je meent hethenriët schreef:Hendrikus kan dat altijd goed uitleggen!Forummer schreef:Hoe plaats je een foto in een post?
Wil degene die dat weet aan mij pben?
(ps het lijkt me leuk om dit topic naar boven te halen)

je meent hethenriët schreef:Hendrikus kan dat altijd goed uitleggen!Forummer schreef:Hoe plaats je een foto in een post?
Wil degene die dat weet aan mij pben?
(ps het lijkt me leuk om dit topic naar boven te halen)
Niet dat mij bekend is...Lassie schreef:Is het een dorp wat nogal in het nieuws is vanwege al die asielzoekers?
Bijna... Terwolde of De Vecht?FlyingEagle schreef:Terwolde de Vecht
Ja precies, en dan nog vermeldenswaard: De kerk staat buiten de bebouwde kom.FlyingEagle schreef:De vecht
Chapeau FlyingEagle! De complimenten (van een iets kleinere vogel).FlyingEagle schreef:De vecht
Vlieg regelmatig over deze plaats, er zijn namelijk een aantal familienestenPimpelmees schreef:Chapeau FlyingEagle! De complimenten (van een iets kleinere vogel).FlyingEagle schreef:De vecht
Oke, vanaf Teuge International Airport neem ik dan maar aan...FlyingEagle schreef:Vlieg regelmatig over deze plaats, er zijn namelijk een aantal familienestenPimpelmees schreef:Chapeau FlyingEagle! De complimenten (van een iets kleinere vogel).FlyingEagle schreef:De vecht
Dan zou je moeten vliegen als met vleugels van een arend...FlyingEagle schreef:Wast het maar zo