Hoe is je stemming op dit moment?
Re: Hoe is je stemming op dit moment?
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Orchidee schreef:![]()
![]()
![]()
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Moe en uitgeput
Orchidee schreef:![]()
![]()
![]()
Droelie schreef:Moe en uitgeput
Bedankt...helma schreef:Droelie schreef:Moe en uitgeput
Op dit moment nog steeds wel moe, maar toch wel in wat rustiger vaarwater vandaag..
Nog 1 dag werken en dan lekker 2 dagen naar Parijs
balorig

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
- MarthaMartha
stuur maar wat deze kant op, ik ben niet vooruit te branden....henriët schreef:balorig
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Wisselend, mijn borderline speelt me parten, maar ook afwachtend in de hoop dat ik écht op 15 november D.V. de sleutel krijg van mijn nieuwe huis waar ik samen met mijn zoon Rick van 16 jaar jong(échte puber) ga wonen...
Ook vooruitziend naar de kerst al is het daar nog een beetje vroeg voor maar dan komt mijn oudste dochter tineke uit engeland over en brengt ze de kerst bij ons door. Lekker mijn eigen gezinnetje bij elkaar...
Ook vooruitziend naar de kerst al is het daar nog een beetje vroeg voor maar dan komt mijn oudste dochter tineke uit engeland over en brengt ze de kerst bij ons door. Lekker mijn eigen gezinnetje bij elkaar...
Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
Mis je dan niet nog 1 van je kids? Maar wel super voor je dat Tup over komt uit Engeland. Doe haar de hartelijke groeten van ons!Mariavt schreef:Wisselend, mijn borderline speelt me parten, maar ook afwachtend in de hoop dat ik écht op 15 november D.V. de sleutel krijg van mijn nieuwe huis waar ik samen met mijn zoon Rick van 16 jaar jong(échte puber) ga wonen...
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Ik zie geen smiley die mijn stemming aangeeft, maar ik ben heel erg opgelucht en heel dankbaar.
We hadden hele spannende maanden achter ons liggen
We hadden hele spannende maanden achter ons liggen
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Nee want die ene van de kids komt hoogst waarschijnlijk tweede kerstdag ook op bezoek, maar goed opgemerkt vlinder..vlinder schreef:Mis je dan niet nog 1 van je kids? Maar wel super voor je dat Tup over komt uit Engeland. Doe haar de hartelijke groeten van ons!Mariavt schreef:Wisselend, mijn borderline speelt me parten, maar ook afwachtend in de hoop dat ik écht op 15 november D.V. de sleutel krijg van mijn nieuwe huis waar ik samen met mijn zoon Rick van 16 jaar jong(échte puber) ga wonen...
En natuurlijk zal ik ze de groeten doen van jullie..
Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !