mjammie ik ga proberen mn moeder ook zo ver te krijgen vanavond want ik heb loempias zien liggen dus dat word aanvallen hihijudith schreef:dat is nog eens lekkerJolandaOudshoorn schreef:in overleg met mijn zoon: patat en een frikandel (en sla)
Wat staat er op het menu vandaag?
ik heb de frituurpan maar aangezet voor een beetje patat..........als ik in de loop van de avond nog trek krijg dan neem ik nog wel een paar sneden brood (met beleg)
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
- MarthaMartha
goed voor elkaar, bewaar effe zo'n broodje voor mij vanavond bij de koffie.......helma schreef:als ik met mijn kids overleg wordt het dat ook :mrgreen:JolandaOudshoorn schreef:in overleg met mijn zoon: patat en een frikandel (en sla)
maar wij eten belegde broodjes; restant van Pa z'n werk
kant en klaar aangeleverd. Pan soep erbij en klaar is Helma:
- JolandaOudshoorn
- MarthaMartha
Die ook, Hendrikus, je wilt niet weten wat ik allemaal op kan..... enne... bij Helma zijn ze met velen, dus dat komt heus goed!JolandaOudshoorn schreef:bolussen???? Waar :mrgreen:Hendrikus schreef:en die 15 bolussen dan?MarthaMartha schreef:goed voor elkaar, bewaar effe zo'n broodje voor mij vanavond bij de koffie.......
Jolanda zie aanwinsten...
- JolandaOudshoorn
Jammer dat ik nu niet ff in Veenendaal woon :mrgreen:MarthaMartha schreef:Die ook, Hendrikus, je wilt niet weten wat ik allemaal op kan..... enne... bij Helma zijn ze met velen, dus dat komt heus goed!JolandaOudshoorn schreef:bolussen???? Waar :mrgreen:Hendrikus schreef:en die 15 bolussen dan?MarthaMartha schreef:goed voor elkaar, bewaar effe zo'n broodje voor mij vanavond bij de koffie.......:
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Als het échte Zeeuwse bolussen zijn, komen ze zo ongeveer bij jou langs. Dan kaap je er toch eentje?JolandaOudshoorn schreef:Jammer dat ik nu niet ff in Veenendaal woon :mrgreen:MarthaMartha schreef:Die ook, Hendrikus, je wilt niet weten wat ik allemaal op kan..... enne... bij Helma zijn ze met velen, dus dat komt heus goed!JolandaOudshoorn schreef:bolussen???? Waar :mrgreen:Hendrikus schreef: en die 15 bolussen dan?:
Maar ja, ze zullen wel weer uit Lekkerkerk komen of zo :|
Daar zit ook een bakker die Zeeuwse bolussen bakt. Nou, geen spatje Zeeuws zit er aan...
- MarthaMartha
bake five uit Leusden...... een zeeuw misschien???Hendrikus schreef:Als het échte Zeeuwse bolussen zijn, komen ze zo ongeveer bij jou langs. Dan kaap je er toch eentje?JolandaOudshoorn schreef:Jammer dat ik nu niet ff in Veenendaal woon :mrgreen:MarthaMartha schreef:Die ook, Hendrikus, je wilt niet weten wat ik allemaal op kan..... enne... bij Helma zijn ze met velen, dus dat komt heus goed!JolandaOudshoorn schreef: bolussen???? Waar :mrgreen::
Maar ja, ze zullen wel weer uit Lekkerkerk komen of zo :|
Daar zit ook een bakker die Zeeuwse bolussen bakt. Nou, geen spatje Zeeuws zit er aan...
MarthaMartha schreef:goed voor elkaar, bewaar effe zo'n broodje voor mij vanavond bij de koffie.......helma schreef:als ik met mijn kids overleg wordt het dat ook :mrgreen:JolandaOudshoorn schreef:in overleg met mijn zoon: patat en een frikandel (en sla)
eeeh...lees ik pas na het eten;
volgens mij is alles op of zit in de broodtrommeltjes voor morgen
MarthaMartha schreef:goed voor elkaar, bewaar effe zo'n broodje voor mij vanavond bij de koffie.......helma schreef:als ik met mijn kids overleg wordt het dat ook :mrgreen:JolandaOudshoorn schreef:in overleg met mijn zoon: patat en een frikandel (en sla)
eeeh...lees ik pas na het eten;
volgens mij is alles op of zit in de broodtrommeltjes voor morgen
MarthaMartha schreef:Die ook, Hendrikus, je wilt niet weten wat ik allemaal op kan..... enne... bij Helma zijn ze met velen, dus dat komt heus goed!JolandaOudshoorn schreef:bolussen???? Waar :mrgreen:Hendrikus schreef:en die 15 bolussen dan?MarthaMartha schreef:goed voor elkaar, bewaar effe zo'n broodje voor mij vanavond bij de koffie.......:
[marq=right]Heb je Bolussen?[/marq]
- MarthaMartha
Nou, was best lekker toch??? Enne.... Hendrikus.... ik ben ook nog even naar een verjaardag geweest, lekker gebaklje gegeten :-)helma schreef:MarthaMartha schreef:Die ook, Hendrikus, je wilt niet weten wat ik allemaal op kan..... enne... bij Helma zijn ze met velen, dus dat komt heus goed!JolandaOudshoorn schreef:bolussen???? Waar :mrgreen:Hendrikus schreef: en die 15 bolussen dan?:
[marq=right]Heb je Bolussen?[/marq]