Ik gebruik geen saves bij zoek machines want je kunt een hoop niet vinden en zojuist even een testje gedaan op http://www.kliksave.nl (die doorschakeld naar rdnet)
selecteer zoek met rd net plus tik vervolgens in sex en zie het aantal resultaten
PS ik zoek niet naar dergelijke sites maar heb dit zojuist gedaan om aan te geven dat die filters niet werken Probeer het zelf maar eens en klik niet verder want het is vrij ranzig
groetjes
Bart
kliksafe.nl
de resultaten van zoekmachines maken gebruik van indices die adressen zijnd us gevonden door de zoekmachines, wanneer je vervolgens met een kliksafe verbinding de sites probeert te bereiken wordt 98 % gefilterd (nee 2 % is te bekijken, maar dat is inherent aan een filter)
Ga dan toch naar Hem, en indien Hij u tegemoet komt (zoals Zijn gewoonte is), zeg dan niet onbedachtzaam met Petrus 'Heere, ga uit van mij, want ik ben een zondig mens' (Luc. 5:8), maar zeg met duidelijke woorden: Heere kom tot mij in, want ik ben een zondig mens.
Mart01
Je uitleg onygaat me een beetje ..dat van die indices begrijp ik maar wat bedoel je dan verder
In het testje heb een gevonden site aangeklikt en dan zie nou net hetgeen je niet zien wilt
En of er nou 98% of 2 % gefilterd wordt maakt niet uit want door deze test blijkt gewoon dat kleine kinderen wel degelijke daar kunnen komen waar ze niet moeten komen
snappie ?
groetjes
Bart
Je uitleg onygaat me een beetje ..dat van die indices begrijp ik maar wat bedoel je dan verder
In het testje heb een gevonden site aangeklikt en dan zie nou net hetgeen je niet zien wilt
En of er nou 98% of 2 % gefilterd wordt maakt niet uit want door deze test blijkt gewoon dat kleine kinderen wel degelijke daar kunnen komen waar ze niet moeten komen
snappie ?
groetjes
Bart
bij mij worden de gevonden resultaten gefilterd (ik heb RDNet)
Ga dan toch naar Hem, en indien Hij u tegemoet komt (zoals Zijn gewoonte is), zeg dan niet onbedachtzaam met Petrus 'Heere, ga uit van mij, want ik ben een zondig mens' (Luc. 5:8), maar zeg met duidelijke woorden: Heere kom tot mij in, want ik ben een zondig mens.