Wat doen de thuisblijvers?

P.Paape

Bericht door P.Paape »

Origineel geplaatst door Kislev
Nou, die heb ik hier niet meer gezien sinds jij en Kridje in conclaaf zijn gegaan.

Ze is allang gillend weggelopen :P
Vast niet. Dat kan ik me niet voorstellen :bu.

Ik denk zelfs niet dat Melk undercover kijkt (als gast). Dirk en ik zien haar vanzelf wel weer komen.

Maar om nog even op mijn bungee-face terug te komen: een mens is zijn eigen maker niet hoor, Kislev :# :) .

Melk, zou jij met mij willen bungeejumpen??? :bou: :bou: :bou:
kridje
Contacteer:

Bericht door kridje »

Origineel geplaatst door P.Paape
Melk, zou jij met mij willen bungeejumpen??? :bou: :bou: :bou:
Melk, moet je eens nagaan wat een waaghals P.Paape wel niet is. Ja kan beter iets met mij doen wat veel veiliger is. Wat? Zeg ik alleen tegen jouw dus jammer van P.Paape en de rest! :P
P.Paape

Bericht door P.Paape »

Origineel geplaatst door kridje
Melk, moet je eens nagaan wat een waaghals P.Paape wel niet is. Ja kan beter iets met mij doen wat veel veiliger is. Wat? Zeg ik alleen tegen jouw dus jammer van P.Paape en de rest! :P
:$:$:$ DIRK?! :$:$:$
Volgens mij wil ik jou even onder 4 ogen spreken. Het is toch overduidelijk dat Melk MIJ het leukst vindt van ALLE forummers?!!!! :P:P:P

:D:D Hé Melkie, kom maar op hoor :D:D

Met die kridje ga je zeker totaal zouteloos de hele middag op de bank naar classic FM luisteren.....:,

Peet
kridje
Contacteer:

Bericht door kridje »

Oeps meneer P.Paape, weer een minpuntje voor jouw! :P

Ik heb gezegd dat ik het veiliger zou doen en dan heb jij gelijk een denkbeeld. Jij ben dus aan het liegen want je gaat denkbeelden verwoorden die helemaal niet spelen!

Foei, je ben puntjes aan het verliezen.
P.Paape

Bericht door P.Paape »

Origineel geplaatst door kridje
Oeps meneer P.Paape, weer een minpuntje voor jouw! :P

Ik heb gezegd dat ik het veiliger zou doen en dan heb jij gelijk een denkbeeld. Jij ben dus aan het liegen want je gaat denkbeelden verwoorden die helemaal niet spelen!

Foei, je ben puntjes aan het verliezen.
Nee hoor kridje,

Ik poneer slechts mijn veronderstelling dat jij met Melk op de bank gaat luisteren naar classic FM. Maar volgens mij zit ik in de buurt, want je reageert fel! :P

Ga je dan soms naar de lokale omroep luisteren, om haar deelgenoot te maken van de gebeurtenissen in Moerkapelle en omstreken? :,
(lijkt me leuk :o )

Peet
Billy

Bericht door Billy »

natuurlijk allemaal in augustus naar het strand met Matthijs019!!!!

:cool::cool::cool::cool::cool::cool::cool:

we zijn allemaal nieuwsgierig naar die zonnebril van Matthijs.

die wil iedereen natuurlijk wel eens in het echt zien!!:,:,:,
"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."

Michiel Adriaanszoon de Ruyter
Pied

Bericht door Pied »

"Melk, zou jij met mij willen bungeejumpen???"

Wil jij bungeejumpen met melk, Peet?
Dan botert het beter, zeker?
kridje
Contacteer:

Bericht door kridje »

Origineel geplaatst door P.Paape

Nee hoor kridje,

Ik poneer slechts mijn veronderstelling dat jij met Melk op de bank gaat luisteren naar classic FM. Maar volgens mij zit ik in de buurt, want je reageert fel! :P

Ga je dan soms naar de lokale omroep luisteren, om haar deelgenoot te maken van de gebeurtenissen in Moerkapelle en omstreken? :,
(lijkt me leuk :o )

Peet

Je valt weer in de fout. Een conclusie trekken die je niet eens weet. En voor de duidelijkheid; bungeejumpen is iets wat best wel link is! Is duidelijk aan je gezicht te zien! Ik doe iets wat veiliger is en dat is dus echt niet gelijk op een bankje zitten!
P.Paape

Bericht door P.Paape »

:mad2: Oké, doen we het zo.

