3PvS schreef:...een rekensommetje.
Wat is de helft van twee plus twee?

3PvS schreef:...een rekensommetje.
Tjonge, ik wist niet dat ie zo gemakkelijk was.Mister schreef:3PvS schreef:...een rekensommetje.
Delen gaat voor optellenNeeltje Jans schreef:3
?
Als je hier even kijktalbion schreef:Ik heb zojuist de Christelijke Encyclopaedie voor het Nederlandsche volk te koop aangeboden op Marktplaats.
Ik weet niet of hier iemand geïnteresseerd is? Het zijn 5 delen
Hendrikus schreef:Als je hier even kijktalbion schreef:Ik heb zojuist de Christelijke Encyclopaedie voor het Nederlandsche volk te koop aangeboden op Marktplaats.
Ik weet niet of hier iemand geïnteresseerd is? Het zijn 5 delen
http://www.boekwinkeltjes.nl/uitgebreid ... =1&nieuw=1
zul je merken dat je met de prijs wel erg hoog in de boom zit.
De zending?helma schreef:Wie kan ik blij maken met een 15 delige serie Fauna
de zendingsverkoop bedoel je? ja, daar gaat het anders heen. Maar als hier iemand heel erg blij wordt vind ik het ook prima.Tiberius schreef:De zending?helma schreef:Wie kan ik blij maken met een 15 delige serie Fauna
Nee, de oud-papier-inzameling van de zeding.helma schreef:de zendingsverkoop bedoel je? ja, daar gaat het anders heen. Maar als hier iemand heel erg blij wordt vind ik het ook prima.Tiberius schreef:De zending?helma schreef:Wie kan ik blij maken met een 15 delige serie Fauna
haha grappig.Tiberius schreef:Nee, de oud-papier-inzameling van de zeding.helma schreef:de zendingsverkoop bedoel je? ja, daar gaat het anders heen. Maar als hier iemand heel erg blij wordt vind ik het ook prima.Tiberius schreef:De zending?helma schreef:Wie kan ik blij maken met een 15 delige serie Fauna
De verkoopdag van je eigen gemeente ?helma schreef:de zendingsverkoop bedoel je? ja, daar gaat het anders heen. Maar als hier iemand heel erg blij wordt vind ik het ook prima.Tiberius schreef:De zending?helma schreef:Wie kan ik blij maken met een 15 delige serie Fauna