Nou vooruit een glimlach danhenriët schreef:jij gelooft daar niet in dan??Johann Gottfried Walther schreef:Echt? Kom je aan die wijsheid?henriët schreef:
ja, maar serieuze mensen lachen ook wel s hoor

Nou vooruit een glimlach danhenriët schreef:jij gelooft daar niet in dan??Johann Gottfried Walther schreef:Echt? Kom je aan die wijsheid?henriët schreef:
jajjaa..jvdg schreef:
En nou naar je bedje.........
kortom, ieder die heeft deelgenomen aan het bewuste chat-gesprek is inmiddels getikt.....dat beloofd wat voor de postings van de komende dagen, tenzij mórgen alles nog goed komt als er niet getikt getikt kan worden......................MarthaMartha schreef:ja, en iedereen tikt zich daar getikt, daarom wordt het ook altijd zo'n dwaas verhaal......jvdg schreef:
Bovendien moet je je daar de zenuwe tikken......dat geeft best stress.....
Rens schreef:kortom, ieder die heeft deelgenomen aan het bewuste chat-gesprek is inmiddels getikt.....dat beloofd wat voor de postings van de komende dagen, tenzij mórgen alles nog goed komt als er niet getikt getikt kan worden......................MarthaMartha schreef:ja, en iedereen tikt zich daar getikt, daarom wordt het ook altijd zo'n dwaas verhaal......jvdg schreef:
Bovendien moet je je daar de zenuwe tikken......dat geeft best stress.....
Ze kent mijJohann Gottfried Walther schreef:Echt? Kom je aan die wijsheid?henriët schreef:
Kom maar snel een keertje hem bewonderen in een andere omgeving! Leuk om een forummer (en ver familielid) in het "echt" gezien te hebben!wim schreef:... ik vandaag een medeforumster voor het eerst heb ontmoet?
... ik daardoor een keyboard armer ben? (maar ook wat vloeroppervlak rijker)
Doen we. Dan neem ik m'n ouders wel mee. Zij hebben meer verstand van familiebetrekkingen enzo.JolandaOudshoorn schreef:Kom maar snel een keertje hem bewonderen in een andere omgeving! Leuk om een forummer (en ver familielid) in het "echt" gezien te hebben!wim schreef:... ik vandaag een medeforumster voor het eerst heb ontmoet?
helemaal goedwim schreef:Doen we. Dan neem ik m'n ouders wel mee. Zij hebben meer verstand van familiebetrekkingen enzo.JolandaOudshoorn schreef:Kom maar snel een keertje hem bewonderen in een andere omgeving! Leuk om een forummer (en ver familielid) in het "echt" gezien te hebben!wim schreef:... ik vandaag een medeforumster voor het eerst heb ontmoet?
Ik zou d'r jaloers van worden, maar ik heb geen keyboard in de aanbieding, alleen maar een pijporgeltje......JolandaOudshoorn schreef:.....maar al was je geen familie, dan was je nog van harte welkom!
stille hintjvdg schreef:Ik zou d'r jaloers van worden, maar ik heb geen keyboard in de aanbieding, alleen maar een pijporgeltje......JolandaOudshoorn schreef:.....maar al was je geen familie, dan was je nog van harte welkom!
Die uitnodiging van JO is al heel oud.Jo-Ann schreef:stille hintjvdg schreef:Ik zou d'r jaloers van worden, maar ik heb geen keyboard in de aanbieding, alleen maar een pijporgeltje......JolandaOudshoorn schreef:.....maar al was je geen familie, dan was je nog van harte welkom!![]()
![]()
je moet hem ook even uitnodigen jolanda
Het gaat je vast een keer lukken. Ik ben uit en van mezelf ook erg verlegen (en uiterst bescheiden... ahum). Dat keyboard was natuurlijk een smoes om eindelijk eens iemand buiten mijn gezin te ontmoeten.jvdg schreef: Die uitnodiging van JO is al heel oud.
Maar ik ben erg verlegen, en wens dat JO c.s. bij mij aanklopt (letterlijk).