Zaterdagavond besteding

rekna

Bericht door rekna »

Origineel geplaatst door matthijs019
Wie na september 1975 geboren is..
Dus Rekna..
GRAPJAS:,:,
matthijs019

Bericht door matthijs019 »

Wat is dat nou hebben we niet meer jeugdige forum leden…
Kom op hé, laai je nie kenne….
Of moeten jullie al om 7 uur naar bedje toe.D:
Lieneke

Bericht door Lieneke »

Of moeten jullie al om 7 uur naar bedje toe.D:
Moest jij wel he Matthijs!
matthijs019

Ja ik wel:bou: maar eerst moet mijn mammie nog uit Jip en Janneke voorlezen.....Anders kan ik niet slapen:,:,:,:,:,:D;)
anne

Bericht door anne »

Zelfs op zaterdagavond ben ik af en toe te vinden op het forum...
:%
Lieneke

Bericht door Lieneke »

Ja ik wel:bou: maar eerst moet mijn mammie nog uit Jip en Janneke voorlezen.....Anders kan ik niet slapen:,:,:,:,:,:D;)

Zie je... Toch altijd al zo'n beeld van jou voor ogen gehad...!
Je weet wel: een kereltje van bijna 20. Ligt daar intens te genieten van 't verhaaltje dat z'n moeder hem voorleest.
Zal de 24e wel 'es even kijken of 'k je uit de groep herkennen kan.

Groetjes...
Lieneke ;)
matthijs019

Zo zie ik er nou in het echt uit Lieneke.......
Ikke

[Veranderd op 12/8/02 door matthijs019]
Ge@

Bericht door Ge@ »

Origineel geplaatst door Billy
Wat doen jullie nou op zaterdagavond???

ben ik wel nieuwsgierig naar hoor!
Oke dan.
Op zaterdagavond ga ik meestal weg: naar vriend(inn)en. Of die komen bij mij. Als ik niet weg ben, zit ik meestal achter de computer te mailen of te OSW-en, of lees ik een boek (neehee, ik wordt niet voorgelezen, zoals Matthijs). Verder is er zaterdagavond meestal beneden in de kamer wel wat te 'beleven', met 2 a.s. zwagertjes, en een a.s. schoonzusje.

Zo tevreden, of moet ik nog meer details vertellen?! Bijv. welk boek :+;);)

Gr. Ge@
matthijs019

Origineel geplaatst door Ge@
JA, wij willen alles weten................:cool:

Drink je de koffie met melk en suiker..
Wat eet je er dan bij???
Welk boek lees je dan?? en hoeveel bladzijden lees je per avond en in hoeveel tijd.. Met welk lettertype is het boek gedrukt..

En we kunnen zo nog wel even doorgaan..Dus kom op met de details.............:cool:
de Paus

Bericht door de Paus »

Op zaterdagavond vind je mij in ieder geval niet thuis. Of ik houd mij bezig met het jeugdwerk van de kerk. of ik zit bij vrienden.
england

Bericht door england »

Ik breng mijn zaterdagen meestal bij mijn verloofde door, omdat hij wel weer ergens moet preken. Hij brengt dus de hele avond door met het voorbereiden van zijn preken, en ik lees meestal, of schrijf of zo. Helaas kent men hier geen SRB. Als iemand zich geroepen voelt...? :,:,:,
Ge@

Bericht door Ge@ »

JA, wij willen alles weten................:cool:

Drink je de koffie met melk en suiker..
Wat eet je er dan bij???
Welk boek lees je dan?? en hoeveel bladzijden lees je per avond en in hoeveel tijd.. Met welk lettertype is het boek gedrukt..

En we kunnen zo nog wel even doorgaan..Dus kom op met de details.............:cool:
Irritante gast!!!!!!!!!!!1 Maar ja, ik zal even vriendelijk op je vragen antwoord geven:

Koffie met melk en suiker?! Ik drink helemaal geen koffie, en dus al helemaal niet met melk en suiker!!!

Welk boek ik lees... eh... da's al zo'n poos terug. Maar het is wel een feit dat ik snel lees, dus dat m'n boeken snel uit zijn. Hoeveel bladzijden in hoeveel tijd heb ik nog nooit opgemeten, da's zonde van m'n tijd.
Nou tevreden?! :?:mad2::sne

Hé Matthijs, heb jij eigenlijk al wel verteld wat je allemaal doet op zaterdagavond?!
matthijs019

Hé Matthijs, heb jij eigenlijk al wel verteld wat je allemaal doet op zaterdagavond?!
Wat ik allemaal doe op de zaterdagavond.. Nou niet veel hoor.. Of ik zit thuis of bij mijn vrienden, of die komen bij mij...

En wat doen jullie dan???
Nou beetje praten en meestal komt er wel een discussie.. Heb je altijd vaak als je ook vrienden heb die heel erg wetties zijn.. Maar het is altijd wel leuk en gezellig.. En als ik bij mijn vrienden ben die op het industrie terrein wonen dan gaan we meestal een eindje lopen en komen we altijd heel toevallig uit bij de kartbaan.. En als we zin hebben dan gaan we een wedstrijdje karten..

En als er iets van de kerk is dan zijn we daar wel te vinden.. Maar dat komt sporadisch voor....

Wat saai he.. Vinden jullie niet....
rekna

Bericht door rekna »

Wat saai he.. Vinden jullie niet....
Nou!
matthijs019

Zeg Rekna...
Jij hoort ook nog bij de oudere jeugd...
Vertel es!!!!
Plaats reactie