Wat doen we vandaag?

Ambtenaar

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Ambtenaar »

Henk J schreef: Vandaag, 10:24 Maar er is wel verschil qua prijzen. In Beieren kost een 8-persoons chalet €850,- per week, in de Franse Alpen ben je zo €1400,- kwijt. Kun je discussiëren of €850,- goedkoop is maar het is een stuk goedkoper dan €1400,-.
Zeker dat scheelt fors. Naar ik aanneem zijn dan ook de aanwezige faciliteiten anders.
Ad Anker
Moderator

Bericht door Ad Anker »

Morgen weer weg van de Verborgen Hoek.
Zo’n beetje de achtste keer inmiddels. Prima camping, geen klachten. Rustig, schoon, en de jongens vermaken zich hier altijd opperbest. Daar doen we het voor.

Voor mij hoeft het allemaal niet zo sociaal. Ik ben graag op mezelf. De ontmoetingen laat ik meestal aan me voorbijgaan. Toch kijk ik m’n ogen altijd weer uit bij de refo’s. Ze weten van een campingplek een mini-gemeenschap te maken. Fascinerend om te zien.

Zelf houd ik niet zo van een ‘eigen sfeer ophoping’ in de zomer. Maar eerlijk is eerlijk: het is mooi dat er plekken zijn waar mensen zich thuis kunnen voelen in hun eigen kring. En hier is het allemaal net wat losser dan op Schoolzicht. Dat scheelt.

Kortom: de jongens blij, ik m’n rust (meestal), en morgen weer naar huis. Tot de volgende keer dan maar weer, Verborgen Hoek.
Henk J

Bericht door Henk J »

Ambtenaar schreef: Vandaag, 10:27 Zeker dat scheelt fors. Naar ik aanneem zijn dan ook de aanwezige faciliteiten anders.
Absoluut, de Franse Alpen is een veel moderner park.
Tiberius
Administrator

Bericht door Tiberius »

J.C. Philpot schreef: Vandaag, 08:35
Henk J schreef: Vandaag, 08:25
J.C. Philpot schreef: Vandaag, 07:17 Inpakken voor de terugreis morgenochtend. En nog even genieten van het Beijerse landschap.
Goede vakantie gehad? Mooie omgeving daar he.
Het weer was wisselvallig, maar dat heeft mijn pret niet mogen drukken. Erg genoten van de omgeving, en goede gesprekken mogen hebben met broeders uit de PKN/GG/GGiN. En mooie wandelingen gemaakt.

Weer een positieve Vakanz ervaring rijker (we hebben ook weleens wat minder aansluiting gehad qua sfeer, zoals vorig jaar in Frankrijk).
Mooi om te lezen. Onze ervaringen met Vakanz zijn eigenlijk altijd wel positief; 1 keer wat minder.
Ambtenaar

Bericht door Ambtenaar »

Henk J schreef: Vandaag, 10:31 Absoluut, de Franse Alpen is een veel moderner park.
Dat verklaart alles.
huisman

Bericht door huisman »

Ambtenaar schreef: Vandaag, 10:16
Henk J schreef: Vandaag, 10:02 Maar over het algemeen hadden we liever parken die wat goedkoper waren qua budget, daar lopen meer mensen rond waar we aansluiting mee hebben qua sfeer.
Goedkoop en vakantie is een lastige combinatie vind ik. Zeker in het hoogseizoen.
Verschil is soms wel erg groot. Wij zaten in januari voor €360,- een volle week in een redelijk comfortabel huis op een park. Datzelfde huis kost nu voor een week €3000,- . Dat is bizar maar het zal wel verhuurt worden.
Dat zo’n huis een keer het dubbele kost in het hoogseizoen maar 9 keer zoveel zou wettelijk verboden moeten worden.
Is er überhaupt een regulering van huurprijzen voor vakantiewoningen of is het echt wat de gek ervoor geeft?
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Ambtenaar

Bericht door Ambtenaar »

huisman schreef: Vandaag, 11:41
Is er überhaupt een regulering van huurprijzen voor vakantiewoningen of is het echt wat de gek ervoor geeft?
Volgens mij het laatste. Het is bizar. Ik kan me goed voorstellen dat veel mensen het niet meer kunnen betalen. Vakantie wordt weer een luxegoed.

Ik zie ook om me heen bij klasgenoten van de jongste dat veel kinderen niet op vakantie gaan.
Plaats reactie