Ja tof heBreekijzertje schreef:Nu een geweldig goed blackgospelkoor!!!!! Prijs de Heer!!

Ja tof heBreekijzertje schreef:Nu een geweldig goed blackgospelkoor!!!!! Prijs de Heer!!
omdat je ervoor bent afgewezen???????????? :mrgreen: :mrgreen:Marnix schreef:* heeft het niet zo op ............knapenkoren
Ik blijf erbij dat ik het skitterend vind, maar daarom hoeft een ander het niet te vinden hoor...........Rens schreef:omdat je ervoor bent afgewezen???????????? :mrgreen: :mrgreen:Marnix schreef:* heeft het niet zo op ............knapenkoren
Hehe nee RensMariavt schreef:Ik blijf erbij dat ik het skitterend vind, maar daarom hoeft een ander het niet te vinden hoor...........Rens schreef:omdat je ervoor bent afgewezen???????????? :mrgreen: :mrgreen:Marnix schreef:* heeft het niet zo op ............knapenkoren
In hoogte en zuiverheid winnen goede jongens het met glans van de dames. Ooit King's College Choir gehoord bijvoorbeeld? Of hetMarnix schreef:Nooit geprobeerd. Ik vind koren zonder vrouwen gewoon een hoop missen. Qua zang...
Ik vind het gewoon te eenzijdig, hoewel die jonge jongens wel kunnen zingen ja... dat klinkt nog bijna als vrouwenHendrikus schreef:In hoogte en zuiverheid winnen goede jongens het met glans van de dames. Ooit King's College Choir gehoord bijvoorbeeld? Of hetMarnix schreef:Nooit geprobeerd. Ik vind koren zonder vrouwen gewoon een hoop missen. Qua zang...
Koor van St. Paul's?
http://www.be-wired.nl/info/terminologie3.htm#sectKRens schreef:Wat mag dát nou weer betekenen?? Kun je dat eten of zo?????? :shock: :shock:wim schreef:
Kewl.
:mrgreen: :mrgreen: maar............we wonen toch in NLD, en spreken toch ook Nederlands?? Waarom dan die bezopen termen ??? :shock: :shock: :shock:wim schreef:http://www.be-wired.nl/info/terminologie3.htm#sectKRens schreef:Wat mag dát nou weer betekenen?? Kun je dat eten of zo?????? :shock: :shock:wim schreef:
Kewl.
Behalve wanneer de dirigent van het koor Leusink heet.Hendrikus schreef:In hoogte en zuiverheid winnen goede jongens het met glans van de dames. Ooit King's College Choir gehoord bijvoorbeeld? Of hetMarnix schreef:Nooit geprobeerd. Ik vind koren zonder vrouwen gewoon een hoop missen. Qua zang...
Koor van St. Paul's?