Opzegging lidmaatschap E.O
Re: Opzegging lidmaatschap E.O
In onze kerkbode werd in de jaren 70 opgeroepen om lid te worden.
Was er maar massaal gehoor aan gegeven. Wie weet, had de geschiedenis van de EO dan heel anders verlopen...refo schreef:In onze kerkbode werd in de jaren 70 opgeroepen om lid te worden.
memento schreef:Was er maar massaal gehoor aan gegeven. Wie weet, had de geschiedenis van de EO dan heel anders verlopen...refo schreef:In onze kerkbode werd in de jaren 70 opgeroepen om lid te worden.
Dat was nu krek het argument wat er bij stond: ter voorkoming dat pinksterkringen de overhand zouden krijgen.
Tsja: le histoire se répète!-DIA- schreef:De EO is nooit zuiver geweest.
Er is destijds veel gewaarschuwd in o.a. de Saambinder.
Toen de Reformatotische Omroep nog vrij te beluisteren was
ging er een golf van herkenning door mij heen:
Precies zoals de EO was in 1971
- Sola Scriptura
Is gebeurd, heb de mails heen en weer opgeslagen, maar weet niet of het zo netjes is om hun reactie hier te plaatsen. Al heb ik het vermoeden dat het een standaard antwoord is en ze gewoon op mijn mail beantwoorden hebben geclicked en dan copy paste hun standaard antwoord.Marnix schreef:Volgens mij moet je die brief naar de EO sturen, de meeste medewerkers volgen dit forum niet ;-)
Best kans ja. Met de bezuinigingen is het niet haalbaar om alle leden persoonlijk te antwoorden op hun motivatie om lid te worden of hun lidmaatschap op te zeggen.
Om alle leden die opzeggen persoonlijk te beantwoorden, bedoel je?Marnix schreef:Best kans ja. Met de bezuinigingen is het niet haalbaar om alle leden persoonlijk te beantwoorden.

Er is altijd een aardig verloop geweest, als je het idee hebt dat leden massaal hun lidmaatschap opzeggen moet ik je helaas teleurstellen
Er zijn zoals altijd leden die opzeggen om allerlei redenen en ook mensen die juist lid worden. Alle omroepen verliezen momenteel leden en bij de EO is dat procentueel weinig. (zelfde geldt bijv. ook voor kranten inclusief het RD) En dus geldt wat ik al zei, dat men niet iedereen (die lid wordt of opzegt of wat anders doet) een uitgebreide persoonlijke sturen. Dan zou je het klanten contact centrum enorm moeten uitbreiden en daar is geen geld voor 

Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Nee, daar had ik eerlijk gezegd geen behoefte aan.Neeltje Jans schreef:Heb je ook verder gelezen?Mister schreef:
Hmm, ja. Als je op de website van EVA kijkt is één van de eerste dingen die opvalt een vraag of je als moeder je puberzoon condooms moet geven.
Dan moet je ook geen kritiek geven, als die vraag wordt besproken maar je weet niet wat er besproken is en als reactie gegeven. Maar blijkbaar mag er over seksualiteit hoe omgaan met seksualiteit in de opvoeding niet gesproken worden als moeders onder elkaar?
Ik hoef niet in een beerput te springen om te weten dat het stinkt, dat kan ik ook ruiken als ik op het randje sta. Zo ook met deze vraag. De vraag is al fout. Hoogstens zou ik me kunnen verblijden als dat het antwoord zou zijn.Marnix schreef:Dan moet je ook geen kritiek geven, als die vraag wordt besproken maar je weet niet wat er besproken is en als reactie gegeven. Maar blijkbaar mag er over seksualiteit hoe omgaan met seksualiteit in de opvoeding niet gesproken worden als moeders onder elkaar?
De vraag is fout als je nette, brave, keurige puberzoontjes hebt. Maar die heeft niet iedereen.Mister schreef:Ik hoef niet in een beerput te springen om te weten dat het stinkt, dat kan ik ook ruiken als ik op het randje sta. Zo ook met deze vraag. De vraag is al fout. Hoogstens zou ik me kunnen verblijden als dat het antwoord zou zijn.Marnix schreef:Dan moet je ook geen kritiek geven, als die vraag wordt besproken maar je weet niet wat er besproken is en als reactie gegeven. Maar blijkbaar mag er over seksualiteit hoe omgaan met seksualiteit in de opvoeding niet gesproken worden als moeders onder elkaar?
De vraag blijft fout, nette of niet-net puberzoontjes ten spijt.refo schreef:De vraag is fout als je nette, brave, keurige puberzoontjes hebt. Maar die heeft niet iedereen.Mister schreef:Ik hoef niet in een beerput te springen om te weten dat het stinkt, dat kan ik ook ruiken als ik op het randje sta. Zo ook met deze vraag. De vraag is al fout. Hoogstens zou ik me kunnen verblijden als dat het antwoord zou zijn.Marnix schreef:Dan moet je ook geen kritiek geven, als die vraag wordt besproken maar je weet niet wat er besproken is en als reactie gegeven. Maar blijkbaar mag er over seksualiteit hoe omgaan met seksualiteit in de opvoeding niet gesproken worden als moeders onder elkaar?
Stoere woorden, ongepaste beeldspraak. Lees gewoon even voordat je reageert.Mister schreef:De vraag blijft fout, nette of niet-net puberzoontjes ten spijt.refo schreef:De vraag is fout als je nette, brave, keurige puberzoontjes hebt. Maar die heeft niet iedereen.Mister schreef:Ik hoef niet in een beerput te springen om te weten dat het stinkt, dat kan ik ook ruiken als ik op het randje sta. Zo ook met deze vraag. De vraag is al fout. Hoogstens zou ik me kunnen verblijden als dat het antwoord zou zijn.Marnix schreef:Dan moet je ook geen kritiek geven, als die vraag wordt besproken maar je weet niet wat er besproken is en als reactie gegeven. Maar blijkbaar mag er over seksualiteit hoe omgaan met seksualiteit in de opvoeding niet gesproken worden als moeders onder elkaar?
Doe niet zo vervelend. Mij staat deze vraag tegen, het is een foute vraag. En het verwondert me dat zo weinig mensen dat hier ook lijken te vinden.Zosinus schreef: Stoere woorden, ongepaste beeldspraak. Lees gewoon even voordat je reageert.