héérlijk zo'n leeshoek of knuffelhoek ...wim schreef:Bankstel met geïntegreerde chaise longue. Van IKEA.
Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [6]
- MarthaMartha
Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [6]
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Legaal? Of op een R4 kaart?Droelie schreef:53 spelletjes voor op de nintendo DSi![]()
![]()
Yep. Met IKEA een stuk meer geletterde mensen met een goed huwelijk.MarthaMartha schreef:héérlijk zo'n leeshoek of knuffelhoek ...wim schreef:Bankstel met geïntegreerde chaise longue. Van IKEA.
- MarthaMartha
wim schreef:Yep. Met IKEA een stuk meer geletterde mensen met een goed huwelijk.MarthaMartha schreef:héérlijk zo'n leeshoek of knuffelhoek ...wim schreef:Bankstel met geïntegreerde chaise longue. Van IKEA.
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Een nieuwe "MUIS"
Orchidee schreef:Een nieuwe "MUIS"
Een echte, of zo'n ding met een lampje, om met je pijltje heen en weer te harken over je beeldscherm?Orchidee schreef:Een nieuwe "MUIS"
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
een adapter
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Ik ook!henriët schreef:een adapter
In Nederland moest dat ding meer dan 20 euro kosten.
Via Ebay besteld voor 5 Engels Pond. Inclusief verzendkosten nog geen 10 euro.
Nu laadt de beatterij van de laptop weer netjes op.
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Waarvoor?henriët schreef:een adapter
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
- Katharina van Bora
Ik denk voor haar laptop... die laadt niet meer goed op en dan gaat het niet met 'm en haar!Luther schreef:Waarvoor?henriët schreef:een adapter
Een vriend is iemand die alles van je weet en toch van je houdt.
Luther schreef:Een echte, of zo'n ding met een lampje, om met je pijltje heen en weer te harken over je beeldscherm?Orchidee schreef:Een nieuwe "MUIS"

kijk...jij begrijpt me tenminste!
Aha... ja, Jet zonder adapter is als een keeper zonder handschoenen en een auto zonder wielen...Katharina van Bora schreef:Ik denk voor haar laptop... die laadt niet meer goed op en dan gaat het niet met 'm en haar!Luther schreef:Waarvoor?henriët schreef:een adapter
Waarvan?henriët schreef:een adapter
nou inderdaad..Luther schreef:Aha... ja, Jet zonder adapter is als een keeper zonder handschoenen en een auto zonder wielen...Katharina van Bora schreef:Ik denk voor haar laptop... die laadt niet meer goed op en dan gaat het niet met 'm en haar!Luther schreef:Waarvoor?henriët schreef:een adapter
en t domme is dat t de verkeerde is..
ik blij dat Jean m bestelde...
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....