aankomen valt voor sommigen ook niet mee

Daar kan ik me nu niets bij voorstellen...Geduld schreef:vandaar het 'blijvende veranderingen'.
Ik helaas ook nietMister schreef:Daar kan ik me nu niets bij voorstellen...Geduld schreef:vandaar het 'blijvende veranderingen'.
Geduld schreef:weet je nog waar je dat gelezen hebt? Ik heb ergens gelezen (geen bron) dat mensen die jojo-en vaak nog zwaarder zijn dan toen ze begonnen met lijnen.
Als totale leek op dit gebied denk ik dat het beter is om langzaam af te vallen, door blijvend dingen in je leven te veranderen, dan snel afvallen en dan ook weer aankomen.
Leuk, wat ben je allemaal van plan (als ik heel nieuwsgierig vragen mag?)JolandaOudshoorn schreef:Vandaag leuk (voor de kinderen) en makkelijk bij de Mac gegegeten, nadat ze (de kinderen) eindeloos moesten stilzitten en lief zijn terwijl wij een keuken aan het tekenen waren, samen met een lieve mevrouw bij de Hornbach.
Morgen eten we erwtensoep, ik ben er zonet aan begonnen.
Het plan was om het te eten met een gefruit uitje, gebakken champignons, kruidenroomkaas, een scheut kookroom en wat gebakken courgette. Helaas waren de champignons op in de supermarkt. Maar met veel courgette was het ook erg lekker. En erg niet-sonja-proof.henriët schreef:@ Zita: wat is t geworden met je ger. kip en pasta?
Wij eten vandaag boerenkool.