Schotland; vakantieland???

Jelle

Bericht door Jelle »

Ik bedenk me ineens, dat zou Kridje ook met een Schotse kilt (rok) gaan lopen?

:,:,:,:,

Nou dames dat wordt leuk voor jullie:bu
kridje
Berichten: 1193
Lid geworden op: 07 mar 2002, 22:59
Locatie: Moerkapelle
Contacteer:

Bericht door kridje »

Ik ga met Avanta naar Schotland en heb er gigantisch veel zin in! Zeker naar al de positieve verhalen.

Maar Rotweiler; waarom die vraag? Wat is jouw reletie ermee?
Bienveillance

Bericht door Bienveillance »

Origineel geplaatst door Jelle
Ik bedenk me ineens, dat zou Kridje ook met een Schotse kilt (rok) gaan lopen?

:,:,:,:,

Nou dames dat wordt leuk voor jullie:bu
Nou, eerlijk is eerlijk: HET ZIET ER NIET UIT !!! Zie wel eens Van die Schotten (of Schotland-fans) door de stad sjouwen. Huh, griezel...
Als Kridje dat doet, wil ik van zijn lijst worden gehaald !

:bu

Bienveillance
rotweiler

Bericht door rotweiler »

Dat zie je wel op de reunie, Kridje!
kridje
Berichten: 1193
Lid geworden op: 07 mar 2002, 22:59
Locatie: Moerkapelle
Contacteer:

Bericht door kridje »

Origineel geplaatst door rotweiler
Dat zie je wel op de reunie, Kridje!
Reunie? Altijd in huize Goedbloed; dus zit er een Goedbloedje op het forum???????

[Veranderd op 12/7/02 door kridje]
rotweiler

Bericht door rotweiler »

Sorry, ik hoop dat ik goed bloed heb, maar ben geen Goedbloedje!
Jelle

Bericht door Jelle »

Volgens mij is kridje vandaag vertrokken voor een sportieve vakantie naar Schotland.
Over vliegen heb ik hem niet gehoord, maar ik heb wel vernomen dat er een groep jongeren, met pakjes boven hun hoofd, zwemmend gesignaleerd zijn vanaf het strand bij Hoek van Holland. Waarheen? ik weet het niet, het zag er in elk geval wel sportief uit.
Lecram

Bericht door Lecram »

Origineel geplaatst door kridje
Ik ga met Avanta naar Schotland en heb er gigantisch veel zin in! Zeker naar al de positieve verhalen.

Maar Rotweiler; waarom die vraag? Wat is jouw reletie ermee?
Je begint al aardig Schots te praten, kridje :D:,
Pied
Berichten: 915
Lid geworden op: 29 dec 2001, 12:36

Bericht door Pied »

"Over vliegen heb ik hem niet gehoord" Daar begon-ie z'n topic zelfs mee, Jelle!
"Ik heb wel vernomen dat er een groep jongeren, met pakjes boven hun hoofd, zwemmend gesignaleerd zijn vanaf het strand bij Hoek van Holland." Vermoedelijk hebben ze bij Avanta een nieuwe manier gevonden om de havenbelasting te ontduiken. Letterlijk, daar moet je Zeeuw voor zijn. Ze blijven zuunug, dat weet je.
Jelle

Bericht door Jelle »

Ja Pied ik heb even gekeken hoe hij begonnen is, maar dat zijn weer andere vliegen die vliegen.
En ja zu-nig blijven ze.
Het zal me benieuwen hoe hij het vindt.
Lecram

Bericht door Lecram »

Ze hadden beter dat stukje bij Het Kanaal over kunnen zwemmen, is een stuk korter. Dat stukje naar Schotland lopen ze dan maar :,
rotweiler

Bericht door rotweiler »

Ach, je hoeft toch niet te lopen! Er zullen toch wel mensen medelijden met ze krijgen? Die vermoeide, bezwete en vuile gezichten die zo zielig zijn. Er zal heus wel een aardige chauffeur zijn die hen mee wil nemen richting het noorden.
En zo zien ze ook nog wat van de wereld, anders is het alleen maar Schotland.
Jelle

Bericht door Jelle »

Kridje is nu al een week weg en we horen taal noch teken van hem. Zou hij daar nu echt in de rimboe zitten dat hij met niemand meer in kontakt kan komen?:cool:
Jelle

Bericht door Jelle »

Kridje is nu bijna twee weken weg en nog steeds taal nog teken van hem.

Zou die reisclub van Avanta niet eens kunnen zorgen voor een mobiel internet gebeuren voor zijn vakantiegangers.? Lijkt me een goede service van dit reiswezen.:,
Gebruikersavatar
ndonselaar
Berichten: 3105
Lid geworden op: 29 dec 2001, 12:34
Contacteer:

Bericht door ndonselaar »

Hoewel het voor Gerrie om andere redenen een tweede vaderland is, is ook voor mij Schotland het land om te bezoeken.

Zoals ik al eerder aangaf gaan wij altijd naar de familie MacKinnon in Onich, die geweldig voor ons zorgen. Velen uit Nederland maakten al gebruik van dit gastvrije adres. Ik noem bv. Ds. Budding, de dames schrijvers Spaan - v.d. Bout, Ds. Meeuse etc. etc.

Dit plaatsje wat midden in de hooglanden ligt is vooral in het voor en najaar aantrekkelijk. Je kunt op de site van Fort William Online heel veel lokale activiteiten ontdekken. Trouwens Marcel de berg die jij bedoelde is de Ben Nevis

Dus mensen nog geen vakantie gepland? Boek hem dan alvast nu.
In necessariis unitatem custodiant, in non necessariis libertatem, in utrisque prudentiam et charitatem, in omnibus conscientiam inoffensam in diem Domini
Plaats reactie