Welke muziek beluister je nu? [3]

Gebruikersavatar
Marnix
Berichten: 13464
Lid geworden op: 21 jul 2005, 13:18
Locatie: Hilversum

Bericht door Marnix »

Breekijzertje schreef:Nu een geweldig goed blackgospelkoor!!!!! Prijs de Heer!!
Ja tof he :)
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Gebruikersavatar
Marnix
Berichten: 13464
Lid geworden op: 21 jul 2005, 13:18
Locatie: Hilversum

Bericht door Marnix »

Heej heb je al een kaartje voor de koninklijke trein? :)
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Rens
Berichten: 9673
Lid geworden op: 24 mar 2007, 21:22

Bericht door Rens »

Marnix schreef:* heeft het niet zo op ............knapenkoren
omdat je ervoor bent afgewezen???????????? :mrgreen: :mrgreen:
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Gebruikersavatar
Mariavt
Berichten: 2095
Lid geworden op: 26 mar 2007, 13:11
Locatie: Haarlem

Bericht door Mariavt »

Rens schreef:
Marnix schreef:* heeft het niet zo op ............knapenkoren
omdat je ervoor bent afgewezen???????????? :mrgreen: :mrgreen:
Ik blijf erbij dat ik het skitterend vind, maar daarom hoeft een ander het niet te vinden hoor........... :wink:
Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !

He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
Gebruikersavatar
Marnix
Berichten: 13464
Lid geworden op: 21 jul 2005, 13:18
Locatie: Hilversum

Bericht door Marnix »

Mariavt schreef:
Rens schreef:
Marnix schreef:* heeft het niet zo op ............knapenkoren
omdat je ervoor bent afgewezen???????????? :mrgreen: :mrgreen:
Ik blijf erbij dat ik het skitterend vind, maar daarom hoeft een ander het niet te vinden hoor........... :wink:
Hehe nee Rens ;) Nooit geprobeerd. Ik vind koren zonder vrouwen gewoon een hoop missen. Qua zang... en het oog wil ook wat he :P
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Gebruikersavatar
Hendrikus
Berichten: 16767
Lid geworden op: 10 apr 2004, 09:37

Bericht door Hendrikus »

Marnix schreef:Nooit geprobeerd. Ik vind koren zonder vrouwen gewoon een hoop missen. Qua zang...
In hoogte en zuiverheid winnen goede jongens het met glans van de dames. Ooit King's College Choir gehoord bijvoorbeeld? Of het
Koor van St. Paul's?
Gebruikersavatar
Marnix
Berichten: 13464
Lid geworden op: 21 jul 2005, 13:18
Locatie: Hilversum

Bericht door Marnix »

Hendrikus schreef:
Marnix schreef:Nooit geprobeerd. Ik vind koren zonder vrouwen gewoon een hoop missen. Qua zang...
In hoogte en zuiverheid winnen goede jongens het met glans van de dames. Ooit King's College Choir gehoord bijvoorbeeld? Of het
Koor van St. Paul's?
Ik vind het gewoon te eenzijdig, hoewel die jonge jongens wel kunnen zingen ja... dat klinkt nog bijna als vrouwen :) Maar ja, ik kan moeilijk omschrijven wat ik mis, maar geef mij maar gemengde koren... en dan af en toe alleen mannen of vrouwen, prima... maar een heel optreden met alleen maar mannen... nee.... dat trekt me totaal niet.
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Rens
Berichten: 9673
Lid geworden op: 24 mar 2007, 21:22

Bericht door Rens »

30.000 tunes..............een dochtersite van choiceradio.com, eveneens klassiek, maar toch weer een andere programmaopbouw dan choice.....
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Gebruikersavatar
Mariavt
Berichten: 2095
Lid geworden op: 26 mar 2007, 13:11
Locatie: Haarlem

Bericht door Mariavt »

De R.O. maar weer eens aangezet...... :wink:
Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !

He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
Lambertus

Bericht door Lambertus »

9e van Beethoven
uitgeworpen
Berichten: 939
Lid geworden op: 11 sep 2006, 20:10

Bericht door uitgeworpen »

ik luister naar mijn man. :D
Hij speelt:just a little lovesong, op de piano.
Van Laurens van Rooyen.
Het gebed is de gouden sleutel die de poort der genade kan openen.
Gebruikersavatar
myster
Berichten: 331
Lid geworden op: 08 sep 2004, 22:24
Locatie: gelderland

Bericht door myster »

uitgeworpen schreef:ik luister naar mijn man. :D
Hij speelt:just a little lovesong, op de piano.
Van Laurens van Rooyen.
Zou je bijna benijden. Maar hier zijn alleen de radio en de cd-speler muzikaal. Dus maar een mooie cd van Gerald Troost opgezet.
wim
Berichten: 3776
Lid geworden op: 30 okt 2002, 11:40

Bericht door wim »

Rens schreef:
wim schreef:
Kewl.
Wat mag dát nou weer betekenen?? Kun je dat eten of zo?????? :shock: :shock:
http://www.be-wired.nl/info/terminologie3.htm#sectK
Rens
Berichten: 9673
Lid geworden op: 24 mar 2007, 21:22

Bericht door Rens »

wim schreef:
Rens schreef:
wim schreef:
Kewl.
Wat mag dát nou weer betekenen?? Kun je dat eten of zo?????? :shock: :shock:
http://www.be-wired.nl/info/terminologie3.htm#sectK
:mrgreen: :mrgreen: maar............we wonen toch in NLD, en spreken toch ook Nederlands?? Waarom dan die bezopen termen ??? :shock: :shock: :shock: :?: :?: :?: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
wim
Berichten: 3776
Lid geworden op: 30 okt 2002, 11:40

Bericht door wim »

Hendrikus schreef:
Marnix schreef:Nooit geprobeerd. Ik vind koren zonder vrouwen gewoon een hoop missen. Qua zang...
In hoogte en zuiverheid winnen goede jongens het met glans van de dames. Ooit King's College Choir gehoord bijvoorbeeld? Of het
Koor van St. Paul's?
Behalve wanneer de dirigent van het koor Leusink heet.

Hoewel dit heel mooi is, vraag ik me toch (met alle respect) af of vrouwen het niet net zo goed kunnen zingen (wat hoogte en zuiverheid betreft).

Maar het heeft wel wat, zo'n jongenskoor.
Gesloten