vertonen?
Straks komen we er nog achter dat koningin Beatrix een relatie heeft met een getrouwde man. Dan moeten we dat ook maar accepteren? Ik ehb zo het idee dat het einde zoek is hoor.
Als verpleegkundige mag ik nog niet eens zichtbare tatoeages en piercings omdat ik op die manier gen erspect toon voor mijn lichaam en dus ook geen respect kan hebben voor het lichaam van mijn patient en dit mag wel??
Alle logische redenatie is voor mij zoek hoor!
gerrit de 2e
Contacteer:

Bericht door gerrit de 2e »

Oorspronkelijk gepost door Lecram
Hij is natuurlijk wel zeer naief bezig als hij tegen een journaliste, die nota bene ook nog eens aangeeft dat zij er een column van maakt, zijn priveleven gaat vertellen
Ik denk dat de loslippigheid van Oudkerk het gevolg was van cocainegebruik, anders ga je toch niet zulke dingen op tafel leggen...?
Lecram

Bericht door Lecram »

Oorspronkelijk gepost door gerrit de 2e
Hij is natuurlijk wel zeer naief bezig als hij tegen een journaliste, die nota bene ook nog eens aangeeft dat zij er een column van maakt, zijn priveleven gaat vertellen
Ik denk dat de loslippigheid van Oudkerk het gevolg was van cocainegebruik, anders ga je toch niet zulke dingen op tafel leggen...?
Ik denk dat de alcohol zijn hoofd wat licht heeft gemaakt. Dat staat ook min of meer in de column.
Olli

Bericht door Olli »

Zou het?? Lijkt mij een beetje sterk, maar goed.
Olli

Bericht door Olli »

Ik denk dat de alcohol zijn hoofd wat licht heeft gemaakt. Dat staat ook min of meer in de column.
Ja inderdaad dat lijkt me een betere uitleg!
Plaats reactie