Die interims zijn meestal een ramp inderdaad, kosten bergen geld en zijn herkenbaar aan een spoor van vernielingen achter zich. Maar soms kun je niet zonder, het kan wel eens nodig zijn iemand te hebben die aan de boom schudt waarna iemand anders weer met een schone lei kan beginnen.Oorspronkelijk gepost door Egbert
Ja inderdaad en vergeet de a.i.'s niet, die kosten ook een vermogen en praktisch nut hebben ze [bijna] niet want komt er na de ai een 'echte' manager dan ziet die meestal geen nut in de mooie plannen van zijn/haar voorganger. Zo hebben wij er talloze gehad en krijgen we ze nog steeds. Een hele bekende is toevallig ook nog eens ex politieman geweest in R'dam na zijn carriere in het leger.
Verdervindt ik dat we niet zo moeten zeuren over die salarissen van de echte toppertjes. Want als ze goed zijn verdienen ze het. De ambtenarij gaat kapot aan de angsthazen die niks durven, maanden wachten met ieder antwoord en die tijd zoeken naar iemand die ze voor hun probleem verantwoordelijk kunnen maken. Ik kan me best voorstellen dat er bedrijven zijn waar je een figuur dat er echt wat van weet te maken vast wil houden. En dan maakt € 15.000,- niet zoveel uit. Het meeste geld gaat over de balk in de lagen daaronder, de mannen in de schaaltjes 13, 14, 15 zegmaar.
't Is wel zuur voor degenen die moeten inleveren. Daar geen misverstand over.
[Aangepast op 11/3/04 door limosa]