UNIEK CONCERT “DE GOUWESTEM” & “RIJSSENS MANNENKOOR” MET

Jongere

Bericht door Jongere »

"Pianovirtuoos Jan Vayne" is een antithese. :! :sne
Lassie

Bericht door Lassie »

*heeft drie kaartjes*
RacecaR

Bericht door RacecaR »

Waarom moet die aankondiging in van die schreeuwerige kapitale letters?

?

?

Hmmm, 't zal wel symbolisch bedoeld zijn....
WSO

Bericht door WSO »

Oorspronkelijk gepost door Lassie
*heeft drie kaartjes*
Ga je dan breeduit zitten?
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Lassie

Bericht door Lassie »

Oorspronkelijk gepost door WSO
*heeft drie kaartjes*
nee kadootje voor mijn ouders. :,
tukkertje
Contacteer:

Bericht door tukkertje »

Oorspronkelijk gepost door WSO
*heeft drie kaartjes*
nee kadootje voor mijn ouders. :,

Dat is het mooiste kado wat je kunt krijgen.;);)
plebe

Bericht door plebe »

De Kerk hoort de wereld op z'n kop te zetten i.p.v. andersom.......

En "wij" maar wijzen naar de evangelische kring met hun moderne middelen en instrumenten.........
Gelooft het evangelie en bekeert u !
Democritus

Bericht door Democritus »

Oorspronkelijk gepost door Kaw
Mag ik posten dat ik Jan Vayne bedenkelijk vind? Speelt net zo makkelijk voor een houseparty als voor refo's.
Ik vindt het wel frappant dat niemand op bovenstaande in gaat. Ligt het niet helemaal in ons Gereformeerde muzikale straatje om tegen een dergelijke uitvoering neen te zeggen?

Ik ben het wel met Kaw eens. Is Jan Vayne de juiste persoon om geestelijke liederen te begeleiden?

In mijn opinie dienen degene die uitvoering geven aan Psalmen, geestelijke liederen etc. dat zodanig te doen, dat niet de uitvoerders maar dat God c.q. de inhoud centraal staat. Jan Vayne kennende, zie tevens zijn site en het repatoir, ben ik bang dat bovenstaande niet zal gebeuren.

Daarnaast dient iedereen die een instemmer is van 1 korinthe 11 vragen bij het uiterlijk van Jan Vayne te stellen.

Ben benieuwd hoe de mensen hier tegen aan kijken, die kaartjes gekocht hebben.

Maar indien je het voor je eigen geweten kan verantwoorden dan zal ik de laatste zijn die je tegen houd.
Corydoras

Bericht door Corydoras »

Oorspronkelijk gepost door Democritus
Ik vindt het wel frappant dat niemand op bovenstaande in gaat. Ligt het niet helemaal in ons Gereformeerde muzikale straatje om tegen een dergelijke uitvoering neen te zeggen?
Ik ben het daar helemaal mee eens, maar omdat ik niet van plan was te gaan en niet al te betweterig wilde zijn, had ik niet gereageerd.

Ik heb het weleens eerder (in het subforum Muziek dat op het moment niet te bekijken is) gehad over de hypocrisie op dit gebied. Alles met een drummetje is fout, maar opera, walsen, mariaverering etc. kan allemaal zonder problemen. Rara :pu
memento

Bericht door memento »

Oorspronkelijk gepost door Corydoras
Ik ben het daar helemaal mee eens, maar omdat ik niet van plan was te gaan en niet al te betweterig wilde zijn, had ik niet gereageerd.

Ik heb het weleens eerder (in het subforum Muziek dat op het moment niet te bekijken is) gehad over de hypocrisie op dit gebied. Alles met een drummetje is fout, maar opera, walsen, mariaverering etc. kan allemaal zonder problemen. Rara :pu
Well, ik heb net ff op de website van Jan Vayne gekeken. Maar die gast werkt mee aan dance-feesten enzow. Moet die gast vroom kerkmuziek spelen???
Corydoras

Bericht door Corydoras »

Oorspronkelijk gepost door memento
Oorspronkelijk gepost door Corydoras

Well, ik heb net ff op de website van Jan Vayne gekeken. Maar die gast werkt mee aan dance-feesten enzow. Moet die gast vroom kerkmuziek spelen???
:$ De vraag stellen, is 'm beantwoorden lijkt me....

Tja, en dan te bedenken dat de Mattheuspassion volgens velen toch echt niet door de beugel kan :#
Mister
Administrator

Bericht door Mister »

Tja, het levert vast een leuk zakcentje op...
Baco

Bericht door Baco »

Ik ben de 24e zeker van de partij, heerlijk genieten van de koren, en van Jan Vayne;)
refo

Bericht door refo »

Ik heb die site van JV eens bekeken, maar blijkbaar is het concert van 24 september niet goed voor z'n cv.

't Blijven arme jongens, die pianisten. Geld voor de kapper zit er niet in.
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
tukkertje
Contacteer:

Bericht door tukkertje »

Sjonge jonge wat een geblaas weer. Heerlijk wijzen naar een ander. Splinter/balk???????????
Plaats reactie