mjammie ik ga proberen mn moeder ook zo ver te krijgen vanavond want ik heb loempias zien liggen dus dat word aanvallen hihijudith schreef:dat is nog eens lekkerJolandaOudshoorn schreef:in overleg met mijn zoon: patat en een frikandel (en sla)

goed voor elkaar, bewaar effe zo'n broodje voor mij vanavond bij de koffie.......helma schreef:als ik met mijn kids overleg wordt het dat ook :mrgreen:JolandaOudshoorn schreef:in overleg met mijn zoon: patat en een frikandel (en sla)
maar wij eten belegde broodjes; restant van Pa z'n werk
kant en klaar aangeleverd. Pan soep erbij en klaar is Helma:
Die ook, Hendrikus, je wilt niet weten wat ik allemaal op kan..... enne... bij Helma zijn ze met velen, dus dat komt heus goed!JolandaOudshoorn schreef:bolussen???? Waar :mrgreen:Hendrikus schreef:en die 15 bolussen dan?MarthaMartha schreef:goed voor elkaar, bewaar effe zo'n broodje voor mij vanavond bij de koffie.......
Jammer dat ik nu niet ff in Veenendaal woon :mrgreen:MarthaMartha schreef:Die ook, Hendrikus, je wilt niet weten wat ik allemaal op kan..... enne... bij Helma zijn ze met velen, dus dat komt heus goed!JolandaOudshoorn schreef:bolussen???? Waar :mrgreen:Hendrikus schreef:en die 15 bolussen dan?MarthaMartha schreef:goed voor elkaar, bewaar effe zo'n broodje voor mij vanavond bij de koffie.......:
Jolanda zie aanwinsten...
Als het échte Zeeuwse bolussen zijn, komen ze zo ongeveer bij jou langs. Dan kaap je er toch eentje?JolandaOudshoorn schreef:Jammer dat ik nu niet ff in Veenendaal woon :mrgreen:MarthaMartha schreef:Die ook, Hendrikus, je wilt niet weten wat ik allemaal op kan..... enne... bij Helma zijn ze met velen, dus dat komt heus goed!JolandaOudshoorn schreef:bolussen???? Waar :mrgreen:Hendrikus schreef: en die 15 bolussen dan?:
bake five uit Leusden...... een zeeuw misschien???Hendrikus schreef:Als het échte Zeeuwse bolussen zijn, komen ze zo ongeveer bij jou langs. Dan kaap je er toch eentje?JolandaOudshoorn schreef:Jammer dat ik nu niet ff in Veenendaal woon :mrgreen:MarthaMartha schreef:Die ook, Hendrikus, je wilt niet weten wat ik allemaal op kan..... enne... bij Helma zijn ze met velen, dus dat komt heus goed!JolandaOudshoorn schreef: bolussen???? Waar :mrgreen::
Maar ja, ze zullen wel weer uit Lekkerkerk komen of zo :|
Daar zit ook een bakker die Zeeuwse bolussen bakt. Nou, geen spatje Zeeuws zit er aan...
MarthaMartha schreef:goed voor elkaar, bewaar effe zo'n broodje voor mij vanavond bij de koffie.......helma schreef:als ik met mijn kids overleg wordt het dat ook :mrgreen:JolandaOudshoorn schreef:in overleg met mijn zoon: patat en een frikandel (en sla)
MarthaMartha schreef:goed voor elkaar, bewaar effe zo'n broodje voor mij vanavond bij de koffie.......helma schreef:als ik met mijn kids overleg wordt het dat ook :mrgreen:JolandaOudshoorn schreef:in overleg met mijn zoon: patat en een frikandel (en sla)
MarthaMartha schreef:Die ook, Hendrikus, je wilt niet weten wat ik allemaal op kan..... enne... bij Helma zijn ze met velen, dus dat komt heus goed!JolandaOudshoorn schreef:bolussen???? Waar :mrgreen:Hendrikus schreef:en die 15 bolussen dan?MarthaMartha schreef:goed voor elkaar, bewaar effe zo'n broodje voor mij vanavond bij de koffie.......:
Nou, was best lekker toch??? Enne.... Hendrikus.... ik ben ook nog even naar een verjaardag geweest, lekker gebaklje gegeten :-)helma schreef:MarthaMartha schreef:Die ook, Hendrikus, je wilt niet weten wat ik allemaal op kan..... enne... bij Helma zijn ze met velen, dus dat komt heus goed!JolandaOudshoorn schreef:bolussen???? Waar :mrgreen:Hendrikus schreef: en die 15 bolussen dan?:
[marq=right]Heb je Bolussen?[/marq]