GRAPJAS:,:,Origineel geplaatst door matthijs019
Wie na september 1975 geboren is..
Dus Rekna..
Zaterdagavond besteding
Zie je... Toch altijd al zo'n beeld van jou voor ogen gehad...!Origineel geplaatst door matthijs019
Ja ik wel:bou: maar eerst moet mijn mammie nog uit Jip en Janneke voorlezen.....Anders kan ik niet slapen:,:,:,:,:,:D;)
Je weet wel: een kereltje van bijna 20. Ligt daar intens te genieten van 't verhaaltje dat z'n moeder hem voorleest.
Zal de 24e wel 'es even kijken of 'k je uit de groep herkennen kan.
Groetjes...
Lieneke

Oke dan.Origineel geplaatst door Billy
Wat doen jullie nou op zaterdagavond???
ben ik wel nieuwsgierig naar hoor!
Op zaterdagavond ga ik meestal weg: naar vriend(inn)en. Of die komen bij mij. Als ik niet weg ben, zit ik meestal achter de computer te mailen of te OSW-en, of lees ik een boek (neehee, ik wordt niet voorgelezen, zoals Matthijs). Verder is er zaterdagavond meestal beneden in de kamer wel wat te 'beleven', met 2 a.s. zwagertjes, en een a.s. schoonzusje.
Zo tevreden, of moet ik nog meer details vertellen?! Bijv. welk boek :+;);)
Gr. Ge@
JA, wij willen alles weten................Origineel geplaatst door Ge@
Drink je de koffie met melk en suiker..
Wat eet je er dan bij???
Welk boek lees je dan?? en hoeveel bladzijden lees je per avond en in hoeveel tijd.. Met welk lettertype is het boek gedrukt..
En we kunnen zo nog wel even doorgaan..Dus kom op met de details.............
Irritante gast!!!!!!!!!!!1 Maar ja, ik zal even vriendelijk op je vragen antwoord geven:Origineel geplaatst door matthijs019JA, wij willen alles weten................Origineel geplaatst door Ge@
Drink je de koffie met melk en suiker..
Wat eet je er dan bij???
Welk boek lees je dan?? en hoeveel bladzijden lees je per avond en in hoeveel tijd.. Met welk lettertype is het boek gedrukt..
En we kunnen zo nog wel even doorgaan..Dus kom op met de details.............![]()
Koffie met melk en suiker?! Ik drink helemaal geen koffie, en dus al helemaal niet met melk en suiker!!!
Welk boek ik lees... eh... da's al zo'n poos terug. Maar het is wel een feit dat ik snel lees, dus dat m'n boeken snel uit zijn. Hoeveel bladzijden in hoeveel tijd heb ik nog nooit opgemeten, da's zonde van m'n tijd.
Nou tevreden?! :?:mad2::sne
Hé Matthijs, heb jij eigenlijk al wel verteld wat je allemaal doet op zaterdagavond?!
Wat ik allemaal doe op de zaterdagavond.. Nou niet veel hoor.. Of ik zit thuis of bij mijn vrienden, of die komen bij mij...Origineel geplaatst door Ge@
Hé Matthijs, heb jij eigenlijk al wel verteld wat je allemaal doet op zaterdagavond?!
En wat doen jullie dan???
Nou beetje praten en meestal komt er wel een discussie.. Heb je altijd vaak als je ook vrienden heb die heel erg wetties zijn.. Maar het is altijd wel leuk en gezellig.. En als ik bij mijn vrienden ben die op het industrie terrein wonen dan gaan we meestal een eindje lopen en komen we altijd heel toevallig uit bij de kartbaan.. En als we zin hebben dan gaan we een wedstrijdje karten..
En als er iets van de kerk is dan zijn we daar wel te vinden.. Maar dat komt sporadisch voor....
Wat saai he.. Vinden jullie niet....