Aangezien niemand hier inhoudelijk op ingaat, lijkt het mij een storm in een glas water of een losse flodder van iemand die HC weer even zwart wil maken, zonder dat hij/zijn daarvoor een echte reden hebt.
De bezwaren tegen HeartCry zijn veelvuldig in dit en andere topics genoemd. Het heeft weinig zin die steeds weer te herhalen.JolandaOudshoorn schreef:Maar wat is er nu in Meliskerke gebeurd wat zo schokkend was![]()
Aangezien niemand hier inhoudelijk op ingaat, lijkt het mij een storm in een glas water of een losse flodder van iemand die HC weer even zwart wil maken, zonder dat hij/zijn daarvoor een echte reden hebt.
Het schokkende is, dat HeartCry de conferentie daar ook op zondag houdt.JolandaOudshoorn schreef:Maar wat is er nu in Meliskerke gebeurd wat zo schokkend was![]()
Solcon blokkeert ook bepaalde video's van HeartCryLuther schreef:En gaat om diverse fora een bericht rond dat Kliksafe de site van HeartCry zou blokkeren.
Is dat zo, of gaat het om een broodje-aap-verhaal?
Broodje aap.Luther schreef:En gaat om diverse fora een bericht rond dat Kliksafe de site van HeartCry zou blokkeren.
En toch krijg ik een stoppagina bij het aanklikken van sommige video'seilander schreef:Broodje aap.Luther schreef:En gaat om diverse fora een bericht rond dat Kliksafe de site van HeartCry zou blokkeren.
(ik heb het niet vandaag gecheckt, maar ik heb in elk geval nog nooit een blokkade gezien)
Geen broodje aap. 't Lukt inderdaad niet via kliksafe.eilander schreef:Broodje aap.Luther schreef:En gaat om diverse fora een bericht rond dat Kliksafe de site van HeartCry zou blokkeren.
(ik heb het niet vandaag gecheckt, maar ik heb in elk geval nog nooit een blokkade gezien)
Mijn antwoord ging - even voor de duidelijkheid - niet over de video's. Die zullen inderdaad door Kliksafe worden tegengehouden, ook als ze op YouTube staan. Maar de site zelf was tot voor kort gewoon bereikbaar. Hoe dat nu is, weet ik niet.-DIA- schreef:En toch krijg ik een stoppagina bij het aanklikken van sommige video'seilander schreef:Broodje aap.Luther schreef:En gaat om diverse fora een bericht rond dat Kliksafe de site van HeartCry zou blokkeren.
Ik heb daarover een mail naar solcon gestuurd, als je denk dat de pagina ten onrechte wordt gefilterd.
Daar heb ik echter geen antwoord op gehad...
En heeft dat een inhoudelijke reden?Ander schreef:Geen broodje aap. 't Lukt inderdaad niet via kliksafe.eilander schreef:Broodje aap.Luther schreef:En gaat om diverse fora een bericht rond dat Kliksafe de site van HeartCry zou blokkeren.