Ja, geloof van wel, want daar zit meer op ofzo, als die stekker eruit is, doet hij beneden ook niet. Heb ik al een keer gehad, met onweer, hebben ze de stekker boven ook uit de pc gehaald!Oorspronkelijk gepost door refo
Doet de ene computer soms dienst als server? Die moet je dan wel aan laten staan!
ADSL
Heb je draadloos? Wireless?Oorspronkelijk gepost door janita!!!
Zeg, even een vraagje.
Wij hebben ADSL van solcon geloof ik, maar weet ik niet zeker!
Dus moeten we altijd op elk tijdstip op internet kunnen komen toch??
Hoe kan dat dan dat de verbinding telkens wegvalt, zoals vandaag. Of als je erop wilt, gewoon niet op internet kunt komen??
Groeten Janita
Dan is het probleem dat het signaal te zwak is. Je zult een betere antenne moet kopen.
Dit kun je hier doen: http://www.wifishop.nl
Groeten,
Matthijs.
niet draadloos, zie eerdere postings in deze topic.Oorspronkelijk gepost door MatthijsHeb je draadloos? Wireless?Oorspronkelijk gepost door janita!!!
Zeg, even een vraagje.
Wij hebben ADSL van solcon geloof ik, maar weet ik niet zeker!
Dus moeten we altijd op elk tijdstip op internet kunnen komen toch??
Hoe kan dat dan dat de verbinding telkens wegvalt, zoals vandaag. Of als je erop wilt, gewoon niet op internet kunt komen??
Groeten Janita
Dan is het probleem dat het signaal te zwak is. Je zult een betere antenne moet kopen.
Dit kun je hier doen: http://www.wifishop.nl
Groeten,
Matthijs.
juist! Kijk, kijk, zou het daar niet aan kunnen liggen?Oorspronkelijk gepost door janita!!!wit, hoezo??Oorspronkelijk gepost door Unionist
Wat voor kleur is je toetsenbord?
Op mijn werk heb ik een zwart toetsenbord: nooit problemen
Thuis heb ik een grijs toetsenbord: soms problemen
Jij hebt een wit toetsenbord: altijd problemen!
Simpel, toch?
Dat kan toch niet aan de kleur van het toetsenbord liggen??Oorspronkelijk gepost door Unionistjuist! Kijk, kijk, zou het daar niet aan kunnen liggen?Oorspronkelijk gepost door janita!!!wit, hoezo??Oorspronkelijk gepost door Unionist
Wat voor kleur is je toetsenbord?
Op mijn werk heb ik een zwart toetsenbord: nooit problemen
Thuis heb ik een grijs toetsenbord: soms problemen
Jij hebt een wit toetsenbord: altijd problemen!
Simpel, toch?
Dat geloof ik niet!!!:)