*schut met haar hoofd* NEE!!!Oorspronkelijk gepost door Unionist
Voorbij de IJssel: allemaal een pot nat

volgens mij staat hierover in de Bijbel niets geschreven.Oorspronkelijk gepost door Lecram
In sommige kringen wordt het niet toegstaan om als bruid in het wit te trouwen. Naar ik heb begrepen omdat wij allen zondige mensen zijn.
Maar wellicht zit er wat anders achter.
Maar wat is bijbels?
precies.Oorspronkelijk gepost door Adorote
Trouwen in een moeilijk pak wat peper duur is een trouwjurk wit of wat voor kleur dan ook eveneens peper duur in een auto uit de jaren 20,allemaal valse romantiek.
Waarom niet trouwen in gewoon gangbare nette kleding waarmee je ook voor het Altaar kan verschijnen ,om de Zegen te krijgen over samen verder het levenspad te lopen.
Geweldige posting Adorate!Oorspronkelijk gepost door Adorote
Trouwen in een moeilijk pak wat peper duur is een trouwjurk wit of wat voor kleur dan ook eveneens peper duur in een auto uit de jaren 20,allemaal valse romantiek.
Waarom niet trouwen in gewoon gangbare nette kleding waarmee je ook voor God kan verschijnen ,om de Zegen te krijgen over samen verder het levenspad te lopen.
Kunnen ze aan dat "staaltje" dan ook zien hoe "bloot" de jurk is??? Als het waar is (ik heb grote twijfels) lijkt het op geestelijke manipulatie en inbreuk op de privacy!!!!!!!!Oorspronkelijk gepost door Kislev.........Als je trouwt in de GGiN moet je een staaltje van je bruidsjurk aan een groepje mensen laten zien (ds., ouderling, ds' vrouw) en dan wordt besloten of het wel of niet kan. Komt niet uit mn duim; gaat echt zo.
Mn broer zei al 'dat staaltje is misschien het enige wat ze aanheeft'Oorspronkelijk gepost door BreekijzertjeKunnen ze aan dat "staaltje" dan ook zien hoe "bloot" de jurk is??? Als het waar is (ik heb grote twijfels) lijkt het op geestelijke manipulatie en inbreuk op de privacy!!!!!!!!Oorspronkelijk gepost door Kislev.........Als je trouwt in de GGiN moet je een staaltje van je bruidsjurk aan een groepje mensen laten zien (ds., ouderling, ds' vrouw) en dan wordt besloten of het wel of niet kan. Komt niet uit mn duim; gaat echt zo.