Bent u voor of tegen de Europese grondwet

vlinder

Bericht door vlinder »

Lieve help, waar zo'n losse onzin opmerking al niet toe kan leiden....:,:,

Het staat zo stom als je zegt: Wat staat er dan in die grondwet!!??
Die smoes van: vrouw zijn is gewoon handig als het over politiek gaat.
Maar ook ik ben het niet eens met het SGP- vrouwens standpunt hoor.:sne
Egbert

Bericht door Egbert »

Als Geert er tegen is ben ik er al bijna voor. ;)
Met vriendelijke groet, Egbert.

Maar indien gij elkander bijt en vereet, zie toe, dat gij van elkander niet verteerd wordt.
Galaten 5:15

ps. iedereen die jarig is geweest of iets anders memorabels heeft meegemaakt is hierbij gefeliciteerd, alle anderen veel sterkte.
Billy

Bericht door Billy »

Oorspronkelijk gepost door Egbert
Als Geert er tegen is ben ik er al bijna voor. ;)
:u:,
"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."

Michiel Adriaanszoon de Ruyter
Mariken

Bericht door Mariken »

Oorspronkelijk gepost door vlinder
Lieve help, waar zo'n losse onzin opmerking al niet toe kan leiden....:,:,

Het staat zo stom als je zegt: Wat staat er dan in die grondwet!!??
Die smoes van: vrouw zijn is gewoon handig als het over politiek gaat.
Maar ook ik ben het niet eens met het SGP- vrouwens standpunt hoor.:sne
Ik vind JUIST de smoes van vrouw-zijn in relatie tot niet weten uitermate dom. Bedoel, als je het niet weet zeg het dan, daar is niets mis mee want je kunt niet alles weten. Wel wordt het kwalijk als je dat gaat wijten aan het feit dat je vrouw bent.
Lambertus

Bericht door Lambertus »

14 % tegen volgens deze poll

kon het in het echie ok maar zo zijn :ha

oef,,, uch,,,, ik gezeg hebbe

[Aangepast op 16/2/05 door Lambertus]
Robert

Bericht door Robert »

Voor.
Laat maar komen, dat rijk van de anti-christ! ;)
Daarna wordt het alleen maar beter!
Carpe Diem tamen Memento Mori
Lambertus

Bericht door Lambertus »

toch hoop ik het rijk van de Anti Christ niet mee te maken ! Ik begrijp dat het daarna beter wordt maar als het ff kan kom ik al eerder en voor die tijd in Zijn Koningsrijk
Lecram

Bericht door Lecram »

Ik stem tegen de europese grondwet.

I vote against the European constitution.

Je vote contre la Constitution européenne.

Ich wähle gegen die europäische Beschaffenheit.

Ψηφίζω ενάντια στο ευρωπαϊκό σύνταγμα.

Voto contra la constitución europea.

Voto contro la costituzione europea.

Zo, welke europeaan het nu nog niet begrijpt, emigreert maar naar een ander werelddeel......

Ik geloof alleen dat het OSW forum niet zo met grieks om kan gaan.......

[Aangepast op 19/5/05 door Lecram]
Lizzy

Bericht door Lizzy »

Ik stem TEGEN de Europese grondwet!! :ha
Niemand is volmaakt en daarvan ben ik het perfecte voorbeeld.

Afbeelding
Miscanthus

Bericht door Miscanthus »

Oorspronkelijk gepost door Lizzy
want?
Jelle

Bericht door Jelle »

Ik ben teugen.
Gisteren las ik bij familie een stuk in de Elsevier, van een enkele week terug.
De schrijver daar had noagal wat bedenkingen tegen de grondwet, volgens hem is Nederland met zijn bijzonder goede sociale voorzieningen er slecht mee af. Mensen binnen de grenzen mogen volgens de nieuwe europese grondwet vestigen waar ze willen en kunnen een uitkering aanvragen waar ze willen. Inwoners binnen de europese unie kunnen dan niet geweigerd worden. Met nog meer uitbreiding met armen baltische staen en nu zoals polen en noem maar op, deze mensen kunnen dan aanspraak maken op de voorzieningen in alle landen, maar zullen allen wel richting Nederland komen wat dan niet meer op te brengen is met als gevolg dat de voorzieningen in nederland zelf ook hard achteruit zullen gaan, omdat het niet meer is op te brengen.
En zo stonden er nogal wat meer tegen argumenten. Wat bij mij toch weer bevestigde om tegen te stemmen. Buiten het hele christelijke gehalte van deze grondwet om, maar dat is weer een apart verhaal wat zeker hard meegaat spelen als een land als Turkije met de vele moslims gaat aansluiten. Dan zal de islamitisering van europa nog sneller toenemen.
marsm104
Contacteer:

