kliksafe.nl

Bart-rk

Bericht door Bart-rk »

Ik gebruik geen saves bij zoek machines want je kunt een hoop niet vinden en zojuist even een testje gedaan op http://www.kliksave.nl (die doorschakeld naar rdnet)

selecteer zoek met rd net plus tik vervolgens in sex en zie het aantal resultaten

PS ik zoek niet naar dergelijke sites maar heb dit zojuist gedaan om aan te geven dat die filters niet werken Probeer het zelf maar eens en klik niet verder want het is vrij ranzig

groetjes
Bart
Mart01

Bericht door Mart01 »

de resultaten van zoekmachines maken gebruik van indices die adressen zijnd us gevonden door de zoekmachines, wanneer je vervolgens met een kliksafe verbinding de sites probeert te bereiken wordt 98 % gefilterd (nee 2 % is te bekijken, maar dat is inherent aan een filter)
Ga dan toch naar Hem, en indien Hij u tegemoet komt (zoals Zijn gewoonte is), zeg dan niet onbedachtzaam met Petrus 'Heere, ga uit van mij, want ik ben een zondig mens' (Luc. 5:8), maar zeg met duidelijke woorden: Heere kom tot mij in, want ik ben een zondig mens.
Bart-rk

Bericht door Bart-rk »

Mart01

Je uitleg onygaat me een beetje ..dat van die indices begrijp ik maar wat bedoel je dan verder

In het testje heb een gevonden site aangeklikt en dan zie nou net hetgeen je niet zien wilt

En of er nou 98% of 2 % gefilterd wordt maakt niet uit want door deze test blijkt gewoon dat kleine kinderen wel degelijke daar kunnen komen waar ze niet moeten komen

snappie ?

groetjes
Bart
Mart01

Bericht door Mart01 »

bij mij worden de gevonden resultaten gefilterd (ik heb RDNet)
Ga dan toch naar Hem, en indien Hij u tegemoet komt (zoals Zijn gewoonte is), zeg dan niet onbedachtzaam met Petrus 'Heere, ga uit van mij, want ik ben een zondig mens' (Luc. 5:8), maar zeg met duidelijke woorden: Heere kom tot mij in, want ik ben een zondig mens.
Bart-rk

Bericht door Bart-rk »

dan doe ik iets fout !
maar maakt niet uit ik heb er gelukkig nietzoveel last van als ik iets zoek en ranzigheid wordt weggeklikt

groetjes
Bart
bjdendekker

Bericht door bjdendekker »

Zo zie je maar dat klikzeef geen garantie biedt en dat je ook daarmee kinderen niet zonder begeleiding kunt laten surfen. Teveel denken ouders: o, het zit wel goed. Ik kan lekker in mijn stoel blijven zitten en de kinderen aan laten knooien. Dat kan dus nooit. Ook niet met klikzeef.
Plaats reactie