Ik ga hier geen antwoord op geven. Daarnaast vind ik alleen al de suggestie dat ik begrip zou hebben voor deze uitspraak - die hier dusdanig wordt geformuleerd dat als ik het niet ontken het als feit wordt beschouwd - walgelijk en een misselijke vorm van populistische retoriek. Evenals andere uitspraken in dit topic overigens.huisman schreef:Dus jij kunt wel begrip opbrengen voor zijn "minder minder" uitspraak ? Mij populisme verwijten en zelf achter (een deel) van Wilders uitspraken staan is wel erg apart. Zal wel onder vrijheid van meningsuiting vallen.Wim Anker schreef:@Huisman: Inderdaad is het mensen die via populisme hun punt proberen te halen lastig discussiëren. Ook deze bijdrage van jouw is hiervoor m.i. een bewijs, ik zal daar dus verder niet op ingaan.huisman schreef:
Een discussie over Wilders recht van spreken? Iemand die in een Bierkeller zijn achterban opjut om zonder enigen nuance ze te laten brullen : minder minder (Marokkanen) kan ik niet meenemen in de serieuze discussie omtrent de radicalisering van moslimjongeren.
Nog kwalijker is dat hij nog steeds achter deze uitspraak staat. Wilders kent geen nuance en is een gevaarlijke ophitser .
Onbegrijpelijk dat er voor zijn standpunten nog sympathie is (alleen bij leeghoofdige voetbalhooligans kan ik het nog begrijpen)
Als het gaat om het perfectioneren van stemmingmakerij, retoriek, populisme etc. lijkt het me dat Wilders graag nog een lesje krijgt van @Luther, @Huisman en @Jongere.