Nou Kridje, ik geef het op. Ik behoud de eer liever aan mezelf!

Peet :sne
kridje
Contacteer:

Bericht door kridje »

Goed Melk, ik ben er klaar voor! Stuur me maar een u2utje met je adres dan kom ik je aanstaande zaterdag bezoeken! :%:,:P
P.Paape

Bericht door P.Paape »

Proest, lach, gier, brul.....

Wat een blufkikker wordt kridje als hij ineens ruim baan krijgt!!!

Dat wil Melk vast niet......

Peet
Jelle

Bericht door Jelle »

Twee honden vechten om ene been en de derde gaar er meen heen.
Ja hoe zit dat nu toch joh, heeft Melk nu 3 vrienden? Twee van de mannen vliegen elkaar jaloers in de haren en terwijl ze daarmee druk bezig zijn hebben ze niet eens in de gaten dat Bart (nummer drie) gaat eten met Melk.
Ik weet niet hoe alles zit maar ik voel dar er hier op de een of andere manier twee teveel zijn.:,:(:cool::o:$

is er soms liefde in het spel:in
Jelle

Bericht door Jelle »

En dan nog het onderwerp. Ik blijf lekker thuis. Heerlijk 5 weken vakantie is aug/sept dan dan heerlijk in mijn eigen tuin zitten, luisterend naar de fluitende vogeltjes en de blatende schaapjes en de kwakende kikkers erwijl ik af en toe een vliegers van Billy boven de stad zie verschijnen en als ik het erg warm krijg ga ik met beide blote voetjes in de sloot zitten starend naar mijn mini watervalletje waarvan ik het water hoor kletsen en wat bepaalde zaken oproept waarvoor ik dan weer naar binnen moet.
Verder lezen, autootje wassen, fietsen, moeders helpen met in de weg lopen en uiteindelijk tot de conclusie komen dat ik toch echt nog wel een weekje weg wil.:cool::cool::cool::cool::cool:
kridje
Contacteer:

Bericht door kridje »

Origineel geplaatst door Melk
Zeg heren,

Ik deel u beiden even mede dat ik vanmiddag met de zeer schoon van aanschijn zijnde "Bart" ben uitgeweest.

Daar staat u beiden van te kijken hè?!

Succes ermee.....:in (peetje) EN :in (kridje)

Groetjes,
Melk
Hoe kan je ons dit aandoen? :(:% Wanneer wil je met mij eten? Lijk me erg gezellig en leuk! In het verleden hebben we een OSW-meeting gehad. Mogen Peet en ik bij de volgende meeting naast jouw zitten? Want dan kan je denk ik pas een goede beslissing maken. Of kom je misschien naar de strandmeeting? :%

Wat je ook doet! Of voor wie je ook kiest! Ik blijf van je houden! :in:in:in:in:in:in:in:in:in:in:in:in Vergeet dat a.u.b. nooit!
Lecram

Bericht door Lecram »

Origineel geplaatst door Jelle
En dan nog het onderwerp. Ik blijf lekker thuis. Heerlijk 5 weken vakantie is aug/sept dan dan heerlijk in mijn eigen tuin zitten, luisterend naar de fluitende vogeltjes en de blatende schaapjes en de kwakende kikkers erwijl ik af en toe een vliegers van Billy boven de stad zie verschijnen en als ik het erg warm krijg ga ik met beide blote voetjes in de sloot zitten starend naar mijn mini watervalletje waarvan ik het water hoor kletsen en wat bepaalde zaken oproept waarvoor ik dan weer naar binnen moet.
Verder lezen, autootje wassen, fietsen, moeders helpen met in de weg lopen en uiteindelijk tot de conclusie komen dat ik toch echt nog wel een weekje weg wil.:cool::cool::cool::cool::cool:
Hierzo, doet net oftie zo'n huismus is. Komt nota bene net van een wereldreis terug

:+:thu;):cool:
Plaats reactie