Nou vooruit een glimlach danhenriët schreef:jij gelooft daar niet in dan??Johann Gottfried Walther schreef:Echt? Kom je aan die wijsheid?henriët schreef:
ja, maar serieuze mensen lachen ook wel s hoor
Wist je dat [9] ...
- Johann Gottfried Walther
Re: Wist je dat [9] ...
"Zie, de Heere is gekomen met Zijn vele duizenden heiligen, om gericht te houden tegen allen, en te straffen alle goddelozen onder hen, vanwege al hun goddeloze werken, die zij goddelooslijk gedaan hebben, en vanwege alle harde woorden, die de goddeloze zondaars tegen Hem gesproken hebben"
een rolemmer maakt van een serieus iemand een ehhhhhh ... ja juist
( spreek uit ervaring
)
jajjaa..jvdg schreef:
En nou naar je bedje.........
ik zit te wachten op jeanneman..
nog een kwartiertje.. dan is ie r als het goed is... dan nog een wijntje...
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
ik nu echt ga afsluiten..
nog even een boek pak..
jullie weltrusten zeg
jullie bedank
enz enze
slaap
gaap
nog even een boek pak..
jullie weltrusten zeg
jullie bedank
enz enze
slaap
gaap
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
kortom, ieder die heeft deelgenomen aan het bewuste chat-gesprek is inmiddels getikt.....dat beloofd wat voor de postings van de komende dagen, tenzij mórgen alles nog goed komt als er niet getikt getikt kan worden......................MarthaMartha schreef:ja, en iedereen tikt zich daar getikt, daarom wordt het ook altijd zo'n dwaas verhaal......jvdg schreef:
Bovendien moet je je daar de zenuwe tikken......dat geeft best stress.....
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
- MarthaMartha
Rens schreef:kortom, ieder die heeft deelgenomen aan het bewuste chat-gesprek is inmiddels getikt.....dat beloofd wat voor de postings van de komende dagen, tenzij mórgen alles nog goed komt als er niet getikt getikt kan worden......................MarthaMartha schreef:ja, en iedereen tikt zich daar getikt, daarom wordt het ook altijd zo'n dwaas verhaal......jvdg schreef:
Bovendien moet je je daar de zenuwe tikken......dat geeft best stress.....
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
- MarthaMartha
Ze kent mijJohann Gottfried Walther schreef:Echt? Kom je aan die wijsheid?henriët schreef:
ja, maar serieuze mensen lachen ook wel s hoor
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
... ik vandaag een medeforumster voor het eerst heb ontmoet?
... ik daardoor een keyboard armer ben? (maar ook wat vloeroppervlak rijker)
- JolandaOudshoorn
Kom maar snel een keertje hem bewonderen in een andere omgeving! Leuk om een forummer (en ver familielid) in het "echt" gezien te hebben!wim schreef:... ik vandaag een medeforumster voor het eerst heb ontmoet?
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Doen we. Dan neem ik m'n ouders wel mee. Zij hebben meer verstand van familiebetrekkingen enzo.JolandaOudshoorn schreef:Kom maar snel een keertje hem bewonderen in een andere omgeving! Leuk om een forummer (en ver familielid) in het "echt" gezien te hebben!wim schreef:... ik vandaag een medeforumster voor het eerst heb ontmoet?
Maar 't was idd leuk je te hebben ontmoet IRL.
Laatst gewijzigd door wim op 06 dec 2008, 20:59, 1 keer totaal gewijzigd.
- JolandaOudshoorn
helemaal goedwim schreef:Doen we. Dan neem ik m'n ouders wel mee. Zij hebben meer verstand van familiebetrekkingen enzo.JolandaOudshoorn schreef:Kom maar snel een keertje hem bewonderen in een andere omgeving! Leuk om een forummer (en ver familielid) in het "echt" gezien te hebben!wim schreef:... ik vandaag een medeforumster voor het eerst heb ontmoet?
maar al was je geen familie, dan was je nog van harte welkom!
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Ik zou d'r jaloers van worden, maar ik heb geen keyboard in de aanbieding, alleen maar een pijporgeltje......JolandaOudshoorn schreef:.....maar al was je geen familie, dan was je nog van harte welkom!
stille hintjvdg schreef:Ik zou d'r jaloers van worden, maar ik heb geen keyboard in de aanbieding, alleen maar een pijporgeltje......JolandaOudshoorn schreef:.....maar al was je geen familie, dan was je nog van harte welkom!
je moet hem ook even uitnodigen jolanda
Die uitnodiging van JO is al heel oud.Jo-Ann schreef:stille hintjvdg schreef:Ik zou d'r jaloers van worden, maar ik heb geen keyboard in de aanbieding, alleen maar een pijporgeltje......JolandaOudshoorn schreef:.....maar al was je geen familie, dan was je nog van harte welkom!![]()
![]()
je moet hem ook even uitnodigen jolanda
Maar ik ben erg verlegen, en wens dat JO c.s. bij mij aanklopt (letterlijk).
Het gaat je vast een keer lukken. Ik ben uit en van mezelf ook erg verlegen (en uiterst bescheiden... ahum). Dat keyboard was natuurlijk een smoes om eindelijk eens iemand buiten mijn gezin te ontmoeten.jvdg schreef: Die uitnodiging van JO is al heel oud.
Maar ik ben erg verlegen, en wens dat JO c.s. bij mij aanklopt (letterlijk).