Mexicaanse griep
Re: Mexicaanse griep
Inenten van kinderen kan over 2 weken beginnen.
Ik weet nog niet of ik ze laat inenten. Ik denk van wel.
Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangrijk deel het elimineren van theologische contradicties.
Wat gebeurt er als je je kind laat ineneten terwijl het al griepverschijnselen heeft?Gian schreef:Inenten van kinderen kan over 2 weken beginnen.
Gods weg is niet de gemakkelijkste, maar wel de mooiste!
- Bert Mulder
- Contacteer:
Zal het niks baten, lijkt me....vogeltje schreef:Wat gebeurt er als je je kind laat ineneten terwijl het al griepverschijnselen heeft?Gian schreef:Inenten van kinderen kan over 2 weken beginnen.
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
- JolandaOudshoorn
Ik denk van niet. Ten eerste is het vaccin niet getest en weet men niet wat de lange termijn gevolgen kunnen zijn (denk aan de des-dochters) Ten tweede is de kans dat gezonde kinderen aan deze griep sterven zo klein, dat je er bijna vanuit kan gaan dat zij het wel zullen overleven, mochten ze het krijgen. Ten derde, als je je toch wil indekken voor die kleine mogelijkheid, kan je beter je kidneren iedere binnenhouden, want over straat fietsen is vele malen risicovoller dan streven aan de griep. Geef je kinderen wat extra vitamine en houd je aan de normale voorschriften van handen wassen en hoesten.Gian schreef:Inenten van kinderen kan over 2 weken beginnen.
Dat is het advies wat ik kreeg van een hoofdverpleegkundige op een kinderafdeling in een groot ziekenhuis, die noch zichzelf, noch haar kidneren laat inenten.
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Inenten is preventief, als er al verschijnselen zijn moet je gewoon gaan behandelen.vogeltje schreef:Wat gebeurt er als je je kind laat ineneten terwijl het al griepverschijnselen heeft?Gian schreef:Inenten van kinderen kan over 2 weken beginnen.
Dat is het essentiële verschil: Tamiflu is een geneesmiddel wanneer de ziekte er al is, de nu aangekondigde vaccinatie moet voorkomen dat het kind ziek wordt. En dat zijn dus twee totaal verschillende zaken.
~~Soli Deo Gloria~~
Tamiflu is toch een virusremmerHendrikus schreef:Inenten is preventief, als er al verschijnselen zijn moet je gewoon gaan behandelen.vogeltje schreef:Wat gebeurt er als je je kind laat ineneten terwijl het al griepverschijnselen heeft?Gian schreef:Inenten van kinderen kan over 2 weken beginnen.
Dat is het essentiële verschil: Tamiflu is een geneesmiddel wanneer de ziekte er al is, de nu aangekondigde vaccinatie moet voorkomen dat het kind ziek wordt. En dat zijn dus twee totaal verschillende zaken.

Tamiflu is het medicijn wat je kunt krijgen als je de Mexicaanse griep hebt. Vaccinatie krijg je om het te voorkomen.Gijs83 schreef:Tamiflu is toch een virusremmerHendrikus schreef:Inenten is preventief, als er al verschijnselen zijn moet je gewoon gaan behandelen.vogeltje schreef:Wat gebeurt er als je je kind laat ineneten terwijl het al griepverschijnselen heeft?Gian schreef:Inenten van kinderen kan over 2 weken beginnen.
Dat is het essentiële verschil: Tamiflu is een geneesmiddel wanneer de ziekte er al is, de nu aangekondigde vaccinatie moet voorkomen dat het kind ziek wordt. En dat zijn dus twee totaal verschillende zaken.Toch preventief
Of begrijp ik dat verkeerd
Waarom maken ze zo'n heisa over een prikje die iedereen zou moeten krijgen, voor een nieuwe variant van de griep die vijf keer zo mild is dan de gewone griep? En waarom moet de ziektekostenverzekering volgend jaar dan maar met 140 euro omhoog? 

Gewetensbezwaarde trouwambtenaar - 'De totalitaire staat werpt het geweten van haar burgers weg als een waardeloos vod'
Dr. J.H. Bavinck
Dr. J.H. Bavinck
Die 34 miljoen vaccins betalen we ook gewoon zelf hoorcaprice schreef:Waarom maken ze zo'n heisa over een prikje die iedereen zou moeten krijgen, voor een nieuwe variant van de griep die vijf keer zo mild is dan de gewone griep? En waarom moet de ziektekostenverzekering volgend jaar dan maar met 140 euro omhoog?

Ja, dat bedoel ik net. Ik protesteer.Mister schreef:Die 34 miljoen vaccins betalen we ook gewoon zelf hoorcaprice schreef:Waarom maken ze zo'n heisa over een prikje die iedereen zou moeten krijgen, voor een nieuwe variant van de griep die vijf keer zo mild is dan de gewone griep? En waarom moet de ziektekostenverzekering volgend jaar dan maar met 140 euro omhoog?

Ik maak er namelijk geen gebruik van.
Gewetensbezwaarde trouwambtenaar - 'De totalitaire staat werpt het geweten van haar burgers weg als een waardeloos vod'
Dr. J.H. Bavinck
Dr. J.H. Bavinck
Maar je betaalt er wel aan mee...caprice schreef:Ja, dat bedoel ik net. Ik protesteer.Mister schreef:Die 34 miljoen vaccins betalen we ook gewoon zelf hoorcaprice schreef:Waarom maken ze zo'n heisa over een prikje die iedereen zou moeten krijgen, voor een nieuwe variant van de griep die vijf keer zo mild is dan de gewone griep? En waarom moet de ziektekostenverzekering volgend jaar dan maar met 140 euro omhoog?

Mister schreef:Maar je betaalt er wel aan mee...caprice schreef:Ja, dat bedoel ik net. Ik protesteer.Mister schreef:Die 34 miljoen vaccins betalen we ook gewoon zelf hoorcaprice schreef:Waarom maken ze zo'n heisa over een prikje die iedereen zou moeten krijgen, voor een nieuwe variant van de griep die vijf keer zo mild is dan de gewone griep? En waarom moet de ziektekostenverzekering volgend jaar dan maar met 140 euro omhoog?

Dr. J.H. Bavinck
Dr. J.H. Bavinck
- Bert Mulder
- Contacteer:
Vraag me af hoeveel winst ze aan het verkopen van vaccin zullen maken......
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
Teveel.Bert Mulder schreef:Vraag me af hoeveel winst ze aan het verkopen van vaccin zullen maken......
Dr. J.H. Bavinck
Dr. J.H. Bavinck
- Bert Mulder
- Contacteer:
NETHERLANDS - Health authorities started vaccinations of
risk groups on Nov. 9, widening initial plans to also include
children aged from 6 months up to and including four-year-olds. -- The government bought 34 million vaccine doses, enough to
supply the population twice over, but now expects to only use 11
million doses. It plans to sell the excess to other nations.
http://www.reuters.com/article/marketsN ... 4220091110
risk groups on Nov. 9, widening initial plans to also include
children aged from 6 months up to and including four-year-olds. -- The government bought 34 million vaccine doses, enough to
supply the population twice over, but now expects to only use 11
million doses. It plans to sell the excess to other nations.
http://www.reuters.com/article/marketsN ... 4220091110