Bericht door marsm104 »

Oorspronkelijk gepost door Jelle
Ik ben teugen.
Gisteren las ik bij familie een stuk in de Elsevier, van een enkele week terug.
De schrijver daar had noagal wat bedenkingen tegen de grondwet, volgens hem is Nederland met zijn bijzonder goede sociale voorzieningen er slecht mee af. Mensen binnen de grenzen mogen volgens de nieuwe europese grondwet vestigen waar ze willen en kunnen een uitkering aanvragen waar ze willen. Inwoners binnen de europese unie kunnen dan niet geweigerd worden. Met nog meer uitbreiding met armen baltische staen en nu zoals polen en noem maar op, deze mensen kunnen dan aanspraak maken op de voorzieningen in alle landen, maar zullen allen wel richting Nederland komen wat dan niet meer op te brengen is met als gevolg dat de voorzieningen in nederland zelf ook hard achteruit zullen gaan, omdat het niet meer is op te brengen.
En zo stonden er nogal wat meer tegen argumenten. Wat bij mij toch weer bevestigde om tegen te stemmen. Buiten het hele christelijke gehalte van deze grondwet om, maar dat is weer een apart verhaal wat zeker hard meegaat spelen als een land als Turkije met de vele moslims gaat aansluiten. Dan zal de islamitisering van europa nog sneller toenemen.
:u Gelukkig buiten de Christelijke argumenten zijn er ook nog praktische argumenten. Ik ben ook tegen. Als je ziet, hoe zo'n bureaucratie heel Brussel met zich mee brengt, dat is niet normaal meer. Te grootschalig op dat punt.
Maar ook, als je hier in een weiland een koe wilt plaatsen, moet je eerst een vergunning hebben. Europese milieueisen :#
Met vriendelijke groet, Rick Marsman
Lizzy

Bericht door Lizzy »

Oorspronkelijk gepost door Miscanthus
Oorspronkelijk gepost door Lizzy
want?
Omdat ik er geen snars verstand van heb waar het precies over gaat en ik geen positieve berichten hoor.
Niemand is volmaakt en daarvan ben ik het perfecte voorbeeld.

Afbeelding
limosa

Bericht door limosa »

vandaag in de mail:

Afbeelding Vlag Europa uit

Als de Europese regeringsleiders hun zin krijgen, krijgt Nederland in 2006 een Europese ‘Grondwet’. Wat de voorstanders ook beweren, feit is dat Nederland opnieuw veel bevoegdheden en macht overdraagt aan Brussel.

Zeg maar gerust: aan Parijs en Berlijn. Want dát is gewoon de praktijk. Als het er echt op aan komt, zijn het landen als Frankrijk en Duitsland die in Europa de lakens uitdelen.

Feit is ook dat er met de Grondwet wéér een forse stap gezet wordt op weg naar één Europese staat. De EU krijgt een eigen minister van Buitenlandse Zaken en een vaste voorzitter, die moet gaan fungeren als een soort president. Het wachten is op de volgende ministers.

Om Den Haag en Brussel duidelijk te maken dat Nederland niet zit te wachten op een Europese Grondwet, worden alle burgers van Nederland opgeroepen op 1 juni de Nederlandse vlag uit te hangen. Met dit nationale symbool bij uitstek kan Nederland ook buiten het stemlokaal laten zien dat zij niet méér zelfstandigheid wil afgeven aan Europa.

Geef jouw tegenstem kleur met het uithangen van de Nederlandse vlag op 1 juni!

Meer info: www.sgpj.nl
refo

Bericht door refo »

als turkije erbij komt is dat weer een groot land extra. die krijgt meer zetels in het parlement. dan heeft Turkije meer te vertellen over NL dan NL zelf.

Wat bezielt onze regering eigenlijk?
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Plaats reactie