Orchidee schreef:![]()
![]()
![]()
Orchidee schreef:![]()
![]()
![]()
Droelie schreef:Moe en uitgeput
Bedankt...helma schreef:Droelie schreef:Moe en uitgeput
stuur maar wat deze kant op, ik ben niet vooruit te branden....henriët schreef:balorig
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mis je dan niet nog 1 van je kids? Maar wel super voor je dat Tup over komt uit Engeland. Doe haar de hartelijke groeten van ons!Mariavt schreef:Wisselend, mijn borderline speelt me parten, maar ook afwachtend in de hoop dat ik écht op 15 november D.V. de sleutel krijg van mijn nieuwe huis waar ik samen met mijn zoon Rick van 16 jaar jong(échte puber) ga wonen...
Ook vooruitziend naar de kerst al is het daar nog een beetje vroeg voor maar dan komt mijn oudste dochter tineke uit engeland over en brengt ze de kerst bij ons door. Lekker mijn eigen gezinnetje bij elkaar...
Nee want die ene van de kids komt hoogst waarschijnlijk tweede kerstdag ook op bezoek, maar goed opgemerkt vlinder..vlinder schreef:Mis je dan niet nog 1 van je kids? Maar wel super voor je dat Tup over komt uit Engeland. Doe haar de hartelijke groeten van ons!Mariavt schreef:Wisselend, mijn borderline speelt me parten, maar ook afwachtend in de hoop dat ik écht op 15 november D.V. de sleutel krijg van mijn nieuwe huis waar ik samen met mijn zoon Rick van 16 jaar jong(échte puber) ga wonen...
Ook vooruitziend naar de kerst al is het daar nog een beetje vroeg voor maar dan komt mijn oudste dochter tineke uit engeland over en brengt ze de kerst bij ons door. Lekker mijn eigen gezinnetje bij elkaar...