Veel wandelplezier en geniet van de bergen!
Wat doen we vandaag?
Re: Wat doen we vandaag?
Klok’uus
Wien heb ik nevens U in den hemel? Nevens U lust mij ook niets op de aarde!
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Vanmiddag iemand bezocht in een hospice.
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Er zijn ook mensen die niet kunnen wachten tot ze sterven. Maar voor omstanders kan het moeilijk zijn, inderdaad.
naar de airborne museum
- J.C. Philpot
Inpakken voor de terugreis morgenochtend. En nog even genieten van het Beijerse landschap.
Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.
George Whitefield
George Whitefield
-
Goede vakantie gehad? Mooie omgeving daar he.J.C. Philpot schreef: ↑07 aug 2025, 07:17 Inpakken voor de terugreis morgenochtend. En nog even genieten van het Beijerse landschap.
- J.C. Philpot
Het weer was wisselvallig, maar dat heeft mijn pret niet mogen drukken. Erg genoten van de omgeving, en goede gesprekken mogen hebben met broeders uit de PKN/GG/GGiN. En mooie wandelingen gemaakt.Henk J schreef: ↑07 aug 2025, 08:25Goede vakantie gehad? Mooie omgeving daar he.J.C. Philpot schreef: ↑07 aug 2025, 07:17 Inpakken voor de terugreis morgenochtend. En nog even genieten van het Beijerse landschap.
Weer een positieve Vakanz ervaring rijker (we hebben ook weleens wat minder aansluiting gehad qua sfeer, zoals vorig jaar in Frankrijk).
Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.
George Whitefield
George Whitefield
Sterkte...Orchidee schreef:Vanmiddag iemand bezocht in een hospice.
Fijne dag! See you soon!KDD schreef:naar de airborne museum
-
Goed om te horen, wij hadden ook een mooie Vakanz ervaring in Beieren. Toen we in Frankrijk zaten (Franse alpen) was dat ook minder maar dat kwam ook door de corona tijd. Maar over het algemeen hadden we liever parken die wat goedkoper waren qua budget, daar lopen meer mensen rond waar we aansluiting mee hebben qua sfeer.J.C. Philpot schreef: ↑07 aug 2025, 08:35 Het weer was wisselvallig, maar dat heeft mijn pret niet mogen drukken. Erg genoten van de omgeving, en goede gesprekken mogen hebben met broeders uit de PKN/GG/GGiN. En mooie wandelingen gemaakt.
Weer een positieve Vakanz ervaring rijker (we hebben ook weleens wat minder aansluiting gehad qua sfeer, zoals vorig jaar in Frankrijk).
-
Maar er is wel verschil qua prijzen. In Beieren kost een 8-persoons chalet €850,- per week, in de Franse Alpen ben je zo €1400,- kwijt. Kun je discussiëren of €850,- goedkoop is maar het is een stuk goedkoper dan €1400,-.