héérlijk zo'n leeshoek of knuffelhoek ...wim schreef:Bankstel met geïntegreerde chaise longue. Van IKEA.

héérlijk zo'n leeshoek of knuffelhoek ...wim schreef:Bankstel met geïntegreerde chaise longue. Van IKEA.
Legaal? Of op een R4 kaart?Droelie schreef:53 spelletjes voor op de nintendo DSi![]()
![]()
Yep. Met IKEA een stuk meer geletterde mensen met een goed huwelijk.MarthaMartha schreef:héérlijk zo'n leeshoek of knuffelhoek ...wim schreef:Bankstel met geïntegreerde chaise longue. Van IKEA.
wim schreef:Yep. Met IKEA een stuk meer geletterde mensen met een goed huwelijk.MarthaMartha schreef:héérlijk zo'n leeshoek of knuffelhoek ...wim schreef:Bankstel met geïntegreerde chaise longue. Van IKEA.
Orchidee schreef:Een nieuwe "MUIS"
Een echte, of zo'n ding met een lampje, om met je pijltje heen en weer te harken over je beeldscherm?Orchidee schreef:Een nieuwe "MUIS"
Ik ook!henriët schreef:een adapter
Waarvoor?henriët schreef:een adapter
Ik denk voor haar laptop... die laadt niet meer goed op en dan gaat het niet met 'm en haar!Luther schreef:Waarvoor?henriët schreef:een adapter
Luther schreef:Een echte, of zo'n ding met een lampje, om met je pijltje heen en weer te harken over je beeldscherm?Orchidee schreef:Een nieuwe "MUIS"
Aha... ja, Jet zonder adapter is als een keeper zonder handschoenen en een auto zonder wielen...Katharina van Bora schreef:Ik denk voor haar laptop... die laadt niet meer goed op en dan gaat het niet met 'm en haar!Luther schreef:Waarvoor?henriët schreef:een adapter
Waarvan?henriët schreef:een adapter
nou inderdaad..Luther schreef:Aha... ja, Jet zonder adapter is als een keeper zonder handschoenen en een auto zonder wielen...Katharina van Bora schreef:Ik denk voor haar laptop... die laadt niet meer goed op en dan gaat het niet met 'm en haar!Luther schreef:Waarvoor?henriët schreef:een adapter