Zware sneeuwval
Mogen wij ook eens, hier in Zuid-Holland?Oorspronkelijk gepost door Kokje
Tsjonge, das niet eerlijk! Hier sneeuwt het helemaal niet. Woon ik dan in zo'n uithoek???

Vergeleken met het midden en noorden hebben wij hier nog niet veel gehad. Bij m'n vriend lag 20 centimeter, woensdag. Hier lag ook wel een pakkie hoor, maar geen 20, en zéker geen 50 centimeter!
Maar nu sneeuwt het hier al een paar uur en ik denk dat er ondertussen toch wel een paar centimetertjes liggen! Ik blijf het zóóóó mooi vinden! Net op de fiets naar de catechisatie geweest, ik leek wel een sneeuwpop toen ik thuis was, heerlijk!
Vanmorgen ben ik op tijd uit bed gegaan, en met een geleende digitale camera op stap gegaan om even wat mooie foto's te maken. Het zonnetje scheen al, en omdat het al maart is heeft de zon veel kracht, dus moest ik opschieten! De bomen begonnen al te druppelen...
Ik kreeg nog een sneeuwbuitje onderweg, maar af en toe kwam ook te zon tevoorschijn.
Hieronder een paar foto's die ik gemaakt heb. (Ik heb ze wat verkleind zodat je niet steeds zo'n eind hoeft te scrollen om ze te zien...)

Deze is wat groter omdat ik hem erg mooi vind. De sneeuw op het dakje smolt in de zon, en aan het randje hingen allemaal ijspegels!

Dit schaap liep een rondje en je zag precies een spoor door de sneeuw...

Geen 50 cm, maar toch erg mooi!
Ik kreeg nog een sneeuwbuitje onderweg, maar af en toe kwam ook te zon tevoorschijn.
Hieronder een paar foto's die ik gemaakt heb. (Ik heb ze wat verkleind zodat je niet steeds zo'n eind hoeft te scrollen om ze te zien...)

Deze is wat groter omdat ik hem erg mooi vind. De sneeuw op het dakje smolt in de zon, en aan het randje hingen allemaal ijspegels!

Dit schaap liep een rondje en je zag precies een spoor door de sneeuw...

Geen 50 cm, maar toch erg mooi!
Zelfs in hun zwembroek:Oorspronkelijk gepost door limosavolop zon hier, ik zit net te kijken of ze nog niet in d'r t-shirtje buiten lopen . . .Oorspronkelijk gepost door anemoon
hier is alles nog spierwit
de laag is wel dunner geworden, maar toch nog wel 15 cm
Klik hier voor zwembroek
[Aangepast op 7/3/05 door Lecram]