Leen eruit, Tineke erin!!

Lecram

Bericht door Lecram »

Origineel geplaatst door an3sdej
LECRAM en anderen,

Als haar echtgenoot ervoor kiest om thuis te zijn, dan is het toch ook goed, dan hebben de kinderen toch opvang, of zie jij dat anders
Ik geloof dat een moeder beter een centrale plaats in kan nemen voor de kinderen dan de vader.

Daarbij komt dat Tineke heeft geklaagd over het feit dat ze vaak weg is en dat ze nu zelfs een appartement moet betreden in Den Haag. Dan zou ze toch wijzer moeten zijn en gewoon kiezen voor haar gezin?
bjdendekker

Bericht door bjdendekker »

[quote]Origineel geplaatst door Lecram
Als je mocht kiezen: minachting voor je gezin (denk aan de doopbelofte!) of minachting voor de kiezer (wat ik betwijfel), wat is dan de beste keuze??

Ik weet niet wat jullie moeten beloven bij de doop, maar ik ken geen één kerk waar de meoder moet beloven dat ze elke avond thuis is tot de kinderen het huis uit zijn. In ieder geval niet de Ned. Geref. kerk waar Tineke lid van is.

Kijk, dat appartement in Den Haag vin dik niet wat. Ik zou in Tineke's geval ervoor kiezen om met mijn gezin te verhuizen vanuit Heerenveen naar dichterbij Den Haag. Dat hebben meer CU-kamerleden gedaan.

Maar ik denk niet dat je het moet dramatiseren. Tineke's kinderen zijn al hartstikke oud, zouden al op kamers kunnen zitten. Hebben die hun moeder elke avond nog nodig?

Bovendien: hoeveel refo-vrouwen zijn niet avond aan avond weg naar koor, vrouwenvereniging, doordeweekse kerkdienst en op visite?
bazz

Bericht door bazz »

ik vind het buitengewoon jammer dat er al voor de tweede keer een ervaren politicus (eerst van Middelkoop ook al) het veld moet ruimen voor een onervaren politica, toevallig omdat ze een meisje is.

dit gaat ook tegen alle emancipatiebeginselen in. de stelregel is daar namelijk dat man en vrouw gelijk moet zijn, en dus zou gewoon de beste gekozen moeten worden. wat is immers het verschil tussen man en vrouw?

helaas hebben veel mensen dat niet door, en zien zij het als onontbeerlijk dat er een vrouw in een kleine christelijke partij zit. je moet immers geloofwaardig zijn, is het niet? weet je wanneer je pas ongeloofwaardig bent? als zeer gewaardeerde politici met een lange staat van dienst het veld moeten ruimen voor een totaal onervaren exemplaar vanwege haar uiterlijk.
Breekijzertje

Bericht door Breekijzertje »

't Wordt hoog en hoog tijd dat er eens een vrouwtje in de fractie van die kleine christelijke partijen komt die eens een frisse wind laat waaien om de oortjes van die stoffige grijze-pakken-mannetjes.

Tineke, ga er voor meis en laat je niet uitroken door die sigaren paffende CU / SGP heertjes!
Je bent niet voor niets met zoveel voorkeurstemmen gekozen!
Dit laat duidelijk zien wat de (CU) vrouwen willen.

Een 'breekje' van Breekijzertje
Stonewall Jackson

Bericht door Stonewall Jackson »

Huizinga gekozen alleen omdat zij een vrouw is???

Hebben julllie dat aan alle 18,000 voorkeurkiezers gevraagd?

Ik heb op Rouvoet gestemd, alleen maar omdat hij man is. Mag dat ook?

Leve de mannen! De mannen aan de macht!
Gerrie

Bericht door Gerrie »

Origineel geplaatst door Lecram
Daarbij komt dat Tineke heeft geklaagd over het feit dat ze vaak weg is en dat ze nu zelfs een appartement moet betreden in Den Haag. Dan zou ze toch wijzer moeten zijn en gewoon kiezen voor haar gezin?
Ja, dat vind ik nu ook. Waarom klagen: ik heb het zo druk. Straks is ze overspannen. Maakt dat dan gelukkig? Of wordt ze door haar achterban onder druk gezet???:pu
Madtice

Bericht door Madtice »

Uh, ik begrijp niet helemaal waarom Tineke sneller overspannen zou zijn dan Leen van Dijke... ??? En ze heeft toch ook een man? Heeft ze trouwens kinderen?
bjdendekker

Bericht door bjdendekker »

Ik begrijp niet dat een kamerlid niet eerlijk zou mogen toegeven dat de werkdruk hem/haar tegenvalt. Dat noem ik geen steen en been klagen.

Maakt dat een kamerlid incompetent? Of geldt dat alleen voor vrouwelijke kamerleden? Is dat niet een beetje discri... eh.. jeweetwel?

Bovendien heb ik de indruk dat vooral het werk voor de enquetecommiissie haar tegenviel. Dat was volgens het RD van vandaag ook de reden dat ze een appartement in Den Haag had gehuurd.

Aangezien dat werk nu afgerond is, ziet het plaatje van haar er natuurlijk heel anders uit.

[Veranderd op 28/1/03 door bjdendekker]
WSO

Bericht door WSO »

Afbeelding
Billy

Bericht door Billy »

GEZIN..........2eKamer..............GEZIN.......2e Kamer.......GEZIN...

Afbeelding

GEZIN..........2eKamer..............GEZIN.......2e Kamer.......GEZIN...
Breekijzertje

Origineel geplaatst door WSO

Afbeelding
Ze lijkt op mij!!!

Billy

Bericht door Billy »

Origineel geplaatst door Breekijzertje
Origineel geplaatst door WSO

Afbeelding
Ze lijkt op mij!!!

voor jou of voor haar??:pu:ki:ki:bo:,:D:D:D:D

(geintje hoor breek)
"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."

Michiel Adriaanszoon de Ruyter
WSO

Bericht door WSO »

Volgens de site van de Tweede Kamer ziet ze er zo uit:

Afbeelding

Dan is ze in die paar maanden een stuk ouder geworden.
Stonewall Jackson

Bericht door Stonewall Jackson »

Toch best een leuk bekkie!

Vergeleken met Winny de Jong.....:#

[Veranderd op 28/1/03 door Stonewall Jackson]
Breekijzertje

Origineel geplaatst door Stonewall Jackson
Toch best een leuk bekkie!

Vergeleken met Winny de Jong.....:#

[Veranderd op 28/1/03 door Stonewall Jackson]
Een leuke vice-premier toch